Foto: RAS/ALEKSANDAR DIMITRIJEVIĆ
Otkad je prošlog leta počeo sa radom kao mobilni operator u Nemačkoj, Telekom Srbija u toj zemlji mesečno dobija oko 10.000 novih korisnika, a sa predstojećim otvaranjem lanca sopstvenih poslovnica i snažnijom marketinškom kampanjom očekuje se da će najuspešnija srpska kompanija na tom najbogatijem evropskom tržištu dostići brojku od bar milion korisnika!
Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić najavio je danas da će u četvrtak, 18. aprila, biti otvorena poslovnica u Monhengladbahu, a nedelju dana kasnije u Diseldorfu.
- U ovom trenutku smo u Nemačkoj prisutni preko mreže distributera, sa pripejd uslugama dostupnim na 25.000 prodajnih mesta i na oko 50 sa postpejdom. Cilj nam je da se što više približimo korisnicima, tako da ćemo do kraja godine u Nemačkoj imati čak 30 sopstvenih poslovnica. Sada otvaramo dve poslovnice u oblasti Diseldorfa, u četvrtak u susednom Monhengladbahu, a sledeće nedelje u samom Diseldorfu. Za prethodnih desetak meseci, koliko smo prisutni u Nemačkoj, u proseku dobijamo 10.000 novih korisnika na mesečnom nivou. Sa mrežom naših poslovnica, i kada pojačamo marketinšku kampanju, imamo vrlo realnu projekciju da ćemo u naredne tri godine dostići i možda prevazići brojku od milion korisnika. Na tržištu Nemačke u funkciji je oko 100 miliona mobilnih kartica, tako da je ambicija da dobijemo i taj jedan odsto tržišta vrlo ostvariva, pogotovo jer smo izuzetno konkurentni i sa cenom i sa kvalitetom usluga - objasnio je Vladimir Lučić gostujući na TV Happy.
Telekom Srbija je preko svoje ćerke-firme MTEL u Nemačkoj prisutan kao nemački operator, pokriva celu teritoriju zemlje i nudi tarife koje su izuzetno povoljne u odnosu na konkurenciju.
Takođe, korisnicima nudi ekskluzivne usluge, za koje je posebno zainteresovana dijaspora poreklom iz našeg regiona.
- Naše kartice omogućavaju besplatno telefoniranje iz Nemačke prema regionu, a odavde prema Nemačkoj bez rominga. To isto važi za naše korisnike u Švajcarskoj i Austriji, gde ih trenutno imamo oko 220.000 i taj broj stalno raste. Telekom Srbija praktično spaja Zapadni Balkan sa EU - istakao je Lučić.
Uz najpovoljnije telefoniranje, Telekom Srbija u svojim međunarodnim širenjima konstantno razvija digitalne servise, od najjednostavnijeg transfera novca iz dijaspore ka matici do elektronske trgovine, i ima najatraktivniju ponudu TV kanala.
- Naši korisnici u inostranstvu dobijaju i uslugu televizije, kako preko mobilnog uređaja, tako i preko televizora, sa svim kanalima iz našeg regiona plus ekskluzivnim igranim i sportskim sadržajima, za šta vlada veliko interesovanje. Na primer, od prošle jeseni prisutni smo u Turskoj, sa ekskluzivnom ponudom 300 TV kanala. U Turskoj više miliona ljudi govori naš jezik i, u doglednoj budućnosti, tamo bismo mogli da dobijemo više stotina hiljada novih korisnika - rekao je Vladimir Lučić.
Foto: RAS/ALEKSANDAR DIMITRIJEVIĆ
Posebno je zanimljivo da Telekom Srbija računa i na Albance kao korisnike svojih usluga.
- Postali smo ekskluzivni distributer najkvalitetnijih albanskih TV kanala u Severnoj Makedoniji i sada radimo na tome da ih uvrstimo u ponudu za Nemačku, Švajcarsku, Austriju i Tursku. To je ogroman komercijalni potencijal. Takođe, pored utakmica naših Zvezde i Partizana, nudimo prenose najatraktivnijih klubova iz BiH i Hrvatske, što dijasporu i te kako zanima - kaže prvi čovek Telekoma.
A kada govorimo o Srbiji, tu je posebno interesantno nešto zaista revolucionarno.
- Imamo instalirane kamere u 50 sportskih hala širom naše zemlje, koje uz pomoć veštačke inteligencije obavljaju direktne prenose svih dešavanja u njima, od dečjih treninga do utakmica lokalnih klubova, što ljude u dijaspori izuzetno zanima, da uživo prate svako sportsko dešavanje u sredinama iz kojih su poreklom - objasnio je Lučić.
Kompanija Telekom Srbija će do kraja ove godine postati mobilni operator i u Sjedinjenim Američkim Državama, gde će preko mreže T-Mobajla takođe biti dostupna u celoj zemlji.
Sa američkim tržištem, najbogatijim na svetu, srpski Telekom pokrivaće teritorije sa više od 500 miliona stanovnika.
- Kada startujemo u SAD, bićemo jedan od većih svetskih operatora u smislu teritorije na kojom smo prisutni. To su tržišta koja donose veće prihode nego ova naša lokalna u regionu, cene usluga su veće, a pritom ništa ne zahteva velika ulaganja, jer smo ključne investicione cikluse već obavili i sada ubiramo plodove tog rada, pritom ulažući u atraktivne digitalne servise. Telekom Srbija je na vrlo realnom putu da u skoroj budućnosti postane jedna vrlo uspešna globalna kompanija, u punoj meri spremna za sve izazove novog digitalnog doba - poručio je Vladimir Lučić.
Foto: RAS/MITAR MITROVIĆ
U to svakako spadaju i ulaganja u inovativne startapove, preko specijalizovanog fonda koji je Telekom pokrenuo pre dve godine.
“TS Ventures” fond dosad je investirao u 12 startapova, od čega su tri poslednja iz domena veštačke inteligencije.
- Pritom, više njih ima realnu šansu da dostigne tržišnu vrednost od preko milijardu dolara. Ulažemo vrlo promišljeno i odgovorno, bez zaletanja, ali sa svešću da je to budućnost i jedan od novih važnih izvora prihoda za Telekom. Imamo izuzetno profesionalan tim i svako dosadašnje ulaganje bilo je vrlo uspešno. Već smo prodali jedan startap za cenu trostruko veću od uloženog. Pozivam sve inovativne startap osnivače, a pre svega one koji se bave primenama veštačke inteligencije sa globalnim tržišnim potencijalom, da kontaktiraju naš “TS Ventures” fond za moguću saradnju - zaključio je generalni direktor najuspešnije srpske kompanije Vladimir Lučić.
Rezultati: Ova godina za 20% uspešnija nego takođe rekordna 2023!
Govoreći o poslovnim rezultatima Telekoma Srbija u prvom tromesečju ove godine, Vladimir Lučić je istakao da je period januar-mart 2024. u odnosu na isti period 2023. za čak skoro 20 odsto uspešniji!
- Sada su nam poslovni rezultati bolji za skoro 20 odsto na nivou Telekom Srbija Grupe, a prošla godina je takođe bila rekordna, sa prihodima od oko 2 milijarde evra i EBITDA (dobit pre poreza i optimizacija) od preko milijardu evra. Tako da možemo realno reći da svake godine nadmašujemo sopstvene rekorde i sami sebi dižemo lestvicu. Naša ulaganja u nove korisnike, do kojih dolazimo preko ulaganja u optičku mrežu i medijske sadržaje, daju rezultate kakve smo očekivali i kakve je svako iole stručan, a objektivan, trebalo da očekuje. Potpuno je jasno da će naši prihodi da rastu iz godine u godinu, na primer kada 250.000 korisnika u Srbiji iz promo-faze pređe u komercijalnu, a sa novim korisnicima iz regiona i pogotovo dijaspore, plus sa stalnim tehnološkim inovacijama na kojima radimo, svetla budućnost Telekoma Srbija je osigurana - poručio je Vladimir Lučić.
Nema komentara