Predstavljen novi izveštaj o monetizaciji korisničkog iskustva kroz inteligentnu Core mrežu

GlobalData, renomirana konsultantska firma, nedavno je u saradnji sa Huawei-jem i globalnom koalicijom vodećih operatora kao što su AIS iz Tajlanda, Cell C iz Južnoafričke Republike, China Mobile, du iz UAE, grupa e&, i Turkcell iz Turske, objavila intrigantan dokument pod nazivom „Inteligentna Core mreža: Početak nove ere u monetizaciji korisničkog iskustva“.
Predstavljen novi izveštaj o monetizaciji korisničkog iskustva kroz inteligentnu Core mrežu

Foto: PR fotografija, Huawei

GlobalData, renomirana konsultantska firma, nedavno je u saradnji sa Huawei-jem i globalnom koalicijom vodećih operatora kao što su AIS iz Tajlanda, Cell C iz Južnoafričke Republike, China Mobile, du iz UAE, grupa e&, i Turkcell iz Turske, objavila intrigantan dokument pod nazivom „Inteligentna Core mreža: Početak nove ere u monetizaciji korisničkog iskustva“.

Ovaj izveštaj detaljno analizira izazove sa kojima se suočavaju operatori koji i dalje koriste tradicionalne modele monetizacije saobraćaja i ukazuje na potencijal primene inteligentnih tehnologija za pružanje prilagođenih usluga koje odgovaraju raznovrsnim potrebama korisnika. Dokument se može koristiti kao vodič za transformaciju poslovnih modela operatora, omogućavajući im prelazak sa saobraćajno orijentisanog pristupa na model koji se zasniva na iskustvu korisnika, čime se otvaraju novi kanali za rast i razvoj.

Široko prihvaćeni modeli poslovanja zasnovani na saobraćaju doveli su do homogenizacije usluga, što operatorima otežava da se izdvoje na pretrpanom tržištu. Istovremeno, uspon OTT (over-the-top) platformi dodatno je zaoštrio konkurenciju, dovodeći do pada prihoda operatora i stvarajući potrebu za otkrivanjem novih prilika za rast. Međutim, kako se mobilne mreže ubrzano razvijaju, tradicionalne mrežne arhitekture više ne mogu da odgovore na sve specifičnije zahteve korisnika. Tu stupa na scenu koncept monetizacije korisničkog iskustva – revolucionarna ideja koja omogućava operatorima da transformišu svoje poslovne modele i otvore nove izvore prihoda. Pružanjem personalizovanih i diferenciranih usluga, operatori mogu da iskoriste kapacitete svojih mreža kako bi zadovoljili različite potrebe korisnika i ponudili prilagođene modele naplate. Ovakav pristup ne samo da poboljšava korisničko iskustvo, već stvara i nove mogućnosti za prihod.

Tradicionalne mrežne operacije suočavaju se sa četiri ključne prepreke: nejasna ciljna korisnička baza i usluge, netačno i sporadično merenje korisničkog iskustva, sporo i neprecizno optimizovanje strategija, i nedovoljna informisanost korisnika o unapređenju njihovog iskustva. Monetizacija iskustva rešava ove probleme korišćenjem inteligentnih tehnologija i funkcije za analitiku mrežnih podataka (NWDAF), što omogućava operatorima da efikasno analiziraju podatke i donose inteligentne odluke. Kombinovanjem ovih sposobnosti, operatori mogu postići zatvoreni krug upravljanja svesti o uslugama, optimizacije iskustva i operacija, što na kraju vodi do zadovoljnijih korisnika i boljih poslovnih rezultata.

U današnje vreme, progresivni operatori aktivno istražuju nove modele monetizacije iskustva kako bi povećali svoje prihode i ostali korak ispred konkurencije. Analizom najboljih praksi operatora iz Kine, Azije i Bliskog Istoka, dokument ističe uspehe različitih modela naplate za diferencirano iskustvo, naročito u oblastima poput video sadržaja, striminga uživo i gejminga. Ove inovativne metode već su pokazale značajan povrat investicija. Iako se sve više operatora okreće monetizaciji iskustva, tržište i dalje nudi značajan potencijal za dalji razvoj.

Ovaj dokument pruža operatorima jasan vodič za uspešno navigiranje kroz eru inteligentnih mreža i postizanje održivog rasta u budućnosti.

Novi izveštaj možete besplatno preuzeti na sledećem linku: https://www.verdict.co.uk/downloads/whitepapers/data/intelligent-5g-core-starting-a-new-chapter-in-experience-monetization/#globaldata-technology

0
❤️
0
👍
0
😲
0
😢
0
😠
0

Nema komentara