Foto: Orion telekom
Korisnici Orion telekoma se već nekoliko dana žale na društvenim mrežama, forumima, a između ostalog i portalu TeleSrbija, zbog poskupljenja usluga Interneta kod Orion-a.
Podsećamo, Orion telekom je 30. septembra najavio da će od 1. novembra korisnicima biti naplaćivana nova "naknada za podršku", u iznosu od između 250 i 350 dinara u zavisnosti od pristupne tehnologije kod korisnika. Obaveštenje je u skladu sa dosadašnjom praksom Oriona i zakonskom regulativom istaknuto na sajtu operatora.
Međutim, očekivano, većina korisnika nisu primetili obaveštenje o poskupljenju, tako da su sa pristizanjem novembarskog računa u decembru, počeli da upućuju reklamacije operatoru.
Podršku Oriona je danima nemoguće dobiti preko telefona ili chat podrške, a ista se ne odaziva ni na "korisničkoj zoni" Oriona (helpdesk portal operatora).
Udruženje potrošača "Efektiva" objavilo je obaveštenje (arhivirano ovde) o mogućnosti korisnika da raskinu ugovor sa Orionom, čak i nakon isteka roka za raskid ugovora, koji je trajao do kraja oktobra, jer kako smatraju "ORION TELEKOM nije obavestio svoje korisnike na prikladan način o povećanju cene usluga (obaveštenje putem sajta to nije)". Dodali su da će operatora prijaviti Tržišnoj inspekciji.
Orion telekom se nije oglašavao po ovom pitanju zvaničnim kanalima.
2 komentara