SES - Dosegnite do publike svuda - Neuporediv evropski domet od preko 170 miliona domaćinstava

NEMATE HD KANALE NA IRIS TV? Evo kako to možete da rešite!

Sa početkom nove sezone Premijer lige, ekskluzivno kod Telekoma, počeo je i očekivani priliv novih korisnika usluga televizije kod operatora Telekoma, uključujući i MTS sa Iris TV platformom. Međutim, dosta korisnika, nakon potpisivanja ugovora i instalacije opreme, našlo se nezadovoljno kvalitetom slike na novoj usluzi Iris TV.
NEMATE HD KANALE NA IRIS TV? Evo kako to možete da rešite!

Foto: MTS

Sa početkom nove sezone Premijer lige, ekskluzivno kod Telekoma, počeo je i očekivani priliv novih korisnika usluga televizije kod operatora Telekoma, uključujući i MTS sa Iris TV platformom.

Međutim, dosta korisnika, nakon potpisivanja ugovora i instalacije opreme, našlo se nezadovoljno kvalitetom slike na novoj usluzi Iris TV.

Ipak, ovde nije reč o problemu sa samom Iris platformom, već o dugogodišnjem problemu kod aktivacije novih ugovora, gde se korisnicima dodeljuje „SD” paket umesto „HD” paketa.

Podsećamo, kod Telekoma, HD kanali su „uslovljeni tehničkim mogućnostima”. Ovo u praksi znači da korisnici na ADSL tehnologiji koji osim IPTV imaju i Internet, neće moći da imaju HD kanale.

Takođe, korisnici na VDSL tehnologiji koji imaju IPTV i Internet, a koji se nalaze predaleko od najbližeg DSLAM uređaja („centrale”), usled čega linija podržava manje od 50 Mbps protoka, podrazumevano dobijaju samo SD kanale.

Međutim, činjenica da je korisniku aktiviran SD umesto HD paketa ne mora da znači da HD paket nije moguće koristiti na toj lokaciji kod korisnika, već je to ustaljena praksa u Telekomu da se uvek aktivira isključivo SD paket, nakon čega korisnik mora da podnese prigovor u poslovnici, i da mu se naknadno aktiviraju HD kanali.

Način da ovo rešite je upravo taj - neophodno je da podnesete prigovor u poslovnici u pisanom obliku, u kojem zahtevate da Vam se aktivira HD paket umesto SD paketa.

Prigovor mora da podnese potpisnik ugovora, i da kod sebe ima važeću ličnu kartu.

Nažalost, ne možemo garantovati da će Telekom pozitivno odgovoriti na prigovor, odnosno da će aktivirati HD kanale, jer postoji realna šansa da za to ne postoje tehničke mogućnosti na adresi korišćenja usluge, međutim, to često nije problem, a svakako nije problem kod korisnika koji imaju samo IPTV i fiksni.

2
❤️
1
👍
0
😲
1
😢
4
😠
0

Nema komentara