SES - Dosegnite do publike svuda - Neuporediv evropski domet od preko 170 miliona domaćinstava

Ivan Tatić: TeleSrbija me je spasao! SBB raskinuo ugovor i stornirao dugovanje!

Izuzetno nam je drago da saopštimo našim čitaocima da smo se uspešno izborili za prava SBB-ovog bivšeg korisnika Ivana Tatića, i da je kompanija SBB pristala da realizuje raskid ugovora sa korisnikom kao i da mu stornira neosnovano fakturisanu naknadu za oba ugovora.
Ivan Tatić: TeleSrbija me je spasao! SBB raskinuo ugovor i stornirao dugovanje!

Foto: montaža, SBB, Unsplash

Izuzetno nam je drago da saopštimo našim čitaocima da smo se uspešno izborili za prava SBB-ovog bivšeg korisnika Ivana Tatića, i da je kompanija SBB pristala da realizuje raskid ugovora sa korisnikom kao i da mu stornira neosnovano fakturisanu naknadu za oba ugovora.

U prethodnih nekoliko dana, više puta smo pisali o borbi Ivana Tatića da ostvari raskid ugovora sa SBB-om, usled povećanja cena usluge u januaru 2023. godine.

Podsećamo, Ivan je nekoliko puta pokušao da raskine ugovor sa SBB-om na prodajnom mestu operatora tokom januara 2023. godine. Tom prilikom su ga neosnovano odbili pod izgovor da "ne vide odobrenje u sistemu".

Ivan se obraćao SBB-u putem mejla više puta, ali su ga ignorisali. Obraćao se i RATEL-u, ali je regulatorna agencija predmet stavila u fioku jer je službenica koja je započela rad na predmetu već skoro tri meseca odsutna sa posla.

Pod pritiskom koji je stvorilo naše pisanje o Ivanovim mukama, operator SBB je dostavio izjašnjenje Ministarstvu informisanja i telekomunikacijama povodom pokrenutog inspekcijskog postupka u ovom slučaju, a inicirano nakon našeg pisanja o celoj situaciji.

SBB je u izjašnjenju naveo da se "u potpunosti pridržava odredbi Zakona", kao i da korisniku "neće biti izvršen obračun otkaznog roka, niti je korisnik u obavezi da plati troškove u vezi sa raskidom. "

Ivan je za portal TeleSrbija rekao da je zadovoljan sa ishodom ovog slučaja, i zahvalio je svim činiocima na saradnji.

Izražavamo žaljenje što operator SBB odbija da komunicira sa portalom TeleSrbija, ali svakako pozdravljamo odluku da u skladu sa svojim zakonskim obavezama korisniku realizuju raskid ugovora bez naknade štete i bez otkaznog roka. 

Drago nam je što je operator SBB reagovao na naše pisanje u kratkom roku i u komunikaciji sa Ministarstvo dostavio sve neophodne informacije. 

5
❤️
3
👍
1
😲
0
😢
1
😠
1

2 komentara

Ivan
@Aleksandre nazalost prica je istinita a ti ili nisi detaljno procitao ili si zaposlen u SBB ili klasican trol. U svakom slucaju hvala portalu Telesrbija sto je stala uz mene i pomogla da razresim ovu situaciju. Pozdrav
Aleksandar
Da je Ivan odneo opremu prvog februara i stavio je na sto SBBa do ovoga ne bi ni došlo.
Nekako ste vrlo labavo pričali da postoji zahtev za raskid iz decembra i da su dva ugovora u pitanju...
Možete Vi to i bolje. Ne pretvarajte se u tabloid koliko god to primamljivo izgledalo.