Foto: TeleSrbija montaža, FONLY.rs
Nakon što smo napisali tekst o iskustvu poručivanja i vraćanja uređaja, preko sajta FONLY.RS, kontaktirali su nas iz A1 Srbija, sa detaljnim informacijama o celoj nastaloj situaciji.
Prvenstveno, A1 Srbija nas je obeštetio, odnosno vratio nam novac.
Dodatno, u komunikaciji sa A1, dobili smo informacije da je kurirska služba greškom isporučila paket, a koji smo mi uredno i ispravno adresirali uz čekiranu opciju lične isporuke - o čemu smo i obavestili A1 na vreme, u pogrešan MILŠPED magacin, te da niko iz A1 na kraju nije dobio taj paket, a istovremeno, iz MILŠPED-a im nisu odgovorili ko je zapravo preuzeo paket. U pitanju je kurirska služba BEX.
Zahvaljujemo A1 na brzoj reakciji i na povraćaju novca, ali i daje imamo zamerku na to što, dok nije upletena PR služba, nije bilo nikakve komunikacije sa strane A1, pa smo mi 7 dana proveli pitajući se da li ćemo ikada videti novac od tog telefona (jer je 7 dana proteklo od kako je na sajtu BEX-a navedeno da je pošiljka lično uručena u magacin A1 kod MILŠPED-a, a do trenutka kada smo se obratili PR službi).
3 komentara
P.S. Što se kupovine telefona, usisivača ili bilo čega što nije garderoba tiče moja iskustva su jako loša, a nema veze sa Fonly -jem. Sve sam dobijala bez fakture i garancije, da bi kasnije prilikom intervencije dobijala odgovor da se račun šalje posle 7 dana, a garancija se kao podrazumeva. Sa garderobom kod naših poznatih brendova, nema nikad problema.