SES - Dosegnite do publike svuda - Neuporediv evropski domet od preko 170 miliona domaćinstava

Primećeni problemi u radu MTS iris TV usluge

Primili smo veliki broj prijava smetnji na MTS-ovoj iris TV platformi. Konkretno, korisnici se žale da im video strim secka.
Primećeni problemi u radu MTS iris TV usluge

Foto: MTS

Primili smo veliki broj prijava smetnji na MTS-ovoj iris TV platformi. Konkretno, korisnici se žale da im video strim secka odnosno prekida.

Telekom je upoznat sa problemom, i radi na rešavanju.

Call centar MTS-a je zauzet sa velikim brojem poziva usled čega je primetno uvećano vreme čekanja na javljanje agenta.

2
❤️
2
👍
2
😲
2
😢
13
😠
2

8 komentara

Milorad Matijevic
MTS treba izbegavati,više puta prijavljen problem tv,fiksna,internet usluga niko Ama baš niko se ne pojavljuje niti obaveštavaju u čemu je problem iako je prošlo više od 72h to je jedan od postojećih problema idemo dalje,potpisan ugovor na 50+ protoka interneta isporuka jedva prelazi 20mb 1s izlazila tehnička služba menjali kabal merili potvrdili da je slabiji protok ali papir niko nece da vam izda i normalno naplaćuju kao da je sve ok,kada je sve normalno u toku dana više puta puca mreža sa internetom koči slika TV opšti haos.znaci nigde nema kome da se žalimo za ne postovanje pružanja usluga kupcima i kako raskinuti ugovor sa prevarantima,mislim da dosta ljudi imaju ovakav problem.
Lidija Nerandžić Čanda
Imam paket, fiksni, internet Irus. Korisnik tridesetak godina mts usluga. Kvar , nemam internet, nemam fiksni , nemam TV signal prijavljen 2 puta ja coll centru +lično u poslovnici Sombor. Prošlo je 48 sati iz Ugovora. Niko, ama baš niko mi se nije obratio. Bar da objasne kakav je kvar i kada će biti otklinjen. Vezana sam poslom za internet. Ukoliko sutra ne proradi moraću da razmislim o promeni provajdera. Ovakav odnos prema korisnivima ni malo mi ne odgovara, a mislila sam da im je stalo do klijenata, naročito višedecenijskim. Zna li iko da li treba da se obratim Agenciji za zaštitu potrošača, ili nekome drugom? Hitno mi je, zaista.
Zoran Slavković
Poštovani, da li iris usluga radi na Hisense televizorima? Hvala
Vlada
NAJGORA KOMPANIJA koja postoji u Srbiji nazalost poslovnost cista 0 radnici obuceni za 0 u poslovnicama eedovi i neznanje radnika teh.sluzba ne zna da izmeri signal na dolaznom kablu a da ne pisem o wifi signalu... Sluzbe nemaju komunikaciju izmedju sebe a sede u istoj zgrde,sve preka nase grbace koji smo samo obicni korisnici lazi kad potpisete ugovor koji vodi na njihovu vodenicu nemate bas nikakva prava mi obicni korisnici smo bednici a oni su bogovi ....uzas uzasa zaobici u sirokom luku ovog provajdera.. Nemaju inzinjera za mrezu to je jedan od odgovora ...Sramota Srbije ...eto...ogorcen sreca bivsi korisnik
Aleksa
Koristimo Iris TV sa BOX 3 paketom Net50/250 TV Plus Fiksni/120 minuta razgovora i 100.000 puta secka slika Nickelodeon HD skrenblovan ko da imamo Jotel. Telekom samo ukida kanale joj bože što oni ne znaju šta rade
Zoran
Niti mo secka niti bilo šta nemam negativno da kažem. Bilo je u početku period prilagođavanja na Iris 2.0 ali vremenom kada se navikne i nauči, mnogo je bolji nego što je bio kec. Na optici sam dve godine i svaka im čast, idem direktno preko MTS a nekog podizvođača.
Dalibor
Ovo što su uradili je ne poboljšanje nego pogoršanje usluge ,katastrofa
Dejan
Primeceni problemi..oni nikada nisu ni prolazili..supernova,dve godine samkod njih,nikada i slovom nikada,nije radila.Dolazili,kazu "softverski problem"..naravno,oni sa vecim platama ni za zivu glavu to ne priznaju..oni iz fotelja znaju bolje od montera..ok,kod nas uvek bilo..sve u krug,dve godine oni "nesto poprqvljaju",menjaju..tuga..na srecu,evo za mesec prodje i tih dve godine..I NIKADA VISE.