Foto: SBB
Nakon što je portal TeleSrbija objavio tekst o SBB-ovom skandaloznom odbijanju raskida ugovora po članu 107. Zakona o elektronskim komunikacijama, gde je došlo do uskraćivanja zakonom zagarantovanog prava korisniku SBB-a, došlo je do preokreta.
Operator SBB kontaktirao je korisnika, i naknadno su ga obavestili da mu je odobren zahtev za raskid ugovora bez plaćanja naknade štete, i tom prilikom su mu uputili izvinjenje zbog previda, koji je nastupio greškom agenta.
U međuvremenu, TeleSrbija je obavestio udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" o situaciji koju je korisnik imao sa SBB-om. Efektiva je od SBB-a dobila izjašnjenje da je u pitanju greška agenta, kao i obećanje ovog operatora da se ovakva greška više neće ponoviti.
Pozdravljamo SBB-ovu pozitivnu reakciju na nastalu situaciju, i ispravljanje greške u cilju omogućavanja zakonom zagarantovanog prava korisniku.
Još jednom skrećemo pažnju svim korisnicima da imaju pravo na besplatan raskid ugovora sa SBB-om (i svim drugim operatorima u ovakvoj situaciji) bez obzira na aktivne promocije i ugovornu obavezu, usled jednostrane promene uslova pružanja usluga u vidu povećanja cene paketa od strane operatora.
Nema komentara