U ovoj epizodi TeleSrbija podkasta bavimo se pitanjem koje mnogi korisnici telekomunikacionih usluga postavljaju – da li operatori zaista cene svoje dugogodišnje korisnike?
Iako lojalnost obično donosi određene pogodnosti, često se postavlja pitanje da li su ovi korisnici zapravo zanemareni u odnosu na nove pretplatnike koji često dobijaju atraktivnije ponude.
Razgovaramo o tome kakve benefite, ako ih ima, mogu očekivati oni koji su verni istom operateru godinama. Da li su to posebni popusti, ekskluzivni paketi, ili druge povlastice?
Diskutujemo o tome kako se operatori odnose prema lojalnosti, da li postoje strategije za zadržavanje korisnika i kakva je budućnost odnosa između telekomunikacionih kompanija i njihovih dugoročnih pretplatnika.
Saznajte da li je lojalnost i dalje vredna truda ili je vreme da dugogodišnji korisnici potraže bolje opcije na tržištu!
Ne zaboravite i da se pretplatite na naš kanal i obavezno aktivirajte zvonce da ne biste propustili nijednu novu epizodu TeleSrbija podcasta!
Voditelji
Milan Kragujević je glavni i odgovorni urednik kao i osnivač portala TeleSrbija, stručnjak za IKT i entuzijasta za nove tehnologije.
Dijana Milutinović je komunikolog sa više od 15 godina iskustva, posvećena IT sektoru i novim tehnologijama.
O portalu
TeleSrbija je vodeći telco news portal u Srbiji i regionu, i predstavlja jedini ovakav stručni medij u Srbiji, sa posvećenom publikom i pažljivo izgrađenim autoritetom. Prateći svetske i domaće trendove u svetu telekomunikacija, mi izveštavamo pravovremeno, tačno i nepristrasno.
2 komentara
Milane, subscribe dugme u dark modu nije ti dobro iseceno. Imas bele ivice. Malo cut u Photoshopu, save as PNG i bice ko bombona. :)