Foto: TeleSrbija, Screenshot
Operator SBB neosnovano je odbio zahtev za raskid ugovora njihovog korisnika, a koji je korisnik podneo usled najavljenog poskupljenja usluga od 1. februara 2023. godine.
Suprotno zakonskoj regulativi, SBB je odbio korisnikov zahtev za raskid ugovora bez plaćanja nadoknade štete, a kao obrazloženje naveli su da nisu povećali cene od 2019. godine, kao i da su u 2021. godini "povećali brzine interneta, uveli nove kanale, zadržali TV Prvu i B92, […]"
Celokupan odgovor SBB-a možete pročitati na ovoj (1) i ovoj (2) slici.
Foto: Anonimni korisnik Internet foruma (uz dozvolu)
Ovim putem skrećemo pažnju svim korisnicima da imaju pravo na besplatan raskid ugovora sa SBB-om bez obzira na aktivne promocije i ugovornu obavezu, usled jednostrane promene uslova pružanja usluga u vidu povećanja cene paketa od strane operatora tj. SBB-a.
Ovo zagarantovano pravo definisano je u članu 107. Zakona o elektronskim komunikacijama.
12 komentara
konacno sam raskinula ugovor sa SBB, i sada ne znam sta uzeti, neko kaze dobri mtzs, supernovam, orion..........
Drugi da nisu zadovoljni. Sta uraditi??????Gde ici ......?
U stanu u kom sam privatno stanovao koristio sam njihov tv i internet...stan sam u roku od pola godine otkazao i preselio se na drugu adresu,medjutim na toj adresi oni nisu u mogucnosti da mi isporuce uslugu tv i internet nego samo total tv.
Pristao bih ja i na to jer vec vise od godinu dana placam nesto sto ne koristim ali...u poslovnici mi zaposlena "gospodja" rece da to moze ali moram da potpisem novi ugovor opet na dve godine.
Pa cekaj bre...jel to realno?
Da nije tebe i tvog sajta ne bi nikad saznao da mogu da raskinem ugovor i da SBB diže cene pošto nigde to ne objavljuju, a i kad objave to je zavučeno na njihovom sajtu.
Isto pismo smo dobili od njih da moramo da platimo sve i svjat.
Fala puno što preko tebe možemo da se i interesujemo za naša prava.
Ubacili su nove stavke za odnošenje smeća kao i za tretman odpada, a pritom su i povećali cene jednostrano!