Recenzije broadband operatora SBB
Pročitajte utiske i recenzije korisnika broadband operatora SBB. Informišite se o radu usluga ovog operatora pre nego što zaključite ugovor! Ako ste korisnik usluga kod SBB, podelite Vaše mišljenje kroz formular na stranici!
Prosečna ocena
Prosečna ocena ovog operatora je 2.3/5, zasnovano na 90 utisak/a.
Opšti utisak
Cena usluga
Brzina Interneta
Ponuda kanala
Korisnička podrška
Dodajte Vaš utisak
Komentari korisnika
Anonimno
I posle 24 sata od prijave problema nisu u stanju da rese, vrte iste odgovore kao pokvarena ploca
Anonimno
Ako zelite operatera kojem je bitno da uslugu naplati, ali ne I da je pruzi, onda birajte sbb.
Ruteri prastari i reciklirani, kablovi stari min 15 god; sto ste im duze korisnik, to su gori prema vama; nestrucni...
Zaista najgori provajder u Srbiji
Nikola
Vec mesec dana umesto srpskog paketa oni mi pustaju slovenacki. Sistemski problem mi kazu a ne znaju da ga rese. Vracaju ga jedan dan na srpski paket i posle dva dana opet se prebacuje na slovenacki. Najgore je to da kada zovem da prijavim problem cude se kao da nemaju evidenciju koliko puta sam prijavio isti problem. Da nije bilo kanali N1 i NovaS gde ne mogu drugde gledati nikad ne bih koristio SBB iako sam njihov korisnik od kada su se pojavili.
Uroš
Bezrazložno su ugasili internet. Prošla je Nova godina, a interneta nema od jutros. Na SBB sam prešao nakon Jotela. Mislio sam da je SBB bolji. Međutim, nisu ni oni ništa bolji od Jotela. Interneta nema već par sati, a kada pokušam da se povežem na isti, samo dobijem:,,Povezano bez interneta". Zbog svega ovoga, smatram da ni SBB nije ništa bolji od Jotela. Pitanje je kada će da reše taj problem sa internetom i dokle ćemo biti bez interneta.
Anonimno
Posto nema 0 morao sam 1
Anonimno
Više od 15 god.korisnik.
Podrška nikakva.Da li mislite da nam obnovite resivere.
Daljinski koji nije u funkciji moram da vam pišem referate i da se na čekam,sreća da ih ima na oglasima kupujem ih.
Ruteri najlošiji.
Poslovnica jedna radnica koja prima uplate i koja sve radi sama a na neka pitanja ne zna o čemu pričam.
Nisu kompetentni.
Ako neko sklapa ugovor možeš i po sat vremena da čekaš u redu da bi izmirio račun.
O sportskim kanalima da ne pričamo.Jednostavno i to eliminirajte jer ko gleda bugarske,turske,bliskoistočne lige.
Sanja Vuksanovic
Beskrupulozni, agresivni, nekordinisani; posle prekida signala zbog ostecenosti kabla, bezobrazno vec 3 nedelje insistiraju da buse spolja predratnu zgradu sa koje su inace otpadale cigle sa fasade, ne mareci o zivotima stanara u dvoristu. Samo da ne raskinu ugovor, sa ciljem da naplate jos 2 meseca pretplatu! Ne znam da li ih tamo streljaju ako ode neki korisnik, ali to bi bilo jedino objasnjenje za ovakvo ponasanje.
Tanja Stojadinović
Da ima ocena 0,rado bih je dala!
Sve zapucava,ali zato se redovno naplaćuje po ne maloj ceni!
Ljiljana
Katastrofalna usluga ali visoka cena.
Nebojsa
Osim sto premijerno nema da se gleda nista, cena usluga je prevelika za ono sto nude!
VAZNO OBAVESTENJE ZA NOVE I TRENUTNE GORISNIKE!
Niko iz SBB-a vam nece reci da po isteku ugovorne obaveze, MORATE DA SE NAJAVITE mesec dana ranije, da ih "podsetite" da vama ugovor istice za mesec dana i da tog dana odete da podnesete "zahtev" za raskid ugovora KOJI SE PO UGOVORU ZAVRSAVA DANA KOJI STOJI U UGOVORU!!!
ZNACI...Ne mozete da raskinete ugovor koji je po zakonu istekao, zato sto mora da postoji raskid ugovora koji traje 30 dana!
Moj savet je da sbb zaobidjete u velikom luk, ma sta vam nudili i vodite racuna stanpotpisujete!
Fedja
Precenjeno. Spor upload.
Anonimno
Najprofesionalniji
Dragan Šević
Losi losi losi i samo losi
Trazim najjeftiniji tv i obnovu starog ugovora,kazu NE
Moze da ti pojacamo jos internet a ti nama da pojacas jos novca i na 3 god obavezno,sramota...koristim i placam 10 god usluge Sbb ali jos malo pa bay bay bay bay
Pozdrav od Dragana Ševića, Brestovačka 18
Resnik
Anonimno
ŞBB kao firma je jako loša, nemam komentar. Plaćam paket 5.600rsd mesečno a ponuda kanala nije nešto specijlna, filmovi izlaze svakih 3 meseca i izlaze loši filmovi koje niko nikda ne gleda. Internet ide do 52mbps jedva a treba da ide d 600mbps. Kada nazovem korisničku podršku pokušaju da pomognu i jako su kulturni 5 zvezdica za korisničku podršku ali za firmu užas! Sta god radili bolje budite bez interneta i televizije ali SBB ne uzimajte osim ukoliko želite da plaćate jako skupe cene paketa a da vam usluga jedva radi...Takođe televizija secka i nemaju u ošte veliku ponudu kanala mts je isto očajan ali imaju makar dobar internet i nisu im toliko jake cene paketa kao SBB... Jedino što SBB ima dobro u ponudi je dizajn EON modema što ne znači ništa.
Anonimno
Posle oluje nemamo net vec 2 dana
pa ljudi nije nas pogodio METEOR ili .CUNAMI
da ne mozete otkloniti kvar. Strasno
Sedite 1 ko vrata
KATASTROFA OD MREZE
Mts bio u prekidu 15 min i vratili to u normalu
Izadjite iz kancelarije malo na teren i zavrsite to....
SRAMOTA
Anonimno
Katastrofa.
Neću da kažem
Svako jutro kad ustanem, prvo vam jedno pola sata spominjem širu i uži familiju, živu i mrtvu! Da imam moć kletvu bih vam bacio! Proklinjem vam gen taj izopačeni, svi umrli dabogda! Sekta sa kojom ne možeš raskinuti ugovor, maltretirate starije ljude i ponižavate!
Ivan
Najgori internet na svetu
Daniela
Лопурде тешке..
Anonimno
Koristim SBB godinama i generalno sam zadovoljan. Po meni, EON je zaista najbolja TV platforma u zemlji. Brzine interneta su OK, ali mi smeta što nemaju sluha za naprednije korisnike - fizička lica i ne daju bridge mode na njihovim uređajima, pa da bude bolje povezivanje opreme sa ličnim naprednim ruterom, a takođe više nemaju praksu da modeme bez rutera daju fizičkim licima. Takođe, ne daju SIP parametre za telefoniju, pa ste "osuđeni" na ugrađeni ATA adapter u njihovom kablovskom ruteru.
Anonimno
Podrska je katastrofa,operateri neprofesionalni,daju lazne informacije.Veliki problemi u funkcionisanju mreze rezultiraju kasnjenjem u otklanjanju tehnickih problema.Naplata usluge koja se ne pruza....nemogucnost reklamacije.
Resenje je preci na mts.....zaslugom kompanije i zaposlenih.
Ben
Nakon ukidanja Ikomovih kartica 07.03.2023. izgubio sam vecinu kanala, preko 20 kanala. Cena je naravno uvecana za 150rsd pocetkom marta. Za tako nesto, nemam reci...
Igor
Cene jesi malo jače, ali nude zaista dosta toga. Internet je uglavnom odličan, bez većih prekida. Mislim da bi saradnja sa još jednim striming servisom upotpunila i osvežila ponudu.
Ivana
Jedva čekam da istekne ugovor i da raskinem sa njima.
Anonimno
Posle onoga što su uradili 07.3.2023. mogu samo da im kažem zbogom i daleko bili, druga strano informera!
Anonimno
Ovaj provajder je govno. nikad nista ne radi, ni tv ni internet, na mesecnom nivou se ganjam sa njima. i jos ucenjuju sa ugovorom na 24 meseci.Jedva cekam da nekom uvalim paket ili da istekne ugovor.
Anonimno
Sve gori i gori
Anonimno
Uzas neljubaznost
Anonimno
Jedno pričaju i predstavljaju, drugo se dobije. Što se tiče poziva i kolege koje pošalju na teren posle njih ostane sve isto i ništa ne odrade konkretno, nego urade stvari koje i meni kažu preko telefona.
Sramota!
Dusan
Svaka preporuka
Miloš
Najpouzdaniji net, a to je meni presudno.
TV slabo gledam ali svakako mislim da su N1 i Nova S kanali koje SBB nudi - najprofesionalniji i najobjektivniji, iako to pratim preko Jutjuba a retko na TV-u.
EON kao platforma je odlična, iako mislim da SBB treba da ponudi HARDVERSKI BOLJI Android setup box!
Takođe, mislim da bi trebalo češće da ubrzavaju Internet brzine, da postoje paketi i od 2, 3 Gbps te se nadam da će SBB užurbano raditi na optičkoj ili DOCSIS 3.1 (ili kojoj god već) infrastrukturi, a da bi korisnicima omogućio VEĆE BRZINE.
U današnjem svetu Televizija i Fiksna su nebitne, bitna usluga je samo: Net, i ja se s tim slažem.
Što se konkurencije tiče, katastrofa! Na mojoj lokaciji MTS ne nudi optiku nego ADSL a pošto sam "daleko od centrale" 10MBps mi je max kod njih. Na SBBu paket Premium i 600/60 MBps fercera besprekorno. To je, dakle, 60x brže od MTS-a.
A i MTS ne bih koristio nikad, jer ima previše zloupotreba i preko njega se vrši politički uticaj (afera Kopernikus, npr) i uništava konkurencija (SBB), A U SVAKOJ NORMALNOJ ZEMLJI (što naša nije), KONKURENCIJA BI MORALA BITI: DOBRA STVAR. Treba se boriti kvalitetom usluga za korisnika a ne uplitati politiku u telekomunikacije.
SBB, zauvek! Ocena - maksimalna, za sve segmente.
Niko
Na sta su sve spremni da urade da bi izvukli koju stotinu vise od korisnika covek da ne moze da poveruje.. bezite daleko od ovog sbb-a...
Boza
Prevaranti. Obecavaju sve, kada potpises nema pola kanala.
Anonimno
Sbb nije Los kao firm samo treba da obidje poslovnice I da vidi ko I'm radi tamo ljubaznost o pogotovo BULEVAR OSLOBODJENJA Novi Sas
Anonimno
SBB se vode lopovskom politikom.Kada sam prekinula pretplatnicki odnos sa njima,cak nisam ni bila pod ugovorom,uslovljavaju otkaznim rokom od 30dana.Pre isteka tog perioda nece da prime opreme,ni da izdaju potvrdu za vracenu opremu.Znaci insistiraju da im se plati za period kada niste koristili njihove usluge.I najskuplji su.
Anonimno
Sta sa onima koji ne zele televiziju vec samo internet? A ne, politika u srbiji je, uvale ti tv.. i onda brbljaju koliko kanala imaju i te nebuloze.. a kad pitas kakav je internet, opet brbljanje o televiziji... Manite se SBB-a po svaku cenu. Skorije su mi svi ortaci rekli da zovu tako na telefone i pitaju ljude sirom srbije da uzmu SBB .. i ista prica, brbljanje oko tv-a.. kao da je to najbitnije.. jedno pitas drugi odgovor ti daju, opet budes nepristojan i ponovis pitanje.. mozda ti odgovore ali ono teraju neku svoju politiku.. E da, najgore je to sto te recimo pitaju da li koristis neku drugu kompaniju, ne pitaju koju ako odgovoris sa Da.. ali pitaju kada ste potpisali ugovor.. vode evidenciju i u fazonu.. "cucemo se".. Uzas zivi..To se meni desilo i nisam mogao da verujem.
Anonimno
Imate radnika koji se zove Sladjan dolazi na adresu navodno da namesti net ili kablovsku i onda ukrade vredne stvari kao meni sat.
Ljudi pazite se kad neko od njih ukazi u stan
Stojite svo vreme pored njih jer su u stanju svasta da uzmu
Marko
Ne uzimajte SBB.Mesec dana ne mogu da raskinem ugovor.
Nikako SBB a ni MTS nije bolji.
Anonimno
Bila sam dugo godina vas korisnik i kada je prestala ugovorna obaveza odlucila sam da se prebacim na drugog operatera zato sto su nudili bolje pogodnosti za razliku od vas ciji sam korisnik bila godina. Igrom slucaja opet sam se opredelila za vasu uslugu pre mesec dana i jako sam nezadovoljna,internet secka stalno sto je za mene jako vazno posto radim od kuce,vec par dana unazad svaki dan zovem tehnicku podrsku da neko dodje i da "resi" problem koji se "resi" na par sati i od sutra opet ista prica,pritom domet interneta imam u dve prostorije u kuci,pola kuce ne hvata net. Zelim da raskinem ugovor posto su ovakve stvari nedopustive i zaista se nadam da cu uspeti u tome. A o neljubaznosti i nestrucnosti osoblja da ne komentarisem,za svaku indormaciju isla sam par puta posto nisu dovoljno informisani da sam na kraju isla u poslovnicu u drugi grad da bi se raspitala a tamo sto se tice osoblja bila je totalno druga prica.
Zozon
Posle 20 godina u SBBu presao sam u MTS, uglavnom zbog finansijske ponude, ali i zbog optickog interneta. TV slabo gledam, informativne kanale izbegavam zbog zdravstvenih razloga, ponekad odgledam neki film i ispratim Noleta. EON platforma je svakako zakon, bez obzira na izbor kanala. Telefonija ukljucuje "besplatne" medjunarodne pozive sto je veliki + za one koji imaju rodbinu preko.a ne snalaze se sa whatsapp, skype, viber pozivima.
Ana
Uzas,uzas, uzas!!!
Anonimno
SBB se vode lopovskom politikom.Kada sam prekinula pretplatnicki odnos sa njima,cak nisam ni bila pod ugovorom,uslovljavaju otkaznim rokom od 30dana.Pre isteka tog perioda nece da prime opreme,ni da izdaju potvrdu za vracenu opremu.Znaci insistiraju da im se plati za period kada niste koristili njihove usluge.I najskuplji su.
Dragana Korljan
Moje iskustvo sa SBB-om je odlicno i narocito boh zelela da pohvalim tehnicku podrsku koja je dostupna u svakim trenutku kao i kvalitet TV i internet usluga. Telefonsku podrsku pruzaju kompetrntna lica, strpljiva da svakome objasne, korak po korak, put do resenja problema.
Za svaku su pohvalu i bitno bolji od ostalih provajdera i zato ih preporucujem.
Anonimno
Sto se tice kanala i interneta,nije lose.Jedino me svaki put izbaci iz takta kada cekam u redu u poslovnicama po sat vremena...
Rade
Jedina zamerka je brzina uploada na coax infrastrukturi, sve ostalo je za čistu 5-cu!
Anonimno
Neljubaznost zaposlenih u nisu poslovnica merkator danas 4.3.2024 pre podne. Ugovor mi istice jula i nikada ga necu obnoviti
Jeremić Pavle
Potpisuje se ugovor u kojem nema cena paketa kad sam pitao zašto kaže da sebe obezbeđuje Kako ja sebe da obezbedim drugo instalira na internet nema domet na 10 materija u delu stana kad sam zvao čoveka koji je instalirao i službu iz sbb-a čivač za 9.000 i mesečna još 400 RSD kada sam hteo da raskinem ugovor kaže da ne može bez toga da platim penale Znači oni obezbeđuju sebe a klijentima šta bog da odnosno nemaju nikakva prava To se nekad zvalo hajdučija Od prvog dana sam pretplatnik sbb-a prva prilika kada istekne ugovor ili na neki drugi način zbogom. I još jedno predviđanje Svi treba tako da se ponašamo i u zdravstvu i u prosveti i u sudstvu i svugde pa onda ko koga prevari odnosno ko koga navuče To je budućnost.
Anonimno
Losa usluga,losa ponuda kanala internet stalno secka,neljubazno i nestrucno osoblje,nikakve pogodnosti za stare korisnike tako da je krajnje vreme da se predje na nekog drugog operatera.
Anonimno
Jako me nervira , što nas lažete da su ekipe na terenu u Novom Sadu na telepu ! A u stari nema ni jedne vaše ekipe u Novom Sadu ! Već 10 dana nema kablovske i iterneta sramota kao da popravljate avion a ne kablove za iternet i kabovsku !!!👎👎👎
Anonimno
Sramota
Dragi
Najgori provajder koji postoji! Nikako ne poslovati sa njima!
Jovan
Operater sa odličnom korisničkom podrškom, dosta solidnom brzinom interneta i ponudom kanala, i možda malo višim cenama. Promotivne akcije možda nisu na nivou konkurencije, međutim obzirom da rade u otežanim uslovima u Srbiji, razumljivo.
Anonimno
Katastrofa neljubaznost u poslovnici u Novom Sadu
Jana
Preskupo placam za ocajnu uslugu!! Internet stalno puca, kad sam htela da aktiviram EON kada mi je bilo najpotrebnije, nije im nista radilo. Jezivo...
Ivan
Korisnička podrška je neprikosnovena, profesionalni i bez čekanja u Kontakt centru, smetnje i poteškoće se rešavaju u roku 24 sata, čak i vikendom. Mana su veće cene u odnosu na konkurenciju, kvalitet WiFi signala je upitan ako je malo veći stan u pitanju, ali EON TV platforma je daleko naprednija i bolja u odnosu na konkurenciju u Srbiji.
Janko
Najgori ikada
Anonimno
Ne daj bože nikom da je korisnik usluga ove mreže!
Goran Randjelovic
Cena im je dosta veća od konkurencije a imaju manji broj kanala u ponudi,treba tu malo izbalansirati.
Anonimno
Katastrofa kada rasines ugovor nece da izdaju potvrdu o vracanju opreme bruka a posle je potrazuju
Anonimno
Smanjuju broj tv kanala (ukinuli su mi 2 kanala iz čista mira), a povećavaju cenu pretplate. Ucenjuju, ako obnovim ugovor, cena će ostati ista, a ako ne biće čak 300 din. više. Ovih dana idem da otkažem pretplatu.
Tamara
U jednom su neprevaziđeni: zaista znaju kako da NE POŠTUJU korisnika....
Anonimno
Imate radnika koji se zove Sladjan dolazi na adresu navodno da namesti net ili kablovsku i onda ukrade vredne stvari kao meni sat.
Ljudi pazite se kad neko od njih ukazi u stan
Stojite svo vreme pored njih jer su u stanju svasta da uzmu
milce
no coment
Zorki
Bitno da naplatite poziv,a neta i tv nema 15 sati
Siniša
Puno propusta imaju