Foto: Pixabay (ilustracija)
Generalni direktor Telekom Srbija Vladimir Lučić izjavio je da će Telekom tokom naredne godine 5G mrežom pokriti sve gradove u Srbiji, dok je za april najavio završetak pune implementacije takozvanog „standalone 5G“, koji omogućava veće brzine interneta, manju latenciju i snažniju mrežu za poslovne korisnike.
U gostovanju na TV Prva, Lučić je istakao da će razvoj 5G mreže biti najvažniji projekat Telekoma u narednoj godini, uz paralelno širenje kompanije ka dijaspori, pre svega na američko tržište.
„Drago mi je što nam je dodeljena 5G licenca i što ćemo sledeće godine pokriti sve gradove u Srbiji. Već sada imamo jednu od najsavremenijih 5G mreža, takozvani ‘standalone 5G’, koju gotovo nijedan evropski operator nema, a koja će omogućiti ubrzani razvoj servisa zasnovanih na veštačkoj inteligenciji, posebno za poslovne kompanije“, rekao je Lučić.
Kako je naveo, 5G mreža je već dostupna korisnicima, ali će u aprilu biti dodatno unapređena završetkom implementacije „standalone“ tehnologije.
Osvrćući se na projekte u tekućoj godini, Lučić je istakao da su ključni koraci bili integracija Junajted grupa i početak razvoja 5G mreže u Srbiji. Kada je reč o planovima za naredni period, naglasio je da će poseban fokus biti na dijaspori i ekspanziji u Sjedinjenim Američkim Državama.
„Američko tržište nam je ključni projekat – planiramo otvaranje mobilne kompanije u SAD, ali i jačanje saradnje sa američkim tehnološkim kompanijama kako bismo se uključili u razvoj veštačke inteligencije i sajber bezbednosti. SAD su danas centar razvoja u našoj industriji i verujem da ćemo imati velika iznenađenja, ne samo za Telekom, već i za Srbiju“, rekao je Lučić.
On je dodao da američko tržište predstavlja najveći izazov, ne samo kao poslovno tržište, već i kao prostor za uspostavljanje dugoročnih strateških odnosa u oblasti savremenih tehnologija.
Lučić je takođe najavio novitete u ponudi sadržaja, navodeći da su od 15. decembra u okviru paketa Telekoma Srbija dostupni filmovi i serije američkog SkyShowtime, titlovani na srpski jezik. Pored toga, korisnicima su promotivno otvoreni svi kanali tokom prazničnog perioda.
„Uz saradnju sa Pinkom, HBO-om i sada SkyShowtime-om, naši korisnici imaju na raspolaganju više od 10.000 filmova i serija i zaista širok izbor sadržaja“, zaključio je Lučić.
Nema komentara