FONLY nam je vratio pare, A1 potvrdio da je kurirska služba kriva

FONLY nam je vratio pare, A1 potvrdio da je kurirska služba kriva

Foto: TeleSrbija montaža, FONLY.rs

Nakon što smo napisali tekst o iskustvu poručivanja i vraćanja uređaja, preko sajta FONLY.RS, kontaktirali su nas iz A1 Srbija, sa detaljnim informacijama o celoj nastaloj situaciji.

Prvenstveno, A1 Srbija nas je obeštetio, odnosno vratio nam novac.

Dodatno, u komunikaciji sa A1, dobili smo informacije da je kurirska služba greškom isporučila paket, a koji smo mi uredno i ispravno adresirali uz čekiranu opciju lične isporuke - o čemu smo i obavestili A1 na vreme, u pogrešan MILŠPED magacin, te da niko iz A1 na kraju nije dobio taj paket, a istovremeno, iz MILŠPED-a im nisu odgovorili ko je zapravo preuzeo paket. U pitanju je kurirska služba BEX.

Zahvaljujemo A1 na brzoj reakciji i na povraćaju novca, ali i daje imamo zamerku na to što, dok nije upletena PR služba, nije bilo nikakve komunikacije sa strane A1, pa smo mi 7 dana proveli pitajući se da li ćemo ikada videti novac od tog telefona (jer je 7 dana proteklo od kako je na sajtu BEX-a navedeno da je pošiljka lično uručena u magacin A1 kod MILŠPED-a, a do trenutka kada smo se obratili PR službi).

0
❤️
6
👍
0
😲
0
😢
0
😠
2

3 komentara

Zorica Stanković
Zašto plaćate karticom unapred? Uvek plaćam kuriru kad paket stigne. Sa BEX službom nemam uopšte loša iskustva jer dobijam informacije kad će pošiljka biti isporučena i mogu da pratim status pošiljke. Razmišljala sam ovih dana da kupim telefenom kod FONLY-ja sve neznajući da iza stoji A1, i izgledala mi je veoma dobra mogućnost preuzimanja pošiljke u njihovoj najbližoj poslovnici, pored plaćanja kuriru. Nisu mi odgovorili na pitanje zašto isti telefon ima dve cene. Shvatila sam da jeftiniji ima manju RAM memoriju, ali postoji li još nešto? Nisu potvrdili ni ovu moju konstataciju u vezi memorije.
P.S. Što se kupovine telefona, usisivača ili bilo čega što nije garderoba tiče moja iskustva su jako loša, a nema veze sa Fonly -jem. Sve sam dobijala bez fakture i garancije, da bi kasnije prilikom intervencije dobijala odgovor da se račun šalje posle 7 dana, a garancija se kao podrazumeva. Sa garderobom kod naših poznatih brendova, nema nikad problema.
Milan
Iskreno ni ovi iz A1 nisu nesto profesionalni. Najlakse je svaliti krivicu na drugog, a oni su majstori u tome.
Bojan
BEX je horor od kurirske službe. Ili zagube paket, ili kruži ili ćorišu pare od paketa. Lepo DExpress i na paketomat. Tu nema greške. Pošta je isto bila dobro dok je pojedinci nisu razorili svojom lošom politikom.