TS Media ulazi u novu fazu razvoja – širenje multimedijalnog ekosistema i ponude sadržaja

TS Media, multimedijalni segment Telekoma Srbija, ušao je u novu fazu razvoja sa ciljem da dodatno unapredi i proširi svoj ekosistem produkcije, distribucije i digitalnih medijskih inovacija. Nakon višegodišnjeg uspešnog prisustva na domaćem, regionalnom i međunarodnom tržištu, kompanija nastavlja da učvršćuje svoju poziciju jednog od najznačajnijih medijskih brendova Zapadnog Balkana.
TS Media ulazi u novu fazu razvoja – širenje multimedijalnog ekosistema i ponude sadržaja

Foto: TS Media

TS Media, multimedijalni segment Telekoma Srbija, ušao je u novu fazu razvoja sa ciljem da dodatno unapredi i proširi svoj ekosistem produkcije, distribucije i digitalnih medijskih inovacija. Nakon višegodišnjeg uspešnog prisustva na domaćem, regionalnom i međunarodnom tržištu, kompanija nastavlja da učvršćuje svoju poziciju jednog od najznačajnijih medijskih brendova Zapadnog Balkana.

Pored igranih serija i filmova koji su obeležili proteklu deceniju domaće televizijske produkcije, TS Media sada proširuje ponudu novim žanrovima i formatima. Publika će imati priliku da prati dokumentarne emisije, muzičke i dečije programe, sportske sadržaje, podkaste i edukativne formate. Nova ponuda obuhvata više od 5000 naslova i 2000 sati programa, među kojima su serije Ubice moga oca, Južni vetar, filmovi Nedelja, Marš na Drinu, Skupljači perja, dokumentarac Neuspeh prvaka, podkast Telcast, dečija emisija Baš super klinci, kao i muzički sadržaji izvođača poput Saše Matića i Ace Lukasa.

Kako je istakla Aleksandra Martinović, direktorka Direkcije za multimediju Telekoma Srbija, cilj nove faze razvoja je da korisnicima pruži kvalitetno multimedijalno iskustvo koje povezuje zabavu, kulturu, znanje i inspiraciju, zasnovano na savremenim svetskim standardima i domaćoj kreativnosti.

TS Media je tokom prethodnih godina izgradila snažan integrisani sistem koji obuhvata sve faze procesa – od ideje i scenarija, preko produkcije i postprodukcije, do distribucije na domaćem i globalnom tržištu. Kroz partnerstva sa vodećim svetskim kompanijama, poput Amazona, HBO-a i Disney+, domaći sadržaj postao je dostupan publici na više od 35 teritorija, sa ukupnim dometom od preko 60 miliona gledalaca širom sveta.

Reputacija TS Media prepoznata je i na međunarodnom nivou – Beograd i TS Media ove godine bili su prvi put domaćini polufinalnog žiriranja za prestižnu internacionalnu nagradu Emmy, čime je Srbija uvrštena među važne centre globalne televizijske industrije.

Ovim iskorakom TS Media potvrđuje svoju ulogu lidera u razvoju multimedijalne produkcije u regionu i nastavlja da otvara prostor za domaće autore na svetskoj sceni.


Nema komentara