SES - Dosegnite do publike svuda - Neuporediv evropski domet od preko 170 miliona domaćinstava

DRAMA OKO POSKUPLJENJA: Korisnici Orion telekoma šokirani novim mesečnim naknadama, žele raskide ugovora!

DRAMA OKO POSKUPLJENJA: Korisnici Orion telekoma šokirani novim mesečnim naknadama, žele raskide ugovora!

Foto: Orion telekom

Korisnici Orion telekoma se već nekoliko dana žale na društvenim mrežama, forumima, a između ostalog i portalu TeleSrbija, zbog poskupljenja usluga Interneta kod Orion-a. 

Podsećamo, Orion telekom je 30. septembra najavio da će od 1. novembra korisnicima biti naplaćivana nova "naknada za podršku", u iznosu od između 250 i 350 dinara u zavisnosti od pristupne tehnologije kod korisnika. Obaveštenje je u skladu sa dosadašnjom praksom Oriona i zakonskom regulativom istaknuto na sajtu operatora.

Međutim, očekivano, većina korisnika nisu primetili obaveštenje o poskupljenju, tako da su sa pristizanjem novembarskog računa u decembru, počeli da upućuju reklamacije operatoru. 

Podršku Oriona je danima nemoguće dobiti preko telefona ili chat podrške, a ista se ne odaziva ni na "korisničkoj zoni" Oriona (helpdesk portal operatora).

Udruženje potrošača "Efektiva" objavilo je obaveštenje (arhivirano ovde) o mogućnosti korisnika da raskinu ugovor sa Orionom, čak i nakon isteka roka za raskid ugovora, koji je trajao do kraja oktobra, jer kako smatraju "ORION TELEKOM nije obavestio svoje korisnike na prikladan način o povećanju cene usluga (obaveštenje putem sajta to nije)". Dodali su da će operatora prijaviti Tržišnoj inspekciji.

Orion telekom se nije oglašavao po ovom pitanju zvaničnim kanalima. 

0
❤️
0
👍
0
😲
0
😢
0
😠
0

2 komentara

Marko
Portpisao sam ugovor sa njima 02.2022, na 2200 rsd, posle 2 meseca dolazi racum od 2500, kaze izgubili smo ugovor morate da potpisete novi, potpisem novi, sledeci racun se vrati na 2200, sledeceg meseca 2450, poskupela usluga, bez obavestenja, pre mesec dana 2850, ponovo poskupljenje bez najava, cetvrta promena cene u roku od 10 meseci! Trazio sam raskid ugovora uz konsultacije sa agencijom za zastitu potrosaca. Na telefon se ne javljaju, na salteru ne znaju nista, kada im pustim mail, oni ti odogovre na njihovom portalu, za koji trebas da znas account... Borim se sa njima vec mesec dana da raskinem ugovor, prosto se ne javljaju, izbegavaju (najjaca stavr je kada pozoves call centar, na engleskom dobijes par odgovora da ste sledeci na listi poziva, i posle 10 min kaze "Good bye ", onako sarkasticno). Najgore iskustvo koje sam imao sa nekim operaterom. Jedino mi preostaje da angazujem advokata.
Boban
Slučajno sam bio u datom periodu na sajtu Oriona, nigde nisam naleteo na najavljeno poskupljenje, ko zna gde su ga na sajtu namerno zavukli!!! Ne nepeikladno obavestili korisnike, nego takva manipulacija da sad i džaba da daju ne trebaju ljudi koristiti Orion.