Najavljena promena paketa i cena za sve postojeće korisnike Telekoma (i sa aktivnom ugovornom obavezom) od 9. januara 2025. godine

Najavljena promena paketa i cena za sve postojeće korisnike Telekoma (i sa aktivnom ugovornom obavezom) od 9. januara 2025. godine

Foto: MTS

Operator MTS (Telekom Srbija) najavio je promenu paketa svim postojećim korisnicima, bez obzira na aktivnu ugovornu obavezu.

Konkretno, svi korisnici će biti migrirani na neki od novih paketa, a o kojima smo već pisali u ovom tekstu.

ISPRAVKA: U obaveštenju, kako je inicijalno objavljeno, pisalo je da se novi paketi primenjuju od 01.01.2025., ali je ono u toku dana ispravljeno, te se sada navodi da novi paketi počinju da se primenjuju od 09.01.2025. godine.

U obaveštenju na sajtu Telekoma (arhivirano ovde) za sada nije navedena tzv. matrica migracije, ali pretpostavljamo da će ista biti objavljena u toku dana, nakon čega ćemo ažurirati ovaj tekst.

Kako je i navedeno u obaveštenju, korisnici koji nisu saglasni sa promenom mogu raskinuti ugovor zaključno sa 31.12.2024. godine, bez plaćanja penala za prevremeni raskid ugovora, u skladu sa odredbama važećeg Zakona o elektronskim komunikacijama.

Korisnici koji su kupili uređaj na rate u obavezi su da isplate sve preostale rate za uređaj kada nastupi raskid ugovora, dok im naknada za tarifu neće biti naplaćena. Takođe, ukoliko je uređaj kupljen po beneficiranoj ceni, odnosno "za dinar" ili sa umanjenom cenom u odnosu na maloprodajnu cenu iz važećeg zbirnog cenovnika uređaja i opreme, korisniku će biti naplaćena razlika u ceni između pune cene i beneficirane cene a umanjeno za već plaćene mesečne rate za uređaj. (pojašnjenje: pod uređaj se misli na: mobilni telefon, 4G modem, televizor, trotinet, sat, itd., dok terminalna oprema - ADSL ili optički modem/ruter, IPTV set top box, itd., nije obuhvaćena - terminalna oprema se vraća operatoru a operator istu ne naplaćuje korisniku u tom slučaju)

0
❤️
0
👍
0
😲
0
😢
0
😠
0

5 komentara

Ružica
Bezobrazluk.
Viktor
Da li se može preći direktno na drugog provajdera ili se mora prvo na pre paid,pa dva meseca čekanja pa prenos broja.
Жељко
Већег безобразлука и непрофесионалности нисам доживео него од МТС а.Као 30 год претплатник моб.тел понудили су ми гратис Ирис пакет прво на 6 мес па онда на годину с потом на 2 год.Сад ми шаљу рачун на 6.050 дин.приговор који сам уложио у пословницу у ср.митровици па потом и кал центру нигде није евидентиран.Шетсње од оператера до оператера с тим да у пословницу нема нико виши од радница на шалтеру шефови у БГ.Чим истекне уговор за телефон раскида га и никад више да вам плаћам .Ви сте ђубрад невиђена који сте гуликоже народа ако увећате рачун ваше образложење је да је потрошено без доказа шта су додатни трошкови у пакету.Ако може број неког руководиоца у МТС ради рекламације на поступак.
Ilija Drapšin
Kolika je cena?
Zoran
Da li se mogućnost prevremenog raskida ugovora odnosi i na korisnike Mobilni net paketa?