Foto: montaža, SBB, Unsplash
Izuzetno nam je drago da saopštimo našim čitaocima da smo se uspešno izborili za prava SBB-ovog bivšeg korisnika Ivana Tatića, i da je kompanija SBB pristala da realizuje raskid ugovora sa korisnikom kao i da mu stornira neosnovano fakturisanu naknadu za oba ugovora.
U prethodnih nekoliko dana, više puta smo pisali o borbi Ivana Tatića da ostvari raskid ugovora sa SBB-om, usled povećanja cena usluge u januaru 2023. godine.
Podsećamo, Ivan je nekoliko puta pokušao da raskine ugovor sa SBB-om na prodajnom mestu operatora tokom januara 2023. godine. Tom prilikom su ga neosnovano odbili pod izgovor da "ne vide odobrenje u sistemu".
Ivan se obraćao SBB-u putem mejla više puta, ali su ga ignorisali. Obraćao se i RATEL-u, ali je regulatorna agencija predmet stavila u fioku jer je službenica koja je započela rad na predmetu već skoro tri meseca odsutna sa posla.
Pod pritiskom koji je stvorilo naše pisanje o Ivanovim mukama, operator SBB je dostavio izjašnjenje Ministarstvu informisanja i telekomunikacijama povodom pokrenutog inspekcijskog postupka u ovom slučaju, a inicirano nakon našeg pisanja o celoj situaciji.
SBB je u izjašnjenju naveo da se "u potpunosti pridržava odredbi Zakona", kao i da korisniku "neće biti izvršen obračun otkaznog roka, niti je korisnik u obavezi da plati troškove u vezi sa raskidom. "
Ivan je za portal TeleSrbija rekao da je zadovoljan sa ishodom ovog slučaja, i zahvalio je svim činiocima na saradnji.
Izražavamo žaljenje što operator SBB odbija da komunicira sa portalom TeleSrbija, ali svakako pozdravljamo odluku da u skladu sa svojim zakonskim obavezama korisniku realizuju raskid ugovora bez naknade štete i bez otkaznog roka.
Drago nam je što je operator SBB reagovao na naše pisanje u kratkom roku i u komunikaciji sa Ministarstvo dostavio sve neophodne informacije.
2 komentara
Nekako ste vrlo labavo pričali da postoji zahtev za raskid iz decembra i da su dva ugovora u pitanju...
Možete Vi to i bolje. Ne pretvarajte se u tabloid koliko god to primamljivo izgledalo.