TeleSrbija Podcast ep. 4: Kako rešiti problem sa lošim internetom?

Internet provajderi su zanimljiva “zverka”. Kada sve radi kako treba, mi potpuno zaboravimo da oni postoje. Internet radi u pozadini i van vidokruga su nam svi ti uređaji i infrastruktura neophodni da naš dom bude povezan na globalnu mrežu kvalitetnom i superbrzom konekcijom.

Ipak, problemi se događaju. Kod nekoga češće, kod nekoga ređe, ali nije pitanje da li - nego kada će se neki problem desiti. Kada se problem desi, često se osećamo beznadežno. Prijavili smo problem putem call centra, prošlo je dan-dva ali problem nije rešen. Ipak, nije sve tako crno.

Internet provajderi su na našoj strani, iako to možda ne izgleda uvek tako. Zato, u ovoj epizodi TeleSrbija podcasta, Dijana i Milan objašnjavaju na koji način možete najlakše, najbrže i najbezbolnije da rešite probleme koje imate sa operatorom, čak i u situacijama kada komunikacija isprva zakaže i dese se neprijatna odlaganja.

Budući da proces otklanjanja smetnji može da bude dugotrajan i zahteva napore i sa strane korisnika, važno je da znamo i na koji način regulatorno telo i Ministarstvo informisanja i telekomunikacija mogu da pomognu u rešavanju problema.

Ne propustite ovaj zanimljiv razgovor, pretplatite se na naš kanal i aktivirajte zvonce kako ne biste propustili nijednu novu epizodu TeleSrbija podcasta!

Subscribe

Voditelji

Milan Kragujević je glavni i odgovorni urednik kao i osnivač portala TeleSrbija, stručnjak za IKT i entuzijasta za nove tehnologije.

Dijana Milutinović je komunikolog sa više od 15 godina iskustva, posvećena IT sektoru i novim tehnologijama.

O portalu

TeleSrbija je vodeći telco news portal u Srbiji i regionu, i predstavlja jedini ovakav stručni medij u Srbiji, sa posvećenom publikom i pažljivo izgrađenim autoritetom. Prateći svetske i domaće trendove u svetu telekomunikacija, mi izveštavamo pravovremeno, tačno i nepristrasno.

0
❤️
0
👍
0
😲
0
😢
0
😠
0

Nema komentara