Foto: montaža, SBB, privatna arhiva M.K.
U vezi sa izuzetno neprijatnim ponašanjem SBB-ovog zaposlenog Dejana Tatića iz Požarevca, SBB-u javno upućujem zahtev za formalno izvinjenje, ili demant.
Njihov zaposleni me je pozvao u vezi sa reklamacijama koje sam podnosio na kvalitet usluge, i tokom poziva mi je pretio i napadao me.
Reklamacije u prethodne 3 godine koje je njegov kolega Ivan Gomiršek negirao i prećutno zatvarao, a koje je u samom pozivu Dejan Tatić potvrdio kao osnovane.
Smatram da je takvo ponašanje neprikladno za bilo koju firmu a posebno neprikladno za telekomunikacionog giganta kao što je SBB, i naravno United Grupa, koja posluje u 7 država u Evropi.
Obraćao sam se SBB-u i u svoje ime, i u ime portala TeleSrbija, sa zahtevom za izjašnjenje povodom ove situacije. SBB nije odgovorio ni posle nekoliko dana.
U skladu sa tim, pozivam SBB da se oglasi o mojim navodima, i uputi formalno izvinjenje, ili da demantuje moje navode.
2 komentara