Foto: TeleSrbija montaža, Yettel, RATEL
U vezi sa Yettel-ovom praksom Direct Operator Billing (DOB/DCB) za koju mnogi korisnici smatraju da predstavlja vrstu prevare, nakon objavljivanja teksta o prijavi "u dva klika", obavestili smo Ministarstvo kao i RATEL.
Od RATEL-a smo dobili odgovor koji prenosimo u celosti.
Poštovani,
Zahvaljujemo se na obaveštenju u kojem ste ukazali na slučaj potencijalne prevare i nepoštovanja Pravilnika o obavezama operatora usluga sa dodatom vrednošću (VAS).
Razumeli smo celokupnu problematiku i eventualnu obmanjujuću praksu koja se ogleda u nepostupanju u skladu sa zakonskim odredbama, nepravilnom oglašanju usluge, neovlašćenom prosleđivanju telefonskog broja i propustima kod verifikacije saglasnosti prilikom otpočinjanja odnosno otkazivanja usluge.
S tim u vezi, detaljno ćemo analizirati i proveriti opisanu situaciju kod navednih operatora i obavestićemo Vas o preduzetim merama i aktivnostima u svrhu sprečavanja dalje prakse ovakvih i sličnih pojava u budućnosti.
Srdačan pozdrav,
RATEL
Ovim putem zahvaljujemo RATEL-u na otvorenoj komunikaciji i zalaganju za prava krajnih korisnika - potrošača!
Nastavićemo da izveštavamo na ovu temu kako se dalje bude razvijala.
Nema komentara