Pazite se kada raskidate ugovor za mobilni!

Pazite se kada raskidate ugovor za mobilni!

Foto: Stockfresh

Ukoliko raskidate ugovor za mobilnu telefoniju, morate da obratite pažnju na jedan jako bitan detalj, kako se ne biste našli u neočekivanoj situaciji!

Konkretno, ukoliko želite da broj prenesete u drugu mrežu, obavezno operatoru naznačite da želite da se raskine ugovorna obaveza, odnosno da želite da broj pređe na postpaid bez ugovorne obaveze!

Ukoliko samo tražite raskid ugovora, može se desiti da operator jednostavno ugasi broj, čime ćete izgubiti broj u potpunosti!

Ipak, "opasnost" postoji i ako zatražite da se broj prebaci na prepaid, a imate nameru da ga prenesete u drugu mrežu. 

Prema Pravilniku o prenosivosti broja u mobilnoj mreži, član 11. tačka 6) definiše razlog odbijanja zahteva za prenos broja ako "se broj koristi kod operatora davaoca kraće od dva meseca".

Operatori od kako je uveden koncept prenosivosti broja u mobilnoj mreži, primenjuju praksu da se prelaskom sa postpaid-a na prepaid, resetuje "trajanje" broja, odnosno taj broj postaje "novi" neregistrovani prepaid broj. 

Ovim postupkom operatori onda mogu da Vas zadrže, protivno Vašoj volji i nameri, kod njih u mreži na prepaid-u, još 2 meseca (po starom pravilniku 3 meseca).

Zato je izrazito bitno da naznačite da želite da se broj "oslobodi ugovorne obaveze radi prenosa u drugu mrežu".

Ukoliko operator odbije da realizuje takav zahtev, bez odlaganja uputite prigovor operatoru, sa zahtevom da se broj odmah oslobodi ugovorne obaveze, a ako prigovor bude odbijen, morate se obratiti RATEL-u, podnošenjem prigovora na Internet šalteru.

0
❤️
6
👍
0
😲
0
😢
0
😠
1

Nema komentara