Foto: TeleSrbija
Portal TeleSrbija podneo je prekršajnu prijavu Inspekciji za elektronske komunikacije u okviru Ministarstva informisanja i telekomunikacija protiv operatora SBB zbog sumnje da je operator prekršio član 131. Zakona o elektronskim komunikacijama.
Kao pionir borbe za prava korisnika telekomunikacionih usluga u Srbiji, portal TeleSrbija kao i njegovo krovno udruženje intenzivno ispituju postupanja svih telekomunikacionih operatora koji posluju na našem tržištu, i oštro reagujemo na sva kršenja prava korisnika.
Korisnici telekomunikacionih usluga se nalaze u potlačenom položaju zbog decenijske sistematske opresije, usled čega je došlo do neosnovanog bogaćenja na strani operatora. U prethodnih mesec dana, od stupanja na snagu novog Zakona o elektronskim komunikacijama, započeli smo još intenzivniji nadzor postupanja telekomunikacionih operatora.
Do sada smo identifikovali postupanje SBB-a kao sporno, usled čega smo, vođeni mišljenjem Ministarstva i Regulatora, podneli prekršajnu prijavu protiv ovog operatora.
U pripremi je još nekoliko sličnih postupaka, a sa ciljem da se konačno reguliše "divlji zapad" telekomunikacija u Srbiji, i da se korisnicima u praksi omoguće prava koja imaju de jure po zakonu.
Regulisano, evropsko tržište telekomunikacija je idealno za inovacije, stavlja korisnike u najbolji mogući pregovarački položaj, i time uvodi novitete u ponudi, niže cene, kao i kvalitetnije usluge. Razvoj telekomunikacionog tržišta je ključan za dalji razvoj ekonomije i održavanje rasta indikatora razvoja.
Očekujemo ispravnu i pravičnu rekaciju Ministarstva i nadležnih inspektora, a u cilju garantovanja kompetitivnog i pravičnog telekomunikacionog tržišta u Srbiji.
3 komentara
Niko osim socialnih - društvenih slučajeva nije korisnik a oni jesu,njima se odobravanju posebni popusti a svi ostali Koji plačaju gledanje su pretplatnici a ne korisnici.