Digitalna trka: Telekom Srbija i novo doba televizije

Nakon prodaje SBB-a češkom PPF-u i Telekomu Srbija, otvaraju se nova pitanja o budućnosti televizije u Srbiji. Dok se deo korisnika suočava sa ograničenjima i dodatnim troškovima, Telekom Srbija odgovara objedinjenom ponudom interneta, televizije i mobilne telefonije, oslonjenom na sopstvenu optičku mrežu i jasan fokus na korisničko iskustvo.
Digitalna trka: Telekom Srbija i novo doba televizije

Foto: Republika

Nedavna prodaja kompanije SBB češkom PPF-u (vlasniku Yettel-a) i Telekomu Srbija ponovo je skrenula pažnju javnosti na načine konzumiranja televizijskog sadržaja u Srbiji, kao i na pitanje digitalne transformacije u sektoru telekomunikacija.

Iako je televizija u Srbiji nekada bila sinonim za antenu i besplatan signal, savremeni korisnici danas sve češće tragaju za stabilnim internetom, dostupnim sadržajem na zahtev i mogućnošću gledanja programa u vreme koje im najviše odgovara. Upravo tu Telekom Srbija beleži snažan iskorak, oslanjajući se na sopstvenu optičku mrežu, koju sistematski razvija već godinama, omogućavajući korisnicima brz i pouzdan internet, kao i televiziju bez tehničkih ograničenja.

Za razliku od nekih drugih operatera koji i dalje zavise od koaksijalnih kablova, Telekom Srbija je svoju ponudu bazirao na modernim optičkim rešenjima, čime ne samo da unapređuje kvalitet korisničkog iskustva, već i omogućava veću fleksibilnost u korišćenju digitalnih servisa. Korišćenjem jedne platforme, korisnici mogu da pristupe internetu i televiziji, bez potrebe za dodatnim uređajima ili višestrukim pretplatama.

Nakon promene vlasničke strukture SBB-a, deo korisnika se suočava sa nedoumicama – poput nestanka određenih kanala sa satelitske platforme Total TV, premeštanja kanala na EON listama, kao i tehničkih ograničenja poput geoblokade sadržaja. Iako su neka od tih ograničenja u međuvremenu uklonjena, ostaje činjenica da korisnici moraju dodatno da plaćaju više servisa ukoliko žele pun pristup određenim kanalima, što za mnoge znači i povećane mesečne troškove.

Za razliku od toga, ponuda Telekom Srbija omogućava objedinjenu uslugu – internet, televiziju i mobilnu telefoniju – uz transparentne cene i dostupnost širokog spektra domaćih i međunarodnih kanala. Kompanija je u više navrata naglasila da joj je cilj da korisnicima omogući pristup raznovrsnom sadržaju bez tehničkih barijera, kao i da podrži domaću produkciju i informativni pluralizam.

U vremenu kada se sve više govori o kraju klasične televizije i prelasku na digitalne platforme, Telekom Srbija nastoji da odgovori na potrebe korisnika koji žele pouzdanu, tehnološki naprednu i cenovno pristupačnu uslugu. U tom kontekstu, digitalna transformacija koju Telekom sprovodi, uz strateške investicije u infrastrukturu i sadržaj, predstavlja važan korak ka modernizaciji medijske potrošnje u Srbiji.

Kako se tržište bude dalje razvijalo, ostaje da se vidi koji modeli će se pokazati kao najodrživiji – ali jedno je sigurno: korisnici sve više vrednuju stabilnost, dostupnost i jednostavnost, što Telekom Srbija nastoji da pruži kroz sve svoje servise.

(pressonline.rs)

0
❤️
0
👍
0
😲
0
😢
0
😠
0

Nema komentara