Kragujević: Pozivam SBB da me demantuje ili da mi uputi formalno izvinjenje!

U vezi sa izuzetno neprijatnim ponašanjem SBB-ovog zaposlenog Dejana Tatića iz Požarevca, SBB-u javno upućujem zahtev za formalno izvinjenje, ili demant.
Kragujević: Pozivam SBB da me demantuje ili da mi uputi formalno izvinjenje!

Foto: montaža, SBB, privatna arhiva M.K.

KOLUMNU PIŠE

MILAN KRAGUJEVIĆ — Stručnjak za tržište telekomunikacija, IKT novinar, ljubitelj računara i umrežavanja, IT inženjer, urednik i osnivač portala TeleSrbija.

U vezi sa izuzetno neprijatnim ponašanjem SBB-ovog zaposlenog Dejana Tatića iz Požarevca, SBB-u javno upućujem zahtev za formalno izvinjenje, ili demant.

Njihov zaposleni me je pozvao u vezi sa reklamacijama koje sam podnosio na kvalitet usluge, i tokom poziva mi je pretio i napadao me. 

Reklamacije u prethodne 3 godine koje je njegov kolega Ivan Gomiršek negirao i prećutno zatvarao, a koje je u samom pozivu Dejan Tatić potvrdio kao osnovane.

Smatram da je takvo ponašanje neprikladno za bilo koju firmu a posebno neprikladno za telekomunikacionog giganta kao što je SBB, i naravno United Grupa, koja posluje u 7 država u Evropi.

Obraćao sam se SBB-u i u svoje ime, i u ime portala TeleSrbija, sa zahtevom za izjašnjenje povodom ove situacije. SBB nije odgovorio ni posle nekoliko dana.

U skladu sa tim, pozivam SBB da se oglasi o mojim navodima, i uputi formalno izvinjenje, ili da demantuje moje navode.

2
❤️
4
👍
2
😲
2
😢
1
😠
3

2 komentara

Bojan
Podeli tekst na Linekdinu. Videćeš kako će brzo odgovoriti
Elena
Nece se oni javiti. Klasicna taktika Sbb