SES - Dosegnite do publike svuda - Neuporediv evropski domet od preko 170 miliona domaćinstava

Izdavač portala TeleSrbija pokreće besplatno SAVETOVALIŠTE ZA KORISNIKE TELEKOMUNIKACIONIH USLUGA

Izdavač portala TeleSrbija, Udruženje korisnika telekomunikacija Klenovnik, pokrenulo je inicijativu uspostavljanja besplatnog SAVETOVALIŠTA ZA KORISNIKE TELEKOMUNIKACIONIH USLUGA, u cilju edukacije korisnika telekomunikacionih usluga o svojim pravima i obavezama, kao i zaštite prava krajnjih korisnika telekomunikacionih usluga.
Izdavač portala TeleSrbija pokreće besplatno SAVETOVALIŠTE ZA KORISNIKE TELEKOMUNIKACIONIH USLUGA

Foto: iStock

Izdavač portala TeleSrbija, Udruženje korisnika telekomunikacija Klenovnik, pokrenulo je inicijativu uspostavljanja besplatnog SAVETOVALIŠTA ZA KORISNIKE TELEKOMUNIKACIONIH USLUGA, u cilju edukacije korisnika telekomunikacionih usluga o svojim pravima i obavezama, kao i zaštite prava krajnjih korisnika telekomunikacionih usluga.

U okviru nove sekcije na portalu TeleSrbija, Savetovalište, korisnici će moći da se informišu i pronađu odgovore na najčešće postavljana pitanja koja mogu imati o IKT uslugama, i moći će da podnesu Zahtev za savetovanje, putem web forme. 

U okviru procesa podnošenja Zahteva za savetovanje, korisnik unosi informacije o operatoru za čije usluge zahteva savetovanje, i u slobodnoj formi opisuje svoj problem, uz mogućnost da priloži dokumenta, fotografije i video zapise. Nakon podnošenja Zahteva za savetovanje, Udruženje korisnika telekomunikacija Klenovnik pristupa rešavanju Zahteva.

Kroz rad Savetovališta, ponudićemo korisnicima personalizovane informacije i rešenja kako bismo ih edukovali o njihovim pravima, i obavezama, i pomogli da reše eventualni spor sa operatorom. 

Dodatno, Udruženje će sarađivati direktno sa operatorima elektronskih komunikacionih usluga i distribucije medijskih sadržaja - koji budu želeli da sarađuju - na efikasnom rešavanju reklamacija i prigovora njihovih korisnika, a koji su podneti putem Savetovališta, i za koje je korisnik dao takvu saglasnost. 

Isto tako, kada se identifikuju sistematske povrede prava korisnika, Udruženje će podneti Inicijativu za pokretanje postupka zaštite kolektivnog interesa potrošača kod Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, a isto tako i Inicijativu za pokretanje inspekcijskog postupka kod Ministarstva informisanja i telekomunikacija.

Portal TeleSrbija se od svog začeća intenzivno i neumorno bori za zaštitu institucije zakona na tržištu telekomunikacija u Srbiji, i posebno na zaštitu prava krajnjih korisnika telekomunikacionih usluga, što kroz pokretanje mnogobrojnih inicijativa i postupaka kod RATEL-a i Ministarstva informisanja i telekomunikacija (i prethodnih Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija), što kroz dosadašnje savetovanje korisnika u manjem obimu. Smatramo da je logičan sledeći korak sistematizacija procesa savetovanja korisnika kroz Savetovalište, kako bismo na efikasniji način mogli da pomognemo znatno većem broju korisnika, a kroz rad na zaštiti kolektivnih interesa potrošača, i da značajno unapredimo tržište telekomunikacija.

Savetovalište će ubrzo postati dostupno na portalu TeleSrbija, u sekciji Alati, o čemu ćemo naknadno objaviti vest. 

1
❤️
2
👍
0
😲
0
😢
0
😠
2

Nema komentara