U ovoj epizodi ugostili smo Dejana Gavrilovića iz Udruženja potrošača Efektiva i analizirali kako su telekomunikacione usluge poskupljivale tokom poslednjih 16 godina. Koji operateri su najčešće dizali cene i koliko su ta poskupljenja bila učestala?
Razgovarali smo o tržišnoj situaciji da kada jedan od njih povisi cenu, svi prate njegov primer, koja direktno utiče na poskupljenje cena telekomunikacionih usluga.
Pričali smo i o fenomenu „šrinkflacije” – kada operateri smanjuju obim usluga u paketima, dok istovremeno povećavaju njihove cene. Razmatrali smo i pravnu stranu problema: šta ugovorna obaveza zaista znači za korisnike i pod kojim uslovima je moguće raskinuti ugovor?
Na kraju, osvrnuli smo se na situaciju u regionu i na to kako se korisnici bore sa poskupljenjem. Postoje li prihvatljiva rešenja i na koji način potrošači mogu zaštititi svoja prava?
Ne propustite da čujete sve detalje u novoj epizodi TeleSrbija podkasta!
Ne zaboravite i da se pretplatite na naš kanal i obavezno aktivirajte zvonce da ne biste propustili nijednu novu epizodu TeleSrbija podcasta!
Voditelji
Milan Kragujević je glavni i odgovorni urednik kao i osnivač portala TeleSrbija, stručnjak za IKT i entuzijasta za nove tehnologije.
Dijana Milutinović je komunikolog sa više od 15 godina iskustva, posvećena IT sektoru i novim tehnologijama.
O portalu
TeleSrbija je vodeći telco news portal u Srbiji i regionu, i predstavlja jedini ovakav stručni medij u Srbiji, sa posvećenom publikom i pažljivo izgrađenim autoritetom. Prateći svetske i domaće trendove u svetu telekomunikacija, mi izveštavamo pravovremeno, tačno i nepristrasno.
Nema komentara