Promotivne cene Mesečnih planova uz prenos broja u A1

Promotivne cene Mesečnih planova uz prenos broja u A1

Foto: A1, TeleSrbija montaža

Operator A1 ponudio je prepaid korisnicima koji prenesu broj u A1 mrežu promotivne cene Mesečnih planova u trajanju od 6 meseci.

Tako će "Mesečni plan 400" koštati 200, "Mesečni plan 600" 300, a "A1 Moćni plan" 600 dinara.

Zahtev za prenos moguće je podneti putem virtuelne prodavnice, kontakt forme ili na A1 prodajnom mestu.

U zavisnosti od odabranog, Mesečni planovi korisnicima nude neograničeno minuta u A1 mreži, 10 GB za Whatsapp, Messenger, Facebook i Viber, od 100 do 500 minuta i/ili poruka ka svim mrežama, od 1 do 9 GB interneta, stim da korisnici koji odaberu "A1 moćni plan" dobijaju i 10 GB za Instagram.

Planovi traju 30 dana i moguće ih je promeniti nakon isteka trenutno aktivnog plana.

Više detalja o ponudi pogledajte na sajtu operatora.

1
❤️
1
👍
0
😲
0
😢
0
😠
0

1 komentar

Aleksandar
Prvo da se zahvalim svima vama na sjajnom radu koji obavljate.
Zahvaljujući informacijama sa vašeg sajta sam spasao tasta od "novih" Box paketa kod MTSa.
Ne bez dogodovština doduše... ali to nije vaša krivica.
Što se tiče prebacivanja broja iz MTSa u A1, sve je išlo očekivanom dinamikom, nakon aktivacije SIM kartice sam uplatio tastu 300 dinara na račun i bio spreman da aktiviram Mesečni plan 600 preko mojA1 portala.
Međutim, video sam da postoji opcija besplatne aktivacije bonusa dobrodošlice (koji je u suštini plan 400) pa sam aktivirao njega a 300 dinara su ostali na računu. Sada, nakon 20 dana minuti iz bonusa dobrodošlice su potrošeni a Mesečni plan 600 je nemoguće aktivirati jer sistem kaže da "Nemate dovoljno sredstava na računu"
U razgovoru sa operaterom utvrđeno je da iz nekog razloga promotivne cene Mesečnih planova nisu aktivirane za mog tasta iako je u poslovnici prilikom dobijanja nove SIM kartice dobio i papir sa tim promo cenama kao i uverenja radnika da će narednih 6 meseci imati pakete upola cene.
E sad, ja i tast se nalazimo u različitim gradovima a ovi iz A1 zahtevaju da zahtev za ispravljanje njihove greške stigne sa tastovog broja telefona. Znači, iako su uvideli grešku, sad ja moram da maltretiram tasta i da ga teram da zove A1 podršku da se sa njima nateže oko stvari koja je trebala da radi od samog početka.
Eto, to je moje iskustvo sa prelaskom na A1.
Dogodovštine kod migracije sa MTS ADSL na Beotel čitajte uskoro u članku o najjeftinijem internetu u Srbiji :)