Recenzije mobilnog operatora MTS

← Povratak na izbor operatora

Pročitajte utiske i recenzije korisnika mobilnog operatora MTS. Informišite se o radu usluga ovog operatora pre nego što zaključite ugovor! Ako ste korisnik usluga kod MTS, podelite Vaše mišljenje kroz formular na stranici!

Operator MTS (Telekom Srbija) pruža usluge mobilne telefonije u Srbiji od 1998. godine. U ponudi ima usluge prepaid i postpaid mobilne telefonije, kao i mobilnog Interneta. Osim navedenog, operator pruža i broadband usluge. Već četiri godine zaredom MTS od RATEL-a dobija nagradu najbolje mobilne mreže.

Čitate utiske za mobilne usluge operatora MTS. Kliknite ovde za broadband (fiksne usluge)!


Prosečna ocena

Prosečna ocena ovog operatora je 1.5/5, zasnovano na 185 utisak/a.

Opšti utisak

1.3/5  (178 utisak/a)

Cena usluga

1.5/5  (174 utisak/a)

Kvalitet poziva

1.6/5  (164 utisak/a)

Brzina Interneta

1.6/5  (170 utisak/a)

Roming

1.4/5  (149 utisak/a)

Korisnička podrška

1.4/5  (173 utisak/a)

Ponuda mobilnih uređaja

1.5/5  (154 utisak/a)

Dodajte Vaš utisak

Vaše ime
 

Odaberite ocenu od 1 do 5 po svakom kriterijumu. Ne morate oceniti operatora po svakom kriterijumu. Ocena 1 je najlošija a ocena 5 najbolja.

Opšti utisak
×
Cena usluga
×
Kvalitet poziva
×
Brzina Interneta
×
Roming
×
Korisnička podrška
×
Ponuda mobilnih uređaja
×
 
Vaš komentar

Komentari korisnika

Milena

Ubedljivo najgori.
Mojoj babi vec 4 dana ne radi TV, a oni nista ne preduzimaju povodom toga...jedino u cemu su profesionalci to je da pljackaju narod nenormalnim racunima.

Sanja

Uzas. Nakon isteka ugovora nikad vise!!!

Anonimno

Kolega Marko, drzak, bezobrazan i nekulturan.. Prezime nije hteo reci..

zoran mihajlov

teska Sramota.žali boze para.Koje bacamo na njih

Dunja

Nalaze troskove koji ne postoje, internet nema vec nedelju dana, a i kada ga ima, nije nesto posebno brz i kvalitetan. Jedva cekam da mi istekne ugovor za mesec dana i odmah prelazim na drugog operatera. Nikad ne bih preporucila nekom da potpise ugovor sa njima.

Vučić

Lopovi teški, raskidaju ugovor kad oni žele, naplaćuju račun koliko žele, ako zaboraviš dva meseca da platiš uračunaju ti 15x veći iznos.. ŠTO DALJE OD LOPOVA!

Ivana

Sramota drugo nemam sta reci,uz3la telefon preko paketa od prvog dana telefon ne radi kako treba i svaki put kad sam im se obratila bilo je da nije utvrdjena saobraznost,a vukljali su me od prvog dana samo kako bi prolazilo vreme sto duze.Par Puta je slat u servis i naravno nista ne zanima ih njihov sam korisnik 25 godina i nikakvog postovanja a mogu da zamislim kako je sa novim korisnicima.Kad nece da zamene ili poprave telefon koji minimalno kosta sta bi bilo sa nekim ko uzme skup telefon.Sramota jedna velika izbegavajte ih u sirokom luku.Ja jedva cekam da mi ist3kne ugovor i da menjam operatera jer su ipasno postali bezobrazni i neprofesionalni.

Anonimno

Nezadovoljna uslugom u poslednjih mesec dana.
Koči internet,gubi se signal. Isti slučaj je i sa televizijom.

Anonimno

Za kvalitet poziva i brzinu interneta bih dao i manje od 1.

Maja

Zamislite lopove. Čovek im dodje potpisati ugovor. Znaci oni će svaki mesec da zaradjuju od te osobe. A oni onda nakon 5. dana pošalju sms od ca. 480 DIN. da se plati usluga potpisivanja ugovora koji ide njima u korist. Koji lopovi. Fuj.

Anonimno

Što se tiče usluga super su kada treba da se potpiše ugovor. Kada isti istekne i želite da predjete kod nekog drugog namerno ne šalju IDP kod jer odugovače još 15 dana da iskoriste još neku crkavicu. Što se toga tiče jako nekorektno i nepofesijonalno sa njihove strane . Zaslužuju pola zvezdice.

Tanja

Kada bi imala manja ocena od 1-ice ja bih je odabrala. Telefon S23 ultra koji je imao problem u radu i bele mrlje na ekranu nisu zeleli da me zamene nakon 2 meseca korišćenja iako je to njihova pravna obaveza. Odbijali su reklamacije sa odgovorom da nisu utvrdili nedostatak. Nakon 7 puta slanja telefona telefon se na kraju i fizicki oštetio i izgubila sam garanciju. Što dalje od MTS mreže!!!

Razocaran

Ja danas uplatio 2k din na prepaid br i skinulo mi u roku od 10 sec. Odem u mts i kaze mi zaposleni da sam trebao da iskljucim mobile data pa da kupim neki od paketa pa tek onda da ukljucim cellular data. Ja ga pitam a kako je moguce da mi skine 2000 din a da nisam nista poslao,pogledao na netu,pozvao br itd kaze ne znam i bas mi je zao,kaze neki momak je uplatio 10k i sve mu skinulo,rekoh super bas si me utesio. Prosle godine je bilo da moram da iskljucim automatski update i app refresh sto sam i uradio ali ove god su izmislili novi nacin za kradju. Sram ih bre bilo

Anonimno

Mislim da ne postoji lepa reč koja se može reći za ovu kompaniju, barem po pitanju usluge Supernova. Kontakt servis je 24/7 NEdostupan, online servisi su im na nivou 2010. godine, a verovatno su i tada bili bolji kod konkurencije, većina zaposlenih u poslovnicama je nekulturna i neprofesionalna, a jedina veština koju poseduju je da penzionerima uvale neki servis ili uslugu koja je skuplja od one koju trenutno koriste. Opšti utisak koji imam o ovoj kompaniji je da su lopovska banda, najblaže rečeno.

Jovan

Agresivna kampanja da pređem na još neke njihove usluge, zbog čega dobijaju lošiju ocenu globalno. Nemam kanale putem postpaid usluge (TV go), LTE brzina interneta u mestu iz kog dolazim je solidna, ali može i mora bolje, prisutno je zagušenje. Kvalitet poziva OK, ponuda telefona preko operatera solidna.

Anonimno

Lopovi!
Otvorena i podmukla krađa građana jer podižu cene ugovora kada i koliko oni hoće i time krše ugovorne obaveze, mislim da je ovo PLJAČKA bez presedana!!!

Anonimno

Vec tri dana bez interneta,televizije i fiksnog
Majstori kao izacice na teretn a nema ih
Zalilo se 3/4 puta
Ocajno

Jovana

Najgori operater. Nikada se ne javljaju na telefon. 3 sata čekam da se jave. Samo da se jave na telefon.

Anonimno

Bila bi nula da je ima,ovo je zadnji put da produžim ugovor.Banda lopova

Anonimno

Nulu bi vam dao da mogu!!!

Anonimno

Blagi uzas.. Zaobidjite molim vas radi vaseg zdravlja i smirenja mts...kada idete ulicom predjite preko puta... Internet nestabilan stalni prekidi..tv usluga jadna...kada nemate internet nemate ni tv,prosto.. Meni tva spor,uzasno spor,kvalitet uredjaja jadan...sve u smenu bez preuveličavanja i sa mnogo zara i iskustva iskreno savetujem da UZMTETE BILO KOJI DRUGI

Anonimno

Uzasna usluga, mts je sve gori. Website im baguje ne mogu nista online do kraja da zavrsim. Zaposlite kvalitetniji IT kadar.

Anonimno

Internet je očajan u Indjiji ,tačnije u industrijskoj zoni.

Anonimno

Jako lose usluge i operateri veoma neljubazni...

bojan

slepci

Mihajlo

Nemam komentar. Neljubazni, lazu, sve najgore.

Katarina

Želim da kažem da ovaj lopovski provider ne dostavi račune i onda na naše javljanje oni nas nateraju da platimo nešto što nije naša krivica već njihova. Lopovi teški.

Kristina ilic

Sve pohvale za gospodina Darka koji je u kratkom vremenskom roku da otkloni kvar na fiksnoj liniji. Pozdrav!

Viktor

Od početka kod njih, zadovoljan

Anonimno

Ovo je mozda najgori provajder koji postoji SRAMOTA. Najlosiji internet u srbiji koji mozete naci ove pozitivne ocene koje vidite su verovatno botovi. Inc lagali su me da cu u februaru imati opticki internet sad je jun i jos nisu ni krenuli, kada sam im to rekao rekli su da ce realizovati posle leta. Znaci da su me slagali za otp 7 meseci. Lazovcine raspale su lagale mog oca za internet brzinu. Svaki dan internet nestaje po 6 7 puta minimum. Kad zagrmi gase internet kad je pljusak gase internet. Verovatno cu ih tuziti jer drugacije ne moze. Rekli su nam kao "imacete neke specijalne kanale ovo ono" da imali smo neke "specijalne" kanale PRVIH MESEC DANA. internet brzina je inace 1mb/s inace jako brzo za ovakvog provajdera. Kada sam pitao da li mogu da uzmem jaci paket rekli su NE. Jer sam vec uzeo ovaj. Sve vase cu da izbacim iz kuce makar nista nemao. LOPOVI LOPOVI LOPOVI LOPOVI

Anonimno

Najgora usluga ikada. Imala sam prilike nažalost da više puta saradjujem sa dotičnom kompanijom i svaki put je bilo potrebno brdo nerava. Problem sa internetom koji evo poslednji put nije radio je trajao 3 dana, ali sam pronašla vezu da dodju i srede kvar inače je pitanje kada bi došli. Ja sam neko čiji hleb zavisi od interneta i radim od kuće, pouzdanost konekcije je preko potrebna, a mts to ne može da pruži.

Анонимно

Ne razumem zašto postojite?! Užas svaka vaša usluga….

Anoniman

Jako loš operater, informacije moraš sam kopati jer ti oni ne kažu ništa u poslovnicama, pri raskidanju ugovora tj. podnošenja zahteva me nisu obavestili da ako to uradim sada neću moći preneti fiksni broj kasnije, mada sam odmah sledeći dan kada je SBB namontirao sve otišao zahtevati prenos broja, mada je naš dragi nesposobni MTS to odbio. Nestručni, nesposobni, neprofesionalni i veoma bezobrazni, sad i nikad više.

Aca Memisevic

Pokušavam da dobijem nekog operatera posle uplate kredita koji nije prošao a dobio sms . I posle 20tog pokušaja dobijem nekog koji nije ljubazan bio i samoće.orebacio na drugoga koji mi je kratko reko javiće vas se neki operater uvezi tog problema i prekinuo vezu. Ja i moja supruga smo uplatili po 500din i sad smo izgubili i taj novac od 1000din. NIKAD VISE ALI NIKAD MTS. sad imam Yetel evo već d 2 nedjelje i zadovoljan sam.

Ana

Neprofesionalni, neekspeditivni, drski operateri.

Aleksandra

Danas mi je u prepunoj sobi gostiju stigla otvorena poruka (UPOZORENJE PRED ISKLJUČENJE)KAKVA SRAMOTA ,A RAČUN PLATILI I NIKD NISMO NIJEDAN MESEC PRESKOČILI NA IME BOGOLJUB DOSTANIĆ ...SRAMOTA .....I TO PRED GOSTIMA .ČIM ISTEKNE UGOVOR ZBOG OVOG ZAUVEK RASKIDAMO SA MTS....OK PORUKA NA FIN ,ALI NA TV I TO PREKO CELOG EKRANA ...MA SRAMMM VAS BILO!!!

Anonimno

Uzas, problema sa aplikacijom "Moj mts", problema sa dopunom kredita, za pakete Omoriku ili bilo sta drugo da tek ne pricam, beste odavde koliko vas noge nose.

Djole Jastuk

Nije ni za k***c dabogda poginuli

MTS KU****A

bolje bez neta nego sa ovim orangutanima

Gordana Prokin

Korisnički servis nema fizički smisao

Amila

Imala sam užasno iskustvo sa roming promocijom, ostala sam bez novca, bez promocije za internet i obaveštena da sam navodno izabrala pogrešnu promociju, jer tako stoji u sistemu. Ovo nije prvi put da me mts krade pod raznim lošim izgovorima.

Dalibor

Razocaravajuci. Kao visedecenijski korisnik moram da idem u poslovnicu kako bih prosirio uskugu. Za obnovu ugovora se natezu za 100 din da bi mi tiho "uvalili" neku dodatnu uslugu koja se dodatno placa tako da sve ispadne skuplje. Novi korinik dobija pola ugovora za 1 din. Tako da oprez.

Ljiljana

Jako neljubazni operateri, ne žele da se predstave i daju odgovore na konkretno postavljeno pitanje. Daju kontraditkorne informacije, a zatim poklope sludalicu.

Anonimno

djubrad

Nikola

Usluga im je užas ne možeš ih dobiti na kontakt centar nikad!

Anonimno

Da mogu nulu da im dam, dao bih, jer su neprofesionalni, neljubazni, njihovi operateri needukovani tako da je moja ocena -1

Anonimno

Šteta što nema ocena 0

Anonimno

Radnice na prodajnom mestu u Makenzijevoj ulici uporno i pored upozorenja bacaju ne ugašene opuške od cigara kroz rešetku na ulicii koja je od podrumskih prostorija,kada bude došlo do požara, onda će biti nismo znale ili htele....

Anonimno

Slabo je to

Дале

Стварно су најбољи тренутно!

Djole Jastuk

Nije ni za k****c dabogda poginuli

Milos

Ubedljivo najgori moguci izbor.

Pozdrav

Milos

Najgori operater, cekao sam preko 1h i 45minuta da mi se ne bi niko javio na kraju… Uz to govore da je ocekicano vreme do javljanja operatera 1-2minuta 😂

Anonimno

Imao sam dva ugovora. Nikada mi jedan nisu instalirali, a morao sam plačati šest mjeseci, čak su me ucijenili i raskinuli drugi ugovor zbog neplaćanja prvog, nikada mi po tom ugovoru nisu montirali opremu. U svakom slučaju ne preporučujem nikome ovu mrezu, iskljućivo zbog grešaka koje prave na računima i birokratskom sistemu sa kojim se teško izboriti.
Brukaju Srbiju.
FMT (Fašistička Mobilna Telefonija), nazalost svih nas...

Igor Smolovic

Ubedljivo najlošiji operater, da bi došao do pravih informacija potrebno je zvati najmanje 4 puta i to po mogućnosti da se jave četiri različite osobe. Pravila menjaju retroaktivno i poprilično su ne profesionalni. Ne preporučujem nikome ako baš nemora.

Anonimno

Racuni uredno placeni a onda sledi iskljucenje zbog nekog duga iz predhodnog perioda koji niko ne zna da objasni, cekanje na operatera po 20 min a i kad ga dobijete shvatite da ste samo gubili vreme. Obnovim ugovor na osnovni paket a dobijam uvecane racune jer su njihovom greskom obnovili na veci, isprave kao svoju gresku a onda eto meni iskljucenja a da ni ja ni oni ne znamo o kakvom dugu se radi i odakle se pojavio, uzas!!!!!

Tamara

Nula,nula,nula,nula!Šteta što nema ta ocena!Čak je i 1 previše za njih!!!

Anonimno

INTERNET JE NIKAD VEĆE GOVNO NA OVOME SVETU NE MOŽE NI JEDAN MEČ U FORTNAJTU DA PRODJE A DA NEMAM PING KOJ IDE NA MESEC I OPERATERI NE MOGU DA MU POMOGNU

Anonimno

Najgori moguci operateri, ne znaju da objasne, kazu mi zivi informaticara, hahaha

Anonimno

Bruka i sramlta. Neozbiljnost i bezobrazluk vam je jača strana. Najgori provajder u Srbiji. Ranije sam imala 6 brojeva za celu porodicu, ostalo je još 3 i kada budu istekli ugovori ove godine, NIKAD VIŠE. USAGLASITE SLUŽBE !!!! Tehnika se slaže sa problemom, ali zato sektor za brigu o korisnicima radi kako hoće. Menjajte nepismene ili ste propali.

Nije bitno

Internet nije ni za k****c ne mogu valorant da igram

Anonimno

Katastrofa

Anonimno

Sramota, cemu potpisivanje ugovora mogu da menjaju cenu kako im se hoce?

Anonimno

Usluga jako losa, sve sto kazu, bude drugacije, ne daj Boze nikome.

Marija Arsenijevic

Da ima 0, dala bih jednu veliku 0 za sve. Dno dna, internet, kablovska, 3 meseca ne radi nista, call centar ne moze da se dobije, ostavljam kontakt telefon, niko ne zove. GROZNO. Odvratno iskustvo. Placam internet koji vec 3 meseca nemam, paket Iris takodje.

Aleksandar

Razocaran jer su postali teski prevaranti i zao mi je sto cu posle 20 godina da promenim operatera.Na primer zovem da odjavim broj jer je korisnik umro i kako mi stizu racuni i dalje saznam da su mi umesto raskida produzili ugovor za godinu dana.A korisnicki servis je takva prevara da je neverovatno,evo cekam skoro sat vremena da mi se jave(slusam iritantne ponude sve vreme) i ocigledna je namera da odustanem.Teski prevaranti i lopovi

Svetlana Plavsic

Dozivela Sam mnogo lose iskustvo,a njihov sam korisnik preko 10god I tri ugovora na svoje ime.
Vezu vas ugovorom koji potpisete I nemate nikakva prava na zamenu proizvoda Ako niste zadovoljni.
Jedan ugovoror cu rakinuti a ova dva jedva cekam da isteknu I dovidjenja.
Bruka I sramota za takvu mrezu.

VL

Iskreno, zadovoljan sam Telekomom.

Anonimno

Bila bi nula da je ima,ovo je zadnji put da produžim ugovor.Banda lopova

Anonimno

Najgora mreža ! Već treći dan zovem korisnički servis, po nekoliko puta na dan , i čekam po dvadeset minuta da se operater javi i naravno niko se ne javlja ! Bruka i sramota!

Dragana

Stanje racuna ogromno zbog rominga. A bila sam u srbiji

Nikola

48h cekam da dodje njihova ekipa sa terena...zvao ih nekoliko puta uvek isti odgovor...jos povecaju cenu racuna i cute niko nista ne prica....jednostavno bezobrazluk....

Vronka Smit

Cetvrti dan nemamo internet ni iris tv, nista se ne cini. Automat samo kaze da je prijavljen kvar i da ce otkloniti, kada? Pa ko zna posto je subota i nedelja bas ih briga.

Anonimno

Televizor se upali i stoje svi kanali ali slika je crna, slali smo imejl najmanje 3 pita i nista se popravlja vec nedelju ipo dana

Vlada

Sramne ponude za sve musterije koje su vise godina sa njima. Cim mi bude istekao ugovor sa njima, prelazim u A1 ili yettel.

Aleksandar Andrejev

Ping je opasno los, 1926 pinga sa 20% packet loss-ova.

Aca

Operateri umesto da posavetuju uvek orni za svadju,jako ne profesionalni i drski.Katastrofa

Marko Jović

Izgubio 10 dana sa njima, prvo me lagali, rekli su da moze da se uvede optika i znam gde ima i nije daleko od kuce da bi na kraji izabrali neku banderu tamo, od koje navodno mora da ide opetika i to je 300 metara udaljenost pa im se ne cima oko toga, kao da je kilometar i po a ne 300 m

Anonimno

Majmuni majmunski

Minja Lepovic

Molim Vas poradite na uslugama koje pruzaju agenti kontakt centra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nata

Lopovi)naplaćujete iste račune,uznemiravate nas,bezobrazno ste i najgora mreža.Umesto da izađete klijentu ususret i da vidite da mu na neki način pomognete vi ga ubeđujete i omavaložavate.Posebno onaj kreten s konjski rep u Kg.Jedva čekam da godinu isteran s vama i posle 20 god.kao vaš verni klijent više nikad i drugima bi poželela da beže od vas što dalje.Sve sam uredno plaćala i nešto više što nije trebalo a da tražite još mislim da to nije ok.

Anonimno

Najgori call centar u Evropi i šire.

Strasno

Platim EON da gledam ono sto ovi baksuzi nemaju, a onda mi blokiraju taj isti servis koji ja placam. Samo da im porucim da u ovoj kuci uskoro nece biti koriscena apsolutno nijedna njihova usluga.

Marko

Ukrali su mi 600 dinara kredita navodno se zahtev za obnovu promocije nije obnovio iako sam imao kredit.Cista prevara!!!!Brzina interneta ocajna!!!Tv kanali su skoro svi zakljucani !!Jedan dan mogu da gledam a drugi dan vec zakljucano!!!Pored lose brzine interneta desavaju se i ceste smetnje!!!Ako birate operatera nikako MTS!!!!!Mozda jednog dana poprave uslugu!!!Operateri su prijatni ali vam ne pomazu nikako!!!!

Anonimno

Najgori moguci servis

Slavica

Sram vas bilo klosari jedni, vec tei meseca mi ne prikljucujete super nova uredjaj a uredbo ga placam...zvala sam mts poslovnicu 20 puta i nista

Anonimno

najgori internet provajder na svetu

Aleksandra

Uzela telefon uz paket. Telefon nije radio, kao da nema mreže. Žalila se operaterima ,od 18og novembra do 25 marta ništa nije preduzeto, da napomenem da mi sve vreme govore kako će me zvati tehničari.
Nakon toga uzeli telefon na servis, držali ga duže od 30 dana( i ako je toliko zakonom propisano), nakon toga na papiru slagali i stavili pogrešan datum kada je telefon predat u poslovicu i kada je iz iste preuzet.
Kada sam zvala da pitam gde mi je telefon i kada će biti vraćen, dali su mi broj servisa koji treba da pozovem. Radnik u servisu mi je rekao da nisu ni krenuli da otklanjaju kvar i da se čekaju delovi iz Holandije koji ko zna kada će biti(možda ni u narednih mesec dana). Nekim čudom nakon 2 dana mi je telefon vraćen, telefon koji ima tragove korišćenja koji moj nije imao, serijski broj se ne poklapa, rekli su mi da će me zvati iz servisa, do danas niko nije zvao.
Da ne pominjem da za sve to vreme zbog njihovog kvara ni jedan račun nije umanjen i ako na to imam pravo, da samo dižu cenu računa, varaju tako što ti daju aneks ugovora i kažu da ćeš imati 10% popusta, i onda ti stigne skuplji račun umesto sa popustom zato što je umedjuvremenu tarifa poskupela.
Operateri užasno bezobrazni! Kada dam zvala iz porodilišta i molila da mi reše što pre problem sa obzirom da sam se porodila pre par sati i da mi je neophodno da imam telefon, da ne mogu da pozovem nikoga, izuzetno neprijatni, bezobrazni, drski(čast izuzetcima).
Samo da istekne ugovor i ćao. Nikada me više videti neće.
Korisnici smo duže od 15 godina. SRAMOTA!

Goran

Jako jako lose iskustvo sa mts-om, izbegavati ovog operatera, konkretno placam internet koji je po ugovoru 50mbs, dobijam 30mbs, jako ne prifesionalno, kad zovem da se pozalim na kvalitet i interneta oni negiraju to fazon iskljuci ukljuci i drzi dugnem 10sekundi posle toga internet radi 5/6 dana kako treba posle isti problem

Katarina

Nikakav operater! Usluge su im nikakve, internet i televiziju nemamo već više od 15 dana, niko od njihovih radnika ne dolazi da reši kvar! Ali zato uredno prvi šalju račun, svakog meseca. Ogromna 0 za njih!

Pera Perić

OPET NUDIŠ NEŠTO ZA 'SAMO' 200 DINARA. PA ZA 2 MESECA BIĆE NEŠTO DRUGO ZA 'SAMO' 200 DINARA. PA ZA 2 MESECA BIĆE NEŠTO TREĆE ZA 'SAMO' 200 DINARA...
MORAM DA RESTARTUJEM INTERNET 20 PUTA DNEVNO JER SE GUBI VEZA. INTERFEJS JE MNOGO GORI NEGO PRE. I KADA??!! ĆEŠ DA NAĐEŠ SRBE DA PREVODE NA SRPSKI U OVOJ ZEMLJI KOJA SE ZOVE SRBIJA!! MUKA MI JE OD OVIH USTAŠA!!! ALI, TEBE TO NIŠTA NE ZANIMA, ZAR NE?
P.S. JA IMAM MALO VIŠE OD 5 GODINA, I VOLEO BIH DA MI OSOBE IZ OVE FIRME PERSIRAJU. NIJE TEŠKO BITI FIN.
P.P.S. VI IZ mts-a STE OBIČNA NEZAJAŽLJIVA .OVNA I LOPOVI!!!

Bolimir Jajovic

Internet je uzasan nikakvo uzimanje niti vezano za ugovorom jako ne profesionalno i drsko i veoma sporo i nikakvo. Nemojte da se prevarite i da ULETITE u ova govna i da se zajebete kao svi ostali sto su se zajebali.

Anonimno

Katastrofa

Nemanja kimoski

Kradu i ne javljaju se na telefon ne mogu da obnovim ugovor mom dedi naplacuju neki box paket koji je star 5 godina sa mizarno malom brzinom interneta minimalnim minutima po istoj ceni kao neki standardni jaci internet. Jedva da 100 kanala ima katastrofa. Upravo fekam vec 40 minuta da mi se neko javi …

Anonimno

Najgori moguci operateri, ne znaju da objasne, kazu mi zivi informaticara, hahaha

Vladimir

najveci prevaranti od svih operatora, najgora vrsta usluge, vidi se da su njihovim agentima isprali mozak ljudi iz mendadzmenta, ponasaju se kao sekta. Za bilo koji oziljniji problem reklamacije mogu da traju mesecima, uvek se resava u korist Telekom sekte. Nemaju moderan sistem vodjenja reklamacija i pristup resavanja istih, gomila nesposobnih i nepismenih kadrova sede po kancelarijama i ceka penziju...

nataša

jako loše usluge

Anonimno

Uplatis 1100 dinara za Promociju, jer ti treba Internet i moras uplatiti vise GB jer brzo istekne posto kradu!!!
I na kraju nemozes uplatiti Promociju jer se prosla vodi pod aktivnom a NISTA ne radi!!! Cist bezobrazluk!!! Operateri totalno neljubazni.

Sasa Nikolic

3 dana pokusavam da sa operaterom aktiviram aplikaciju iris go i operaterime samo prebajuju na drug. Sat vremena sam potrosio sa neznalicama koje neznaju da obljasne. Lose jako lose edukovani .
Zavrsicu ugovore i vise sa MTS om nista.

Anonimno

razocarana jako jako, losa usluga....ne stite svoje klijente... samo gledaju da naplate i kad udahnes...sramota

Anonimno

Ovo je sramota za nasu domacu kompaniju. Treba da se stidite

Da Vam klijenti cekaju duze od pola sata na javljanje operatera, da i kad ih dobijemo prebacuju lokal na drugog koji nije kompetentan da izvrsi zahtev klijenta... da obecavate javljanje operatera u toku dana i da se niko ne javi.

Zovete samo kada nam istice ugovor i moli te da ostanemo kod Vas.

Sramotaaa!!!

Anonimno

Opersteri se nikad ne javljaju

Vesna Mandl

Mts je dobar samo u prezentaciji pri prodaji usluga. Bolje da sam sebi ruku slomila nego što sam sa MTS-om potpisala ugovor. Korisnička usluga ne postoji. Kao i sve što je u vladajućem režimu, jaki samo na rečima. Sigurno neću ponoviti grešku i dozvoliti ponovo da mi dva dana kasa ne radi zbog mojih loših odluka.

Anonimno

Nosu korektni za stare korisnike kojima nude neki "smešan" popust dok novim korisnicima daju 12 meseci po 1 dinar, umesto obrnuto!!!

Andjela Ristic

Zovem vec tri dana korisnicki servis i prvog dana sam odabrala opciju da me prvi slobodan operater nazove i to se nije desilo. Zovem danima cak danas sam nazvala u 8:10 jer im je radno vreme od 8:00 ujutru i opet nema slobodnih operatera. Vrlo neprofesionalno i neozbiljno.

Nenad

Stvarno zašto kako mislite na prevaru da postujete.Ako je brzina vezana za veći paket i veća je brzina s u stvari ne dobijaš nista bolje nego isto a veća pretplata..

Dejan Josipović

Apsolutno nepoštovanje klijenata, danima ne mogu da dodbijem kontakt jer su "sve linije zauzete" i ukoliko dobijem treba da me prebace na drugu liniju i naravno veza se prekine. 5 MESECI PLAĆAM USLUKU KOJU UOPSTE NI NE DOBIJAM!?

Anonimno

Zelim da pohvalim profesionalnost i ljubaznost, kao i pouzdanost Vase zaposlene g-dje Slavice iz odeljenja reklamacija.
Veoma lepa i korektna saradnja, svetla tacka u sistemu!

Anonimno

Jako loše..

Nada

Usred ugovorne obaveze operater menja cenu normalni na više znači u svoju korist. Kad sam htela da reklamiram iznos računa rečeno mi je da je na sajtu mtsa pisalo kao i da su svi korisnici dobili poruku o povećanju tarife. Pa se pitam da li svi korisnici posećuju njihov sajt i dali je svaki korisnik može da pročita njihove poruke. Ima korisnika od 75-80 pa i više godina i slabovidih i da ne nabrajam više. U toj poruci je pisalo da će doći do povećanja cene a ko se ne slaže može da raskine ugovor do kraja marta tj. Mesec dana ste imali rok. Na pitanje dali sad mogu da raskinem ugovor rečeno mi je da nemoze. Tj može ali da platim preostalu ugovornu obavezu. Pitam se a pitam i vas da li je to u redu. Zašto nije svakome poslato obaveštenje na kućnu adresu u pisanoj formi. Ovo je pljačka naroda jedva čekam da otaljam do kraja ugovora i da ih moje oci ne vide i ne čuju više. SRAM DA VAS BUDE.

Sara

Užas! Katastrofa!
Internet radi jednom u tri dana, korisnička podrška beskorisna, na teren niko nije izašao iako svaka tri dana prijavljujemo kvar, proteklih 6 meseci. Bitno je da se računi redovno naplaćuju, a činjenica da usluge ne funkcionišu se zanemaruje.
0 bodova, ološ.

Anonimno

Ne razumem zašto postojite?! Užas………

Anonimno

Lopovi belosvetski

Anonimno

Лопови!

Anonimno

Jako los operater, internet je konstantno nedostupan, stalno nestaje uzas. Kad ih nazoves treba im strasno puno vremena da se jave, a kad se konacno neko udostoji javiti dobije se odgovor ,,Nismo mi krivi za to sto internet slabi ili nestaje". Jok ko je majku mu, da ima anketa da se izbaci ovaj operater definitivno bih potpisao. A od nedelje cu ponovo otici tamo i zahtevati da se dodje i popravi internet jer ovo je cista katastrofa, uzas, nula sve, ni ovaj komentar nije dovoljno dobro napisan jer ne smem koristiti psovke i slicno!

Milos

Blagi užas..... Nedelju dana nemamo inteneta niti kanali, više puta smo se žalili takoreći zovemo im dva puta dnevno. Nama je rečeno da smo na listi hitnih slučaja i da će u najbržem roku popraviti kvar (problem). Ja ne želim da znam kako je onda biti van te "hitne" liste i koliko se čeka. Pritom u današnje vreme gde se sve nalazi preko interneta kao što su poso, škola, fakultet...

Bilja

Uzas. Klasican lopovluk!

Anonimno

Najveci lazovi koji postoje,podizu cene u toku ugovorne obaveze,plus sve placeno do isteka ugovora.Lopovi

Milan

Generalno imaju mnogo bolji signal, pokrivenost i kvalitet mreze u delu gde zivim i po iskustvu prijatelja i poznanika. Brzine interneta na mobilnoj mrezi su mnogo bolje nego kod konkurencije, dok je ponuda kanala na IPTV-u ocajna zbog monopola i prepucavanja sa SBB-om. Stava sam da svi korisnici moraju imati dostupnu infrastrukturu koja ce biti nezavisna, i da sami biraju provajdera sa ponudom koja im odgovara. Takodje, svaki korisnik mora imati mogucnost kupovine paketa sa SVIM kanalima preko svakog operatera i da na taj nacin kreira sta zeli da gleda SLOBODNO, po uzoru na EU i provajdere tamo!

Anonimno

Ne preporucujem!!!

Relja Blagojević

Ja ne znam da li sam u životu svom video gori internet. Plaćamo za 100 MB/s download, a dobijam oko 45 KB/s sa ŽIČNIM ETHERNET internetom. Ne bih preporučio ni najgorem neprijatelju, a ne daj Bože poznaniku.

Anonimno

Jako lose iskustvo, na reklama iju se ceka dugo, internet spor, cena visoka, uzas

Nikola

DNO DNA!

Anonimno

Receno mi je da su me obavestili o promeni cena paketa uz tel racun i da je prosao rok za zalbu, sto je laz jer imam sve racune kod sebe i tako nesto nije stiglo! U suprotnom jos tad bi bila zalba upucena, a ne sad. Ljudi, tu je ratel, obratite se njemu i pokusajte da resite ovo, ne odustajte! Iz proncipa ne pristajem na cenu jer me nisu obavestili. I ko garantuje da nece ovo opet da urade. Lopovluk!

Anonimno

Za 15g koliko sam korisnik njihovih usluga samo muke i problemi. Opšta komunikacija sa klijentima ravna nuli, poštovanje dogovora takođe. Šta reći kada su došli dotle sa moraju da idu od vrsta do vrata i da mole ljude da im se priključe. O neobjekrivnom izveštavanju diktatorake televizije da ne govorim.

Aleksandra

Jako loš operater. Na mnogim mestima nema mreže, kada se žalite poštalju vam odgovor da je žalba neosnovana, pored svih dokaza koje im pošaljete da dobijate propuštene pozive i da nema interneta.
Zvali su da nam ponude novi ugovor, da bi imali 20% popusta. Kada smo potpisali, račun je stigao veći nego što je bio do tog momenta, zato što je cena tarife poskupela. Klasična prevara.
Rok za plaćanje im je pomeren za 15ti u mesecu, a do tog momenta ne pošalju račun.( nekad čak ne stigne ni u elektronskoj formi do tog datuma)Pa vi platite na vreme…

Anonimno

Razocarana posle 24 godine koliko sam korisnig dolazim u situaciju da uredjaj koji vec 2x reklamiram i molim da se resi probleem vracaju sa reklamacije i kao sve je u redu a od prvog dana od kada sam ga uzela ne funkcionise setali su me l3vo desno samo kako bi dobili na vremenu da ne bi morali da mi zamene uredjaj.Sramota jedna velika.Vodite racuna u odluci sa kim cete sklopiti ugovor koji operater.Jer MTS me je razocarao.Samo da istekne ugovorna obaveza odmah prelazim kod drugog operatera jer ovaj nacin rada je sramota.
Cak ni RATEL ne odgovara na mejlove kada je mts u oitanju ignorisu sve.

Anonimno

Najgore iskoustvo ikad. nikome ne preporucujem ove nesposobne idiote. U 21. vijeku idalje covjek ne moze da ima normalan online account. Crkli majci retardi

Anonimno

Net vam je ocaj placamo najskuplji dajete nam najslabiji i to nam je rekao jedan od vasih ljudi, sram vas bilo LOPOVI!!!

Anonimno

Uzeo morava 150.To ne vredi nista

Anonimno

Najgora firma 100%

Vesna

Iako pod ugovornom obavezom daju jednu cenu paketa,dizu cene kad god im se hoce. Ne obavestavaju korisnike i lazu da su ih obavestili i lazu da imaju pravo po ugovoru da dizu cene. Nikako ne prepirucujem njihove usluge. Nikad nemaju dobre ponude za postojece korisnike,samo za nove. Dok vas vezu ugovorom pisle ne pistuju nikakve dogovore.

Anonimno

Katastrofa ocajni, od 7.8 nemamo tv usluge lazu da su dolazili kad smo bili na odmoru izbegavate ako možete.

Dunja Jović

Isključili internet zbog nekog duga, ni oni nisu znali da objasne odakle dug kada redovno plaćam račune. Sledeći mesec su naplatili to ponovno priključenje interneta.

Anonimno

Vrlo loše iskustvo sa MTS poslovnicom u TC Promenada Novi Sad. Neodgovorni, neozbiljni ,nisu od reči. Ocena 1

Pera peric

Najgori operater ikada. Konstantno gledaju da naplate vise pri sklapanju novog ili prekidu starig ugovora. I ukoliko se ne zalis njima sve to prolazi. Mafija obična. DRZAVNA