Recenzije mobilnog operatora A1

← Povratak na izbor operatora

Pročitajte utiske i recenzije korisnika mobilnog operatora A1. Informišite se o radu usluga ovog operatora pre nego što zaključite ugovor! Ako ste korisnik usluga kod A1, podelite Vaše mišljenje kroz formular na stranici!

Operator A1 posluje u Srbiji od 2006. godine. Ranije pod nazivom "Vip mobile", treći ulaznik na tržište mobilnih telekomunikacija, inače deo A1 Telekom Austrija Grupe, predstavlja najveću Greenfield telco investiciju u Srbiji. U ponudi ima usluge prepaid i postpaid mobilne telefonije, kao i mobilnog Interneta. Operator je dobitnik Ookla "Best in test" nagrade za najbržu mobilnu mrežu, a u 2022. godini postao je operator kod kojeg prelazi najveći broj korisnika (po RATEL MNP izveštajima o prenosu brojeva). Od skora, A1 mreža koristi električnu energiju iz obnovljivih izvora, sa preko 2000 solarnih panela.


Prosečna ocena

Prosečna ocena ovog operatora je 1.9/5, zasnovano na 141 utisak/a.

Opšti utisak

1.8/5  (141 utisak/a)

Cena usluga

1.8/5  (136 utisak/a)

Kvalitet poziva

2.2/5  (132 utisak/a)

Brzina Interneta

2/5  (136 utisak/a)

Roming

1.8/5  (125 utisak/a)

Korisnička podrška

1.6/5  (138 utisak/a)

Ponuda mobilnih uređaja

2.1/5  (123 utisak/a)

Dodajte Vaš utisak

Vaše ime
 

Odaberite ocenu od 1 do 5 po svakom kriterijumu. Ne morate oceniti operatora po svakom kriterijumu. Ocena 1 je najlošija a ocena 5 najbolja.

Opšti utisak
×
Cena usluga
×
Kvalitet poziva
×
Brzina Interneta
×
Roming
×
Korisnička podrška
×
Ponuda mobilnih uređaja
×
 
Vaš komentar

Komentari korisnika

Ljiljana

Da li kod Vad moze pricati sa zivim ljudima ili samo sa robotima.

Anonimno

Najgori

Anonimno

They steal all my money from my account every three months and explain that it's because I did not recharge the credit on time. It's my right and my decision when I want to use their service. I always keep enough money for a new 3-months service, but it's always zero. And another problem with VAS service. They are just thieves.

Anonimno

Zasluzuju NULU!!
Lopovi, sve najgoreee

Tanja

Svaka je 0....Da li mislite da zasluzujete i 1.Najgora mreza...nemate domet,ali kad treba da naplatite to vam super ide.Nadam sw da ce svi korisnici otici od vas..ja u najkracem roku ...i samo tonete sve nize...Dakle za vas jedna ogromna O.

Zoran Stojkovic

Da ima 0 dao bih im, ali nema! Obmana pretplatnika kako racunima tako i "osiguranjem telefona"?! Izmislili u dogovoru sa "nekim" slvd. osiguranjem telefona da pljackaju gradjane! Osiguraju telefon placas mesecno njima premije a popravke placas u svakom slucaju! A1 prevaranti.

Anonimno

Internet je placen , medjutim iz nekog razloga gospodini iskljucuju protok. Kada im se uputi poziv puste, nakon 10 dana ponovo iskljuce protok!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimno

Najgori na svetu

Marija

U životu za 33 godine nisam doživela da ovoliko krade kao A1. Nažalost da se ne može uraditi ništa, bar je potrebno da svuda se napiše to da ljudi vide. Ako bar jednoj osobi pomogne da tamo ne ode nikada super!
Kradu previše, kadar nestručan, sakrivaju informacije, zajebavaju se sa ljudima u bukvalnom smislu. Nikad gore iskustvo nisam imala

Marijana

Jako sam nezadovoljna.Napravili smo propust,zaboravili da uplatimo račun.Napravili smo grešku.Kada su nas isključili istog trena smo preko e banking izvršili uplatu.Evo već sedam dana nisu proknjižili.Čas nas isključe,čas uključe,išli u poslovnica u našem gradu,poslat zahtev za knjiženje,kažu da sačekamo oko 24 sata.I dalje čekamo...

Anonimno

Хтела сам да променим оператера код ког сам годинама и одабрала Вас, али када сам отишла у пословницу (Велика Плана) ни један од 6-7 телефона које сам желела није био на стању, јер су то, како каже запослена, новији модели. Стога сам одустала од првобитне одлуке. Срамота.

Anonimno

Kradu i kad se pozalis pojma nemaju

Teodora

Katastrofa

Žarko

Blokiraju vam broj radi zastite od rominga u inostranstvo, a onda ispostave racun za 4x vecu sumu za broj u blokadi, koji niste koristili. Takodje naplate pun iznos postpaid pretplatr na nekoristenu uslugu blokiranog broja.
Ukinuli su govornu postu (voice messages) i time unazadili, umesto da unaprede poslovanje.
Nikome nebi preporucio A1

Željko

Nakon 12 godina moramo se rastati. Definitivno ste postali najgori. Igramo se gluvih telefona, e mail za reklamacije ne postoji, mogućnost da dobijete operatera na telefon ne postoji, ne poštujete ugovor. Naplacujete obnovu istog tako što prisiljavate da platimo još jedan mesec po punoj ceni( 3 puta većoj od regularne) a raskid je nemoguće najaviti 30 dana ranije kako to u ugovoru piše jer u tom slučaju nsplaćujete "penal" Smeće ste najobičnije!

Anonimno

Lopovi su mala rec za njih

Božidar

Klasični prevaranti. Aplikacija više ne radi, nego što radi, korisnička podrška na nivou Baba Simane, usluga ispod 0. I što je najvažnije, svakog, ali bukvalno svakog korisnika bar jednom u toku trajanja ugovora prevare za par hiljada. Tako da, ako Vam ne smeta da nemate pojma koliko ste potrošili, da Vas bar jednom u 24 meseca namagarče za nekoliko hiljada diinara, onda je A1 pravi operater za Vas.

Anonimno

Uzas, apsolutni neprofesionalizam, ne uzima se u obzir kupac i njegovo zadovoljstvo, ostavljaju kupce bez odgovora, popravljaju uredjaje sa reklamacije tako sto ih vrate na fabricka podesavanja, uzas uzas uzas

Anonimno

Mima ni jedna crta na telefonu tek se ponekad pojavi jedna samo javljati kako korisnik isključio telefon goru mrežu nisam video neznam samo šta plaćam kad nikakve usluge nema katastrofa tri puta sam se žalio u kikindi

Anonimno

Skupi,vrlo nekorektni.Sta dogovoris sa agentom to se promeni na papiri..moras da "lovis"da te ne prevare.Dugo sam kod njih,ali ne jos dugo.Ne zasluzuju

Vojislav Mitic

Zao mi je sto produzih ugovor ali zato sledeci put raskitam za svagda, cene su im katastrofalne i treba ih izbegavati u sirokom luku.

Anonimno

dugogodisnji smo korisnici vip mreze a zatim i a1. da skratim pricu,otisli smo u Segedin na dva dana,pri tom bili na wi fi 90 % vremena.. stigli nam racuni..meni 23.000 din a supruzi 11.000 din. pljackaaaaaa!!! odlazimo!!!

Mladen

To su lažovi kakve nisam video u životu,nisam hteo da potpišem ugovornu obavezu zbog loše ponude koju su mi ponudili i broj je trebao da pređe sa pretplate na dopunu. Rekli su da ugasim i upalim telefon 01.10. i da će broj preći na dopunu i da moram da ga dopunim i nastavim sa korišćenjem. Od tad do sad, broj neće da se registruje i pristupi mreži,prilikom pozivanja broja automat kaže "izabrali ste ne postojeći broj".(više od 20 godina koristim ovaj broj i zamislite sad koliko ljudi me poziva i kakvo obaveštenje dobija). Od nedelje pozivam A1, pišem mail-ove i još mi nisu rešili četvrti dan!
Pa kakva je to kompanija Vi sami zaključite, a pritom sam njihov višegodišnji korisnik i imam još jedan broj na pretplati... SRAMOTA VELIKA!!!

Никола

Јако скупи, а не дају ништа.
Често им цела мрежа не ради.
Јако слаб домет у забаченим местима.
Мања 4Г покривеност него код МТСа и Јетела.
Подршка ми не персира и нељубазни су.

Mina

Uzasni ste, aplikacija vam nikada ne radi, pokusavam da se ulogujem na sajt zaboravila sam sifru promenila je i kada sam je promenila jos uvek mi ne dozvoljavate da se ulogujem jer sam previse puta probala sifru PRE NEGO STO SAM KLIKNULA DA SAM JE ZABORAVILA I DA ZELIM DA JE PROMENIM. Sve najgore uzasan dan vam zelim svaki dan.

Milic

Ne poštuju ugovor

Anonimno

Kucni internet katastrofa nestaju gigabajti trosio ne trosijo. Kad isteknu gigabajti spori nije nizasta.

Anonimono

Užas

anonimno

U poslovnici A1 u Vršcu,zaposleni su izuzetno neprijatni,arogantni,mrzi ih da govore,a kamoli da objasne. Ja,kao korisnik nisam dužna da znam sve vezano za pakete,ponude i ostalo. Došla sam da bih uzela kućni internet,morala sam da izvlačim odgovore od mladića koji tamo radi. Razočarana sam maksimalno!

Sofija

U niškim ispostavama radnici su zuzetno neljubazni i nevaspitani, skloni vređanju i omalovažavanju korsnika. Sa druge strane ne barataju osnovnim pojmovima ugovornog prava i nisu u mogućnosti da pruže odgovore na pitanja vezana za ugovore koje nude.
Kućni iternet jako spor, često ga nema. Račune ne šalju na blagobremeno čak ni e-mailom, ali u slučaju neblagovremenog izmirenja dugovanja, isključuju internet i naplaćuju ponovno isključenje. Zaštita ličnih podataka korisnika na jako nezavidnom nivou.

Anonimno

Svakih par nedelja zovem da mi se ukine ograničenje za poruke od 4 cifre.
I opet me samoinicijativno operater blokira uz poruku da je to zahtev vlasnika broja sto nije tačno!
Call centar se jedva dobija.
Nekada je bio odličan operater, sada veliko razočarenje!

Lazar

Na moje otvorene tikete za losu brzinu interneta, imali su samo reci da ne mogu nista uciniti povodom toga. Naime, download brzine su okej reci, dok su upload brzine nenormalno male.
Jos imaju hrabrosti da me 2-3 puta zovu za produzenje ugovora a receno im je da ne zelim zato sto mi je tiket zatvoren bez ikakve podrske.

Katarina

Sve je katastrofa . Odlepio mi se ekran od telefona koji koji je pod garancijom i placa se za njega osiguranje a reklamacija nije prihvacena . Katastrofa .

Mirko Markovljev

Kod isteka ugovora, bez obaveštenja i produženja ugovora, nastavili pružanje usluge ( koju nisam koristio) i podigli cenu za 70 %.. Cena je bila 499 din. A za April 1.249din. i za Maj 2023 1.249 din
Teška otimačina. Sramota pljačkaši.
NE " PRELAZITE" U A1 NI POD TAČKOM RAZNO.
Duboko sam razočaran i iznenađen takvim, njihovim stavom i bezobrazlukom.

Anonimno

Aplikacija koja više ne radi, nego što radi, korisnička podrška na nivou Baba Simane. I što je najvažnije, svaki, ali svaki korisnik može da oćekuje da će ga na ovaj ili onaj način, bar jednom u toku ugovora prevatiri za par hiljada. Ako se pomirite sa tim da od vas bar jednom u 24 meseca naprave magarca i još vam to naplate, onda je ovo pravi operater za vas.

Vladimir ilić

Katastrofa. Bez mog znanja promenili mi tarifu iz ugovora koji idalje vazio. Niti me obavestili niti bilo šta. Samo poceli da salju vece racune. Zalio se. Kazu tako mora jer vise nemaju moj paket u ponudi i tolko. Uzas.Niko da se izvini za njihovu gresku jos se ponasaju kao da ja neznam sta radim a dobro znaju da sam upravu i da krse zakon ozbiljno. I tako sada na sud moram da potrazim pravdu. Bezite daleko od njih.

Anonimno

Katastrofa. Definitivno se raskida ugovor

Anonimno

Jedna od boljih mreza ako ne i najbolja, malo neke finese samo.da se srede, tipa kvalitet poziva.

Maree

Posle 10 god vrednost A1 firme u odnosu na stari VIP je opao iako se hvale...pdv od 20 posto stavljaju na svaku paru i koriste jacinu da naplate uslugu sto smo njihovi...neces ga vise a AGENTI pricaju jednu pricu i papir pise memoare gde se ne zna sta je pisac hteo reci...AVGUST OVE GOD KRAJ I BAJ BAJ!!!

JM

Nikad gori internet. 4G ne radi u centru Beograda i gubi se i kad uđeš u prodavnicu. Na periferiji Beograda internet večito ne radi. Muka mi je ok toga što plaćam, a ništa ne funkcioniše. Bili su fenomenalni pre koju god., ali ovo sad je tragedija. Ranije sam mogla smenu da završim preko hotspota, a sad nema teorije. Ozbiljno razmatram prelazak kod konkurencije. Do sad sam bila kod sva 3 operatera, tako da me ne sprečava ništa da se šaltam dalje kod onog ko ima bolju uslugu.

Aleksandar

Sve preporuke

Anonimno

Ne mogu ništa da odgledam zbog loše konekcije

Ivana Todorovic

Uplatila sam dopunu od 500 din, A1 mi je skinuo novac sa racuna, a dopunu nisu poslali na broj za koji je online dopuna izvrsena. Zaposleni u Knez Mihailovoj se prave ludi, i pored prilozenog dokaza o uplati dopune novac mi nisu vratili, niti poslali dopunu. Mene su pokrali!

Anonimno

Zadovoljna uslugom.

Aleksandar Mrvos

RE: Usluge [T202402260067Z1653008] ukoliko neko od zaposlenih u a1 uopste cita znajte da nista po pitanju uznemiravanja niste uradili!!! Sramita je da uopste poslujete. Taksativno navedeni pozivi i vreme i koliko je bila uspostava veze bez ikakve reakcijr na uznemieavanje svojih korisnika. Sramota pljuvacu vas gde god nadjem sa se pisw neka javna recenzija

Nenad Vukajlovic

Kad Vam budi isticao ugivor sa ovom mrezom zovite odmah advokata. Ugovor ne mozete raskinuti pre isteka ugovorne obaveze, a zahtev podnosite nakon toga, iako podnesete na vreme zahtev kako ne bi ulazili u novi obracunski period oni vam obrade zahtev nakon najmanje dve nedelje… tako da dobijate racun jos jedan pride. Cist lopovluk! Savet ne placajte, znaju da ne mogu to da naplate, ako dodje do suda samo da imate njihovu automatksu poruku da ste pozlali zahtev kao dokaz da je njihov lopovluk u pitanju.

Anonimno

Internet je nikakav kao i sve ostalo!

Anonimno

Totalna nebriga o njihovim korisnicima. Moram da navedem i primer, moja cerka i ja smo otisli na jedan dan u Madjarsku. Oboje smo mozda 5 minuta bili na internetu posto smo trazili ulice. Telefoni su nam bili blokirani "zbog zastite nasih racuna". Racun od 50.000 dinara zbog roaminga smo platili sutradan. Cerka je danas otisla u inostranstvo i uplatila roaming od 4000 dinara. Ja sam otisao u poslovnicu A1 da proverim da li je sve u redu i receno je sve OK. Naravno da cerka nije mogla da koristi roaming mada je A1 prihvatio placane dodatka posto je posle jedno 10 poziva vrlo neljubazna GOSPODJA u korisnickom servisu rekla da je njen roaming blokiran i pored prihavata uplate dodatka. Inace 1MB kosta u romingu oko 1040 dinara posto to nije A1 nego njih zaduze iz inostranstva. Totalno gusarska kompanija koju cu koliko sutra promeniti i premestiti zbog ovoga i moj i cerkin postpaid paket. Savetujem da izbegavate ovu kompaniju.

Mita

Otišao sam posle 14 godina zbog
lošeg signala kod kuće i na poslu.
Izmirio sva dugovanja i raskinuo ugovor .
Posle dva meseca šalju mi račun od 1722.19 dinara za neizmerno obaveze i prete uterivačima dugova.
Klasično SMEĆE od operatera.
Nikada i nikome ih ne bi preporučio.
Obični KLOŠARI.

Anonimno

Katastrofalan odnos sa starim korisnicima , koji u posedu imaju i vise postpejd racuna u A1. Pogotovo pre nekog dana sa romigom .
Pri isteku ugovora uskoro prebacujem sigurno oba broja u povoljniju MTs za sada mrezu

Anonimno

Lopovi

Anonimno

Ciata katastrofa , nestaje internet zovem operatera i skinu mi 41 dinar , a niko od operatera mi se nije ni javio

Anonimno

Прослеђују бројеве СНС-у!

Danijela

Mi smo robovi a1
Potpišemo ugovor i nemamo nikakva prava.
Imamo pravo da platimo.
Na šalteru su naučili napamet šta treba da kažu, a ostalo pozovite korisnički servis.
Oni vam takođe kroz osmeh ponove sve to. Tako da svako od nas samo bira robovlasnika

Branislav ilic

Internet sam uzeo misleći da je dobar i sve u fulu ali uprotim toga internet je spor slab signal nemogu tri osobe da se povežu ako se povežu nemoze se očita ništa mnogo slab

Anonimno

Najgora mreža u Srbiji. Proklinjem dan kada sam napravio ugovor sa njima.

Anonimno

Korisnički servis ne funkcioniše, čeka se po 20min da agent preuzme poziv, aplikacija često ne radi, naplaćuju često više nego što je po ugovoru, po 100-200din više a na listinzima nema nikakvog razumnog objašnjenja. Ne preporučujem

Jasna

Lopovi! Cak i mene koja ne prime ujem kraju! Kada je primetim i skrenem paznju onda bi trebalo da se postidite. A ne da nastavljate kradju pod izgovorom prestace i tako iz meseca u mesec!!! Zaposleni, cak i sefovi koji pricaju po sablonu, a kada se pojavi problem krade, govore resice se i tako iz meseca u mesec!!! Ne zasluzujete ni jednog korisnika a ja cu se potruditi da za moj slucaj sazna sto vise njih! Jer sam probala mirnim putem, ali ovde ocigledno se krade bez da vas je sramota!!!

Boris Radovic

Pljackaju ljude u Srbiji jer u Subotici naplacuju roming

Edina

Imaju blokadu za roaming, ali prvo cekaju da nakrcas 10000din duga, pa onda salju blokadu. Providni lopovluk. 1MB u roamingu je 1015din, za par primljenih mailova koje nisam otvorila, dobila sam racun uvecan za 12000din.

Sacekacu istek ugovora, pa bezim. A umedjuvremenu ce i moji i suprugovi roditelji takodje da odu iz ove mreze. Mene su zajebali jednom, al ostaju bez jos minimum 5 clanova.

Blagoje Cakić

Veoma poštovani, na vašem broju 1234 prilikom poziva se javlja automat sa obaveštenjem da se svi razgovori snimaju u cilju poboljšanja kvaliteta usluga. Proverite i sami koliko puta sam godinama unazad zvao i molio da učinite makar neki mali ustupak starim bakama i dekama. Poklonite koji minut više umesto gigabajta, jer ne koristimo savremene telefone i sve pogodnosti koje oni omogućavaju. Na žalost, na sve moje apele ste ostali gluvi i nemi, da bi me posle upornog ćutanja iznenadili bukvalno pljačkom. Svakog meseca javlja se vaš agent sa predlogom za sklapanje ugovora, tzv. "SIGURICA". Opirao sam se ponudi sve dok mi vaš agent nije ponudio "mačku u džaku" - niz pogodnosti koje su bile sušta laž. Njemu nije problem da to porekne, ali imam svedoka - unuka koji je sve to čuo svojim ušima. Potpis na ugovor o "SIGURICI" stavio sam na "obećanje ludom radovanje". Već sam imao uplatu za oktobar mesec - 600 din., a ugovorom o "SIGURICI" uplaćeni iznos mi je A1 opcigovao. "SIGURICA" mi nije trajala ni do pola meseca. Više nisam mogao da se zbog ugovora vratim na mesečne planove, pa sam najpre uplatio novih 600 din. koji mi nisu trajali ni nedelju dana, pa sam već od 20 -og ovog meseca ostao bez mogućnosti da ikog kontaktiram. Greh je da jednom deki uzimate danak na prevaru. Imam 85 godina, slabo vidim, slabo se krećem, malu i bednu penziju su mi okupirali izvršitelji zbog struje i komunalija koje ne mogu redovno da plaćam. Jedna moćna firma kao što je A1 čini sramno delo tako što pljačka jednog bolesnog deku na način koji je krajnje perfidan. To vam sigurno ne služi na čast a moje je da poživim još malo da vidim kako ste na račun moje jadne i bedne penzije postali poznati u Svetu. P.S Preživeo sam moždani udar, najteži oblik korone - delta, preživeću i A1 i užasnu nepravdu koju mi je u ovim godinama priredio. Uzgred, pozivam Vašeg "glavnog" u marketingu da dođe da mu pokažem kako se to nekada pošteno radilo. Mislim da je ovaj potez A1 antireklama koja nema premca u svetu. Molim Vas, raskinite mi ugovor na štetu Vašeg agenta, jer me je on lažima naveo da ga potpišem. Pozdrav, Blagoje Cakić. Tel. 061/19-333-22

Anonimno

Nema signala

Djox

U Srbiji nema mesta gde se nisam divio brzini interneta koju dobijam za 1500 din. Ulazu dosta i nisu dzaba mreza u koju prelazi najveci broj korisnika. Pozz

Anonimno

Korisnička podrška je katastrofalna... Da mogu stavio bi ocenu 0. Više od 20 minuta čekam i niko se ne javlja.
Agenti uznemiravaju pozivima za obnovu ugovorne obaveze, odem u poslovnicu, "obnovim" ugovor za 2 broja, više od 7 dana nema nikakve promene niti mi je obnovljen ugovor.

Dugogodišnji sam korisnik, ali sam ovog puta prinuđen da prenesem broj kod nekog od drugih operatera koji malo više brinu o svojim korisnicima.

A1 kao operatera ne bih više nikome preporučio i savetujem sve ljude koji se dvoume da A1 zaobiđu.

Ojadjena

Da postoji nula dobili bi NULU. Banda jedna prevarantska. Prvo te navku pozivima, pa pricom kako ce da te spasu pripejda jer ,,postpejd je mnogo bolji,, Onda ti ispricaju pricicu sta sve imas u paketu i odu bez traga. Paket sigurica nestane dok si trepnuo, nit besplatni pozivi u mrezi KAO STO SU REKLI, NIT BESPLATAN INTERNET ZA FEJS.MSZ.INST. Kad se ti osvestis sta si uradio i hoces rakid ugovora ODMA od njih ni traga ni glasa. Brojevi tel.sa kojih su te pozivali ne mozes da zives. Mozes samo da se nerviras jer su te prevarili PREVARANTI I LAZOVI. A racun sigurica od 700 dinara na naplatu dodje 789,00. Nema ko da ti kaze ZASTO? PREVARANTI!!!!

Предраг

Internet iz paketa kao da nemate. Reklamacije ne postoje.

Anonimno

Posto nisam napisao dobar komentar A1 Kontakt centar me je odmah sutradan pozvao da razgovaraju. Ova kompanija je jako losa i savetujem da je izbegavate u sirokom luku. Osim nekih poslovnica gde se ljudi trude i ponekad nekog is korisnickog servisa, generalno su neljubazni, preteruju sa racunima, primaju uplate za roming i ne aktiviraju ga ili ne skidaju neke izmisljenje zabrane. Sve u svemu, najgora kompanija u Srbiji.

Nikola

Najveci prevaranti!

Anonimno

Najbolja mreža u Srbiji!! Najbolji internet samo ljudi ne znaju da ga koriste!

Anonimno

Upozorenje: Poklonice vam mesec dana 'osiguranje' uređaja. Otišao sam lično u poslovnicu da otkazem uslugu, a oni su nastavili da mi šalju račune za uslugu koju sam već otkazao. Na podršci tvrde jedno, a dešava se drugo. Neozbiljno i neodgovorno – osećam se prevarenim. Lopovi, lažu, mazu i kradu! Moja preporuka: bolje potražite uslugu negde drugde.

Milan

Brzina van velikih gradskih centara razočaravajuća. Prijatelja su bukvalno godinu dana zavlačili za Iphone zbog kojeg je i prešao kod njih u mrežu i na kraju nije uspeo da ga dobije. Otišao u mts i dobio telefon za 5 dana od prelaska uz proveru kreditnog biroa. Pazite se sitnih slova na sajtu i u paketima, gde često u Viber i Instagram pakete ne ulaze audio i video pozivi, već samo dopisivanja! Pored Yettela ne predstavljaju nikakvu konkurenciju mts-u, nažalost za nas korisnike. Čovek se godinama nada da će da unaprede malo mrežu da radi normalno, al se ništa ne menja, što se zvanično može i proveriti ovde na sajtu / sajtu RATEL-a, gde u rurarnim delovima i manjim mestima imaju i do duplo manje predajnika a samim tim i lošiji signal i sporije brzine pristupa Internetu.

Anonimno

Loša pokrivenost mreže.

Anonimno

Boze sacuvaj - Dugogodisnji korisnik koji raskida ugovor prvom prilikom.

Anonimno

Odlična mreža

Coi

Uzas

Dragana Marjanović

Nepouzdan operater. Ne isporučuju ugovorene usluge, u paketu daju neograničene usluge poziva i interneta " kao kod kuće" u inostranstvu, ali su suštinski ograničeni, blokiraju vam broj čim je to po njihovom mišljenju povećan saobraćaj, na upite ne odgovaraju, nemoguće stupiti u vezu s njima iz inostranstva. Za izbegavanje

Anonimno

Dugo godisnji sam klijent prvo Vip-a sada A1. Bio sam veoma zadovoljan sa Vip-om sve dok A1 nije preuzeo kompaniju. A1 vise ne dozvoljava toleranciju o kasnjenju sa placanjem paketa, cim ne platis zadnji racun automatski blokiraju paket i nisi u mogucnosti da koristis usluge.
Ako smo mi korisnici potpisali ugovor na 1 ili 2 godine, zasto se A1 oseca ostecenom, ko ce da nadoknadi vreme koje nam je naplaceno a usluge koje nismo koristili za period dok se ne izvrsi uplata i ponovo aktiviraju usluge.
Klijent je taj koji je ostecen a ne mobilni operater. S obzirom da mobilni operater vise nema toleranciju sa kasnjenjem racuna, izgubice mnogo klijenata. Ne moze svako u dati datum da plati racun s obzirom da zivimo u losoj ekonomskoj zemlji. Dajte malo prostora klijentima da mogu da funkcionisu, ionako imate ugovor sa njima, ne mogu mnogo da vam nastete. Eto toliko, prelazimo na drugi operater kad nemate ni malo razumevanja.

Anonimno

Korisnik sam usluga više godina na više lokacija u Beogradu, Mladenovcu...na moje i imena mojih ukućana i saradnika i bio sam zadovoljan.
Danas 17.04.2023. godine u 16.30 časova sam došao u poslovnicu u Mladenovcu u ulici Janka Badžaka u TC Roda sa namarom da platim račune. Zaposleni mi je arogantno rekao da je kraj radnog vremena, na moje insistiranje mi naplatio račune nakon čega sam isključivo zbog njegovog ponašanja podneo zahtev za raskid pretplatničkog odnosa. Nastavio je sa provokativnim ponašanjem, sve vreme na pultu poslovnice sa spoljne strane je stajao naslonjen momak za koga zaključujem da se lično poznaje i da su komentarisali nešto u vezi mene, zaposleni mi nije vrati ličnu kartu a što je sve ne profesionalno ponašanje i odnos prema klijentima. Na moje insistiranje mi je vratio ličnu kartu i dao pomenuti zahtev. Dobronamerno ukazujem menadžmentu na kontrolu zaposlenih.
Napominjem da sam dosad unazad nekoliko godina bio zadovoljan uslugom ali ovaj dogadjaj je za mene iznedjajući, uvredljiv, delova veoma stresno i raskinuću sve ugovore koji nisu na moje ime ali ih ja finansiram i plaćam.

Marina

Sve preporuke, brza usluga, ljubazna radnica

Aleksandra

Užasna usluga, užasna korisnička podrška, naplaćuju mnogo više nego što se potroši, ne poštuju kupce.

Đorđe

Koristim intarifu za 500 dinara, po nekomercijalnoj servisnoj promociji bez uređaja. Međutim, kad mi ugovorna obaveza bude istekla, neću se zadržati u mreži, pošto su aktuelne tarife skupe. Korišćenje interneta na ovom paketu je besprekorno, postoji prioritet signala, ali sve što je lepo traje kratko!

Anonimno

Smece

Anonimno

Kao prvo brze bolje isklucuju usluge poziva posle 15 dana od ne placenog racuna.Ja sam bio u inostranstu i nisam bio u mogucnosti da platim usluge 4 meseca.Naplatili su penale oko 35000 dinara i raskinuli ugovor.I sve to za paket koji je kostao nepunih 1000 dinara mesecno.Naravno svoj broj sam zadrzao i otisao kod drugog operatera.Ne samo ja vec citava moja porodica od 8 clanova.Inace ljudi ne znaju da imate pravo da zadrzite svoj broj sa pozivnim. Nikada vise.

MIla

Najgori operater u zemlji Srbiji, korisnička usluga nikakva, internet slab nemam reči da iskažem njihovu nikakvu uslugu. Bili smo u Dimitrovgradu, meni račun 5000 suprugu 18000 lopovluk i krađa, kakav ima samo u našoj zemlji. Pošto ne postoji nula tu ocenu bi dobili, ovako mogu reći NAJGORI SU.

Aleksandar

Naplacuju roming i pljackaju gradjane Srbije u Subotici 1mg 1013 din za njih Subotica nije Srbija

Anonimno

užas sve preporuke za izbegavanje

Anonimno

Stalno mi se bez mog odobrenja ograničavaju SMS poruke, tj. blokiraju tako da ne nogu platiti parking ni slati humanitarne poruke. Više puta sam intervenisala. Stano se “nešto radi” na mreži… problem sa Internetom u inostranstvu.
U zadnje vreme se niko ne javlja na telefon kad je u pitanju podrška. Užas!

Nenad

Brzina interneta i pokrivenost katastrofa, ako planirate da koristite internet bezite od ove mreze ubedljivo je najgora.

Anonimono

Najgori mogući operater u državi. Sve preporuke zaobići ih u šorokom luku. Fuj.

Anonimno

Телефону под гаранцијом се екран одлепио , нису признали рекламацију. После 35 дана су вратили телефон у првобитном ( поквареном стању), телефони после годину дана коришћење већ почињу да трокирају.

Anonimno

Brzina Interneta Strasno Losa Nemogu da ucitam ni jutjub Nepreporucejm Da Uzimate Internet U A1 radije uzmite u mts ili orion Kod Njih Je Odlican

Anonimno

Ako želite nestabilnu internet konekciju i da uvek budete bez signala mreža A1 je prava mreža za vas!

Filip

Jako nezadovoljan nakon svih godina koliko sam bio njihov korisnik sigurno menjam provajdera po isteku ugovora.

Anonimno

Potrudicu se ukratko da Vam objasnim koji je ova firma bezobrazna prema svojim klijentima. Ukratko ugovor za internet mi istice 1.1 , podnosim pisam zahtev preko aplikacije da ne zelim vise da koristim njihove usluge, oni na moj zahtev odgovaraju 17.01 da ce obratiti zahtev. 22.01. Mi kazu da su zakazali raskih usluga i da mogu koristit jos mesed dana njihove usluge… ja se zalim pisem 20 mejlova… lazu me, pisu mi abnormalne gluposti. Na kraju kad nisu znali sta ce uzeli su i blokirali mi saobracaj u mts gde imam broj koji je pre toga bio kod njih… moram da im platim za nesto sto nisam koristio, za nesto sto nije moga vec njihova greska… au ljudi moji kakvi su to prevaranti…. Izbegavati ovu mrezu u sirokom krugu…. Lopovlup cist!

Budimirka Nedeljković

Najgori operater... Tj operater otima... Naplaćuje internet bez ugovora... Bez da ga isporučuje... Fuj

Natalija

Ukoliko ste nezadovoljni korisničkom podrškom, nemate kome drugom da se obratite!

Anonimno

Ne pamtim dan u životu kada sam sarađivao sa gorom kompanijom. Obmane, uvećani računi, sabotaže, nikakav odgovor ni sa čije strane.
Ako neko slučajno gleda ovo i razmišlja o ovoj mreži, beži glavom bez obzira.
Sve najgore.

Anonimno

NAJLOSIJE ISKUSTVO IKADA. NAKON 14 DANA PODNET ZAHTEV ZA RASKID ANEKSA JER DO UGOVORA JOS NIJE NI DOSLO ZBOG OBMANE KORISNIKA GDE UMESTO 11OO DIN.DOSLAZE RACUNIOD 3100 DINARA. ZAPOSLENI U POSLOVNICI U BORCI TREBA DA NADOKNADE STETU KORISNIKU I DA ODGOBARAJU ZA ISTU. SRAMOTA ZA A1.

Nezadovoljan korisnik

Internet u romingu - nikako ne preporučujem! Moje iskustvo - urednonsu mi skinuli novac sa računa. Tokom boravka u Grčkoj, na Zakintosu, stranice su učitavne po 10ak min ili je pisalo da nema interneta. Pri tom signal je bio pun svo vreme. Nakon podnete žalbe odgovorili su sutradan da će razmotriti prigovor i naravno nisu ništa uradili. Ne bacajte novac!

E Dz

Najgora mreza ikad.