MTS omogućio sortiranje kanala i povratak na prethodno gledani kanal u novom ažuriranju Iris TV platforme

Operator MTS započeo je puštanje ažuriranja za Iris TV platformu koje vraća mogućnost sortiranja kanala i tzv. "back dugme" za povratak na prethodno gledani kanal.
MTS omogućio sortiranje kanala i povratak na prethodno gledani kanal u novom ažuriranju Iris TV platforme

Foto: MTS

Operator MTS započeo je puštanje ažuriranja za Iris TV platformu koje vraća mogućnost sortiranja kanala i tzv. "back dugme" za povratak na prethodno gledani kanal.

Ove mogućnosti su postoje ranije na redizajniranoj Iris platformi, ali su nestale kada je puštena nova verzija "Iris 2.0". Korisnici su izjavljivali svoje nezadovoljstvo Telekomu putem svih kanala komunikacije, i sada je Telekom konačno rešio problem.

Sortiranje kanala je moguće samo za kanale na listi omiljenih kanala, i nažalost ne menja njihove numeričke pozicije (brojeve kanala) već samo redosled. 

11
❤️
7
👍
2
😲
0
😢
2
😠
2

4 komentara

Laza
Kada sortiram kanale u listi omiljeno sortiranje kanala kao da boks sve pobrljavi pa se vrati i bude sve po njegovom i na kraju nemam svoju listu!
MarkoKor
Šta je urađeno novo u sortiranju tv programa
na Telekomu.! NIŠTA posebno.!
O čemu dakle pišu velike naslove:
uspešno je omogućeno sortiranje
tv programa, koje do sad nije bilo moguće?

Da li ovi Telekom stručnjaci kontrolišu
na svojim tv aparatime, ono što urade
a nas gromoglasno obaveste, kako su
nešto uradili.?
Sad zaista postoji opcija
“sortiranje”- uđeš u tu opciju i zaista jednostavno presortiraš tv kanale.
Na izgled budeš zadovoljan da si
pomerio najčešće gledane kanale
negde u početak numeričkih brojeva.
Sve bude lepo (zeleno) potvrdi: uspešno
ste uradili.

Kad odatle izađem i krenem da pogledam
da li je sve urađeno, NIŠTA od toga.
Sve je na istom mestu kao i pre sortiranja.
U štelovanju zaista promeni a u numeričkim
standardnim tv programima, sve je na istom mestu.!
Ne treba dakle istrčavati i pisati
nešto što još sve nije gotovo.!

Telekom je povećao svoju pretplatu
na mesečnom nivou oko
300-500 dinara a usluga, iako je
digitalizacija uznapredovala,
ne odgovara naš toj pretplati.!
MarkoK
SlavkoT
Sortitanje je moguće kao
radnja sortiranja.
Presortiram po mom redosledu
moje omiljene tv programe i
zaista oni su svi na tom mestu.
Naravno da numerički brojevi
ostaju isti, ali to nama ne smeta.!

Ali kad odatle iz opcije
-sortiranje- izađem i ponovo
počnem standardno da tražim
i prebacujem moje omiljene
tv programe, oni i dalje stoje
gde su i bili.
Ne razumem-šta ste to rešili?
Sve je ostalo bar za nas isto.!
Slavko
Vladimir
Najgori provajder znanje ravno 0 podizvodjaci uzasni nemaju znanje da izmere signal ippslovnicama ne daj boze naplacuku ono sto ti obecaju pa to ne mozes da koristis interner mob.aplikaciju i nema raskida ugovora