Foto: Netflix
Netflix će ukinuti svoj najjeftiniji Basic paket bez rekama nakon što se saznalo da je Basic paket sa reklamama privukao 40% novih pretplatnika na tržištima na kojima je lansiran.
Tokom objave rezultata za Q4 2023. godine, striming servis je naveo da se broj pretplatnika na pakete sa reklamama povećao za 70% u kvartalu. Netflix nije pružio tačan broj pretplatnika po paketima, ali je nedavno izjavio da ih je 23 miliona na paketima sa reklamama.
U pismu akcionarima, kompanija je potvrdila da će Basic paket za postojeće korisnike prvo biti povučen u Kanadi i Velikoj Britaniji u Q2 2024. godine. Biće zanimljivo ispratiti da li će neki od konkurenata Netflix-a slediti ovaj korak.
Mogućnost kupovine Basic paketa je već sada povučena za nove korisnike u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi i Velikoj Britaniji.
U intervjuu, direktor Greg Piters obrazložio je prednosti Basic paketa sa reklamama. "[pretplatnici] dobijaju bolji paket od Basic, više strimova, veću rezoluciju pri preuzimanju. I naravno, prava prednost je što dobijaju pristup svim ovim neverovatnim sadržajima po nižoj ceni."
Piters je dodao da kompanija pred sobom ima još "godine rada" pre nego što će oglašavanje značajno doprineti finansijskim rezultatima u poslovanju.
Basic paket sa reklamama dostupan je u Sjedinjenim Američkim Državama, Velikoj Britaniji, Australiji, Brazilu, Kanadi, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Japanu, Koreji, Meksiku i Španiji.
Netflix je pridobio 13,1 miliona novih pretplatnika u kvartalu i ostvario prihode od 8,8 milijardi dolara (7,9 milijardi evra). Netflix je završio godinu sa 260,28 miliona pretplatnika, što je povećanje od skoro 13% u odnosu na 2022. godinu.
"I ako Netflix uporno pokušava da preusmeri pažnju zainteresovanih strana sa broja pretplatnika na druge podatke, ovaj ključni metrički podatak ipak privlači oko javnosti. Najnoviji rezultati potvrđuju da je Netflix definitivno i dalje kralj među svim striming servisima", napisao je Paolo Peskatore iz "PP Forsajta". "2024. godina obećava da će biti ključna za njihov posao sa reklamama, uzevši u obzir pojačane napore kompanije. "
Ovo je bio drugi najbolji kvartal za Netflix, a kompanija je to pripisala uspehu u suzbijanju deljenja lozinki. "Verujemo da smo uspešno rešili deljenje naloga, osiguravajući da ljudi koji uživaju u Netflix-u zapravo i plaćaju uslugu", napisala je kompanija u pismu akcionarima.
Izvor: BroadbandTVNews/Julian Clover
Nema komentara