Foto: MTS
U prethodnih nekoliko meseci, redakcija portala TeleSrbija, kao i drugi korisnici MTS mobilne mreže koji su nas kontaktirali, primetili su poteškoće u ostvarivanju i održavanju glasovnih poziva na MTS mobilnoj mreži.
Konkretno, korisnici primećuju da dolazi do prekida odnosno pucanja poziva u toku razgovora, te da se često veza ne može uspostaviti, i nakon 30 sekundi čekanja, korisniku ispisuje poruka "Call Failed".
U dosadašnjim obraćanjima Telekomu, operator je neosnovano odbio prigovore, te naveo da 1) nisu uočene poteškoće, 2) Telekom nije u obavezi da pruži bilo kakav kvalitet usluge na nekoj konkretnoj lokaciji, 3) usluge mobilne telefonije nisu predviđene za upotrebu na bilo kojoj konkretnoj lokaciji.
Smatramo da je Telekom Srbija grubo prekršio prava korisnika, među kojima je i redakcija portala TeleSrbija, te da je zanemario validne primedbe i postojanje stvarnih smetnji u radu voice poziva preko circuit switched i packet switched (VoLTE) protokola, te konačno i pokušao da obmane korisnike svojim odgovorima.
U svrhe koordinacije rešavanja problema sa Telekomovim i drugim službama, redakciji TeleSrbija neophodna je veća količina konkretnih primera i dokaza od korisnika MTS mobilne telefonije u periodu od 01.06.2023. godine do 30.11.2023. godine.
Ukoliko želite da pomognete u rešavanju ovog problema koji pogađa veći broj MTS korisnika, molimo Vas da nam se obratite mejlom na [email protected] sa naznakom da se radi o prigovorima na rad glasovnih poziva na MTS mobilnoj mreži u navedenom periodu.
1 komentar