Foto: MTS
Nakon što je MTS objavio dva obaveštenja na sajtu o poskupljenju, bez dodatnih informacija, korisnici su bili u nedoumici da li se poskupljenja tj. promene tarifa na aktuelne, primenjuju i na one koji imaju aktivnu ugovornu obavezu.
Dok je direkcija Telekoma bila na odmoru zbog prvomajskih praznika, agenti call centra i prodavci u poslovnicama nisu imali preciznije informacije i korisnicima su savetovali da pošalju upit na mejl i sačekaju odgovor Telekoma.
Informacija koju smo dobili od Telekoma u utorak, 3. maja, bila je u skladu sa tekstom obaveštenja, a to je da se promena primenjuje na sve korisnike bez obzira na trajanje ugovorne obaveze. Korisnici su već u utorak podnosili zahteve za raskid ugovora u poslovnicama širom Srbije.
Međutim, danas, 4. maja, od Telekoma je stiglo obaveštenje da se poskupljenje neće primenjivati na korisnike koji imaju aktivnu ugovornu obavezu, već samo na one bez ugovorne obaveze.
Tekst koji smo objavili 29. aprila je sada ažuriran sa najnovijim informacijama, i nastavljamo da pratimo razvoj situacije.
Korisnici koji su već podneli zahtev za raskid ugovora dobiće odgovor od Telekoma u kojem se navodi da raskid nije moguć bez plaćanja naknade štete za prevremeni raskid, kao i da se poskupljenje neće primeniti na njih.
Na sajtu MTS-a nema dodatnih obaveštenja o ovoj temi.
1 komentar
Molim Vas da mi prosledite gorepomenuto obavestenje Telekoma, kako bih mogao da se pozovem na tu informaciju u vezi sa prigovorom na racun za juli 2022, koji mi je MTS uvecao iako imam aktivnu ugovornu obavezu do juna 2023.
Hvala unapred