Kompanija SES: Konstanta u industriji koja se menja

Kompanija SES: Konstanta u industriji koja se menja

Foto: PR fotografija

Televizori su osnovni deo modernih domova širom sveta, a gledanje različitih sadržaja na televiziji nastavlja da bude jedan od najpopularnijih oblika zabave u 21. veku. Međutim, TV industrija je prošla dug put tokom poslednjeg veka – od crno-belih televizora, preko prvih uređaja u boji, pojave kablovske i digitalne televizije, pa sve do HDTV-a i pametnih televizora i streaming platformi – TV industrija je odista doživela enormne promene, a samim tim predstavlja i jednu od najizazovnijih industrija današnjice. Nove tehnologije i česte promene kada je reč o očekivanjima potrošača, od medijskih kompanija i emitera zahtevaju inovativnost i sposobnost konstantne adaptacije, kao i ostvarivanja intenzivnije interakcije sa publikom, kako bi očuvale i proširile doseg svojih usluga. U eri gde kompanije teže povećanju konkurentnosti i efikasnijem generisanju prihoda, neophodno je sveobuhvatno razumevanje zahteva današnjeg potrošača.

Savremeni trendovi u TV industriji

Svedoci smo sve prisutnijeg trenda koji prioritizuje udobnost potrošača koji su se odvikli od linearne konzumacije sadržaja i u današnje vreme očekuju da im on bude dostupan bilo kada i bilo gde, pored toga što je količina sadržaja koja stoji na raspolaganju drastično povećana. U skladu sa tim, trend koji se može primetiti kao jedan od trenutno najbrže rastućih jeste besplatna streaming televizija podržana oglašavanjem (FAST – Free Ad-Supported Television). FAST predstavlja OTT model distribucije sadržaja koji korisnicima nudi besplatan pristup linearnim televizijskim kanalima putem interneta, odnosno najbolje bi se moglo definisati kao besplatna streaming alternativa osnovnoj kablovskoj televiziji. Na taj način, postiže se odgovor na potrebe modernih potrošača, uz istovremeno zadržavanje tradicionalnog modela besplatne televizije u određenoj meri, koja je ako govorimo o masovnom tržistu ipak još uvek jedan od najpopularnijih načina konzumiranja sadržaja, posebno kada je reč o prenosima uživo.

Još jedna odlika današnje publike je njena sklonost ka lokalnom sadržaju, to jest sadržaju koji odgovora regionu u kome publika živi i koji je na njenom jeziku. Ovo je naročito tačno u slučaju mlađe populacije koja sve više teži raznolikosti, autentičnosti i osećaju zajedništva i povezanosti, kao i pružanju podrške lokalnim talentima kada je reč o sadržaju koji bira da konzumira. Lokalni sadržaj se tako sada smatra ključnim delom ponude za potrošače, i kao rezultat toga se sve više ulaže u njegovu produkciju i koprodukciju.  

IP standardi takođe postaju sve važniji za potrošače, a mlađe demografske grupe preferiraju širok spektar opcija za konzumiranje sadržaja – višestruki ekrani, gledanje sadržaja u pokretu, i slično, pa se tako poslednjih godina pojavilo dosta različitih modela za zadovoljenje potražnje za većim količinama sadržaja na svim ekranima. Najbolji primer toga su linearni emiteri koji uspostavljaju komplementarne streaming usluge koje su dostupne na mnogim različitim platformama, kako bi odgovorili na savremena očekivanja i navike vezane za konzumiranje sadržaja.

Uloga satelita u promenljivoj industriji i nova generacija satelita kompanije SES

Pored svih promena, novih trendova i modernizacija kroz koje je TV industrija prošla, satelit je nesumnjivo i dalje najbolji način za dostizanje velikog broja ljudi i nastavlja da bude najoptimalnija infrastruktura za distribuciju slike visokog kvaliteta, posebno u udaljenim geografskim oblastima. Bilo da se radi o sve popularnijim free-to-air i free-to-view servisima ili pretplatničkoj televiziji, satelit osigurava da emiteri i medijske kompanije mogu da dođu do svojih potrošača, i svakako je ključni partner koji može značajno uticati na uspeh bilo kog medijskog i TV provajdera.   

Naravno, satelit, iako tradicionalna osnova emitovanja, takođe evoluira. Kompanija SES, koja kontinuirano ulaže u hibridne mreže kako bi osigurala da sadržaj može biti dostavljen bilo gde, na bilo kojem uređaju, maksimizirajući tako pogodnost za potrošače, započela je sa uvođenjem nove generacije satelita. Uvek u koraku sa savremenim trendovima, a sa ciljem da pruži usluge koje ne samo da su u skladu sa njima, već su napravljene i za budućnost, sledeći satelit kompanije će biti u potpunosti digitalni, sa naprednim novim mogućnostima za trendove koji tek dolaze.

Kompanija SES – lider u pružanju satelitskih usluga

Kompanija SES je već decenijama lider u pružanju vrhunskih video rešenja TV emiterima, operaterima TV platformi i medijskim kompanijama. Pored visokokvalifikovanog tehničkog osoblja i značajnih ulaganja u infrastrukturu, kompanija se takođe ističe po tome što redovno i temeljno analizira industriju i prepoznaje ključne trendove, zahvaljujući čemu klijentima pomaže da uspeju u svom poslovanju i prošire svoj doseg.  

Jedinstvena kombinacija satelitskog dometa, kvaliteta, sadržaja, pogodnosti i bogatih dodatnih usluga kompanije SES pruža emiterima i drugim medijskim kompanijama moćna rešenja uz pomoć kojih lako mogu da ostvare svoje poslovne ciljeve. Kompanija ne samo da obezbeđuje visokokvalitetan sadržaj za više od milijarde ljudi, kako na globalnom tako i na regionalnom nivou, već ima i alate i stručnost da unapredi vrednost tog sadržaja i dodatno uveća njegove mogućnosti monetizacije za svoje klijente. Ono što je ključno, u industriji koja se stalno menja i razvija, i od kompanija zateva da čine isto, SES nudi stabilnost na tržištu, jer klijenti kompanije uvek mogu biti sigurni da je ona tu na duge staze.

0
❤️
0
👍
0
😲
0
😢
0
😠
0

Nema komentara