SES - Dosegnite do publike svuda - Neuporediv evropski domet od preko 170 miliona domaćinstava

Kragujević: TeleSrbija podnosi prekršajne prijave protiv još 4 operatora u cilju zaštite prava korisnika!

Nakon što smo ranije podneli prekršajnu prijavu protiv SBB-a, portal TeleSrbija nastavlja da stoji na braniku prava korisnika, podnoseći prekršajne prijave protiv još četiri operatora u telekomunikacionoj industriji. Ovakav korak nije samo rezultat analitičkog praćenja i ispitivanja tržišta, već i odgovor na brojne žalbe i pitanja naših korisnika.
Kragujević:  TeleSrbija podnosi prekršajne prijave protiv još 4 operatora u cilju zaštite prava korisnika!

Foto: TeleSrbija

KOLUMNU PIŠE

MILAN KRAGUJEVIĆ — Stručnjak za tržište telekomunikacija, IKT novinar, ljubitelj računara i umrežavanja, IT inženjer, urednik i osnivač portala TeleSrbija.

Nakon što smo ranije podneli prekršajnu prijavu protiv SBB-a, portal TeleSrbija nastavlja da stoji na braniku prava korisnika, podnoseći prekršajne prijave protiv još četiri operatora širokopojasnog pristupa Internetu. Ovakav korak nije samo rezultat analitičkog praćenja i ispitivanja tržišta, već i odgovor na brojne žalbe i pitanja naših korisnika.

U narednih mesec dana, Ministarstvu informisanja i telekomunikacija, Sektoru za elektronske komunikacije, organizacionoj jedinice Inspekcije za elektronske komunikacije biće poslate prijave protiv još četiri operatora, i to: Telekom Srbija, Orion telekom, Sat trakt i Yettel, u pogledu usluga fiksnog širokopojasnog pristupa Internetu i usluge distribucije medijskih sadržaja putem fiksne širokopojasne mreže, putem kablovske infrastrukture, putem OTT servisa posredstvom Interneta, ili putem IPTV mreže posredstvom infrastrukture za širokopojasni pristup.

Nedostatak transparentnosti, nejasni uslovi korišćenja i očigledne povrede zakona su razlozi koji su nas naveli da preduzmemo konkretne korake. S obzirom na specifičnost IKT tržišta, gde monopolističke tendencije mogu lako da se razviju, jasno je da regulatorni okvir mora biti striktno praćen i sprovođen.

A regulatorni okviri su složeni i često nedovoljno efikasni. Duboko smo u materiji, i u potpunosti razumemo da ne postoji jednostavno rešenje za ovakve izazove. Međutim, predstavljanje ovakvih prijava je početni korak u smislu stvaranja pritiska prema većem regulatornom nadzoru.

Nakon podnošenja prijava, fokus će biti na praćenju slučajeva i informisanju javnosti. Pored toga, planiramo da pokrenemo platformu gde korisnici mogu da prijavljuju nepravilnosti, i da je integrišemo sa već postojećim komunikacijskim kanalima.

Potez podnošenja prekršajnih prijava nije samo simboličan; to je konkretna akcija koja ima za cilj da utiče na dinamiku tržišta, podiže svest o problemima i potencijalno vodi do regulatornih promena. Naša misija ostaje nepromenjena: informisati, edukovati i štititi prava krajnjih korisnika u telekomunikacionom sektoru. Ovo je pristup koji zahteva složene analitičke metode i korišćenje novih tehnologija, ali je to ulog koji smo spremni da platimo u cilju očuvanja pravilne konkurencije i zakonitosti na IKT tržištu.

4
❤️
4
👍
0
😲
0
😢
0
😠
0

Nema komentara