Foto: European Broadcasting Union
Eurovision Song Contest, skraćeno Evrovizija, jedan je od najvećih pan-evropskih muzičkih i televizijskih spektakala.
Emituje se od 1956. godine u kontinuitetu, a koncept se zasniva na glasanju publike kao i stručnog žirija.
Zbog nedavnih promena, televoting odnosno glasanje putem SMS poruka, postalo je ključno za učestvovanje u finalu, jer se samo glasovi publike uzimaju u obzir u prva dva polufinala.
Kako bismo ispratili entuzijazam javnosti za Evroviziju, kao i kvantifikovali moć glasanja publike, otpočeli smo prikupljanje statističkih podataka o ovogodišnjoj Evroviziji.
Uputili smo dopise NTH Mediji, VAS operatoru koji obrađuje SMS glasove iz Srbije, zatim JMU Radio-televizija Srbije, partneru EBU koji emituje Evroviziju u Srbiji, kao i samom organizatoru ESC-a (European Brodcasting Union) zatim operatorima Telekom Srbija, Yettel i A1 Srbija, kao i tački interkonekcije "SOX", kako bismo prikupili podatke o broju poslatih glasova, i relativnom uvećanju protoka Internet saobraćaja tokom emitovanja Evrovizije.
Podatke ćemo sukcesivno objavljivati kako ih budemo dobijali, a po okončanju takmičenja i prikupljanju svih podataka, objavićemo detaljnu analizu.
1 komentar