„SKREMBLOVANI KANALI”: Šta da radite ako ne možete da gledate TV kod Supernove?

Ukoliko ste korisnik TV usluga kod Supernove, i počela je da vam se javlja greška "Skremblovani kanali" na TV-u, usled čega ne možete da gledate televiziju, imamo rešenje za vas!
„SKREMBLOVANI KANALI”: Šta da radite ako ne možete da gledate TV kod Supernove?

Foto: xciter79

Ukoliko ste korisnik TV usluga kod Supernove, i počela je da vam se javlja greška "Skremblovani kanali" na TV-u, usled čega ne možete da gledate televiziju, imamo rešenje za vas!

Korisnici CI+/CAM modula

Pre svega, ukoliko koristite CI+ modul za gledanje televizije (koaksijalni kabl ulazi direktno u televizor, i ubačen je modul sa karticom u TV), ugasite televizor iz struje, izvadite CI+/CAM modul iz televizora, izvadite karticu iz njega, prebrišite kontakte na kartici, vratite karticu u modul i vratite modul u televizor. 

Ukoliko se problem nastavi, sledeći korak je da resetujete televizor na fabrička podešavanja, i ponovo skenirate kanale. Ako se izgubi redosled kanala, uključite LCN na TV-u i podesite državu na Germany.

Ako ni to ne reši problem, pozovite tehničku podršku Telekoma i prijavite problem. Navedite Conax ID koji piše na CAM modulu ili kartici unutar njega, kako bi agent podrške mogao da upiše u sistem. Nakon toga ostavite televizor upaljen nekoliko sati, na nekom od kanala koji ne rade, kako bi modul "povukao" ažuriranje privilegija kada sistem to prosledi kroz mrežu.

Korisnici Skymaster STB-a

Ako koristite set top box uređaj ("Skymaster", "Globo HD", itd.) koji nije smart odnosno koji nema opcije premotavanja sadržaja i video klub (dakle, nije MOVE box), ugasite uređaj iz struje, izvadite Conax karticu iz njega, očistite kontakte na kartici, i vratite karticu u STB uređaj, a nakon toga ga ponovo uključite u struju.

Ako se problem nastavi, resetujte STB na fabrička podešavanja. Nakon što se završi skeniranjed kanala, ostavite ga uključenog na nekom od kanal koji ne radi sat vremena. 

Ako ni to ne reši problem, pozovite tehničku podršku Telekoma i prijavite problem. Navedite Conax ID koji piše na kartici unutar STB-a, kako bi agent podrške mogao da upiše u sistem. Nakon toga ostavite STB upaljen nekoliko sati, na nekom od kanala koji ne rade, kako bi STB "povukao" ažuriranje privilegija kada sistem to prosledi kroz mrežu.

Korisnici Move STB-a

Ako dobijate grešku "DVB servis se ne može pokrenuti", ugasite STB iz struje i ponovo ga uključite posle pola sata. Ako to ne reši problem, pozovite tehničku podršku Telekoma i prijavite problem. Ostavite STB uključen i povezan na koaksijalni kabl i mrežnim kablom na modem, i nemojte gasiti ni modem, kako bi podrška Telekoma mogla da daljinski izvrši provere i podešavanja STB-a. Ako ne uspeju daljinski da reše problem, kontaktiraće Vas kako bi došli kod vas u kuću ili stan i rešili problem. 

3
❤️
3
👍
0
😲
1
😢
3
😠
2

2 komentara

Milica
Imam problem da su i obicni kanali neki zakljucani kao 1.rts i tako dalje i izlazi mi da ukucam sifru probam 0000nece 1111nece
Sasa
Ukoliko pozovete korisnički servis, i operator prosledi signal na vašu karticu, potrebno je obično oko 1 minut da se pojavi signal. U suprotnom, postoji neki problem i najčešće je neophodna intervencija radnika na ternu, tj. dolazak kod vas na lokaciju.