
Foto: Youtube/Screenshot
„Telekomunikacije su stresan biznis i tu nema mesta za sporost“, izjavio je Vladimir Lučić, generalni direktor Telekoma Srbija, osvrćući se na ključne izazove i pravce razvoja u ovoj industriji.
Govoreći o značaju brzine i dugoročne vizije, Lučić je naglasio da današnje generacije teško mogu da zamisle vreme bez interneta i telefona, a upravo je to realnost koju su u prethodnim decenijama gradili pioniri domaćih telekomunikacija. „Mi smo nosioci novih tehnologija i ono što je juče bilo najnaprednije, danas već može biti prevaziđeno. Zato se strategija ne može praviti za jedan mandat – ona mora gledati najmanje deset godina unapred“, poručio je Lučić.
Kao primer uspešne dugoročne strategije, naveo je poslovanje kompanije M:tel Crna Gora, kojom je upravljao šest godina. „Ušli smo na tržište kada su svi mislili da nema više prostora – mobilna i fiksna telefonija su bile već zasićene. Niko nam nije davao ni 10% udela, a danas smo lider u svim segmentima – internet, televizija, mobilne usluge“, istakao je Lučić. Uspeh, kako dodaje, nije došao preko noći, već kao rezultat uporne i jasno postavljene strategije sa fokusom na dugoročnu isplativost.
Za sve korisnike – od studenata do hotelijera i malih privrednika – servisi Telekoma danas predstavljaju nezaobilazan deo svakodnevice, zaključio je Lučić.
(pressonline.rs)
1 komentar
"Uspesi" Telekoma Srbije:
Gubitak sporova i pravne kontroverze
- Gubitak višemilionskog spora u Švajcarskoj: Telekom Srbija je izgubio spor protiv United Media u Cirihu, gde je tužba odbačena kao neosnovana, a kompanija je obavezana da plati sudske troškove.
- Oduzimanje dozvole za elektronski novac: Narodna banka Srbije oduzela je Telekomu dozvolu za izdavanje elektronskog novca, što ukazuje na neuspeh u širenju poslovanja u fintech sektoru.
Medijski uticaj i političke veze
- Optužbe za zloupotrebu tržišne pozicije: Izveštaj Evropskog parlamenta iz 2023. godine označio je Telekom kao kompaniju za koju postoji sumnja da zloupotrebljava dominantan položaj na tržištu i da vladajuća stranka koristi Telekom za povećanje uticaja na medije u Srbiji.
- Vlasništvo nad medijima: Telekom je kritikovan zbog vlasništva nad više medijskih kuća, što je izazvalo zabrinutost zbog potencijalnog uticaja države na medijski pluralizam.
Problemi sa korisničkim uslugama
- Povećanje cena bez jasnog obaveštenja: Mnogi korisnici su izrazili nezadovoljstvo zbog povećanja cena usluga bez adekvatnog obaveštenja, što je izazvalo gužve u poslovnicama i negativne komentare na društvenim mrežama.
- Tehnički problemi: Korisnici su prijavljivali probleme sa prekidima poziva i lošim kvalitetom mobilne mreže, a prigovori su često odbijani bez adekvatnog objašnjenja.