SBB poskupljuje sve usluge za 100 din

SBB poskupljuje sve usluge za 100 din

Foto: SBB

NOVO: Tržišna inspekcija pokreće prekršajni postupak protiv SBB-a

Kompanija SBB danas je u saopštenju objavila da će od 1. maja 2021. cene svih paketa za sve korisnike biti uvećane za 100 dinara.

Cena paketa od 1. maja biće uvećana za 100 dinara za sve korisnike koji ne aktiviraju E-račun. Svi SBB korisnici koji do 31. maja pređu ili već koriste E-račun, mesečno održavanje računa plaćaće po nepromenjenoj ceni.

SBB je istovremeno omogućio svojim korisnicima da ostvare „popust” u iznosu od 100 dinara mesečno ukoliko do 31. maja pređu na e-račun, odnosno opredele se da mesečni račun za usluge dobijaju putem elektronske pošte. Nejasno je da šta će biti sa korisnicima koji se nakon 31. maja prijave za uslugu e-račun.

Prijavu za e-račun moguće je obaviti putem portala Moj SBB, slanjem mejla na [email protected], pozivom call centra na broju 19900 ili posetom bilo kog prodajnog mesta SBB-a.

I ako to nije navedeno u obaveštenju na sajtu , korisnici koji nisu zadovoljni promenom imaju pravo na raskid ugovora bez plaćanja naknade štete, u roku od 30 dana, u skladu sa članom 107. Zakona o elektronskim komunikacijama.

Član 107. Zakona o elektronskim komunikacijama („Sl. glasnik RS”, br. 44/2010, 60/2013 - odluka US, 62/2014 i 95/2018 - dr. zakon): Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Kako biste raskinuli ugovor, potrebno je da podnesete Zahtev za raskid ugovora u nekom od prodajnih mesta SBB-a, i tom prilikom se pozovete na pravo na raskid ugovora bez nadoknade štete zbog bitne promene uslova pružanja usluge u vidu jednostranog povećanja cene u iznosu od 100 dinara.

U toku procesa raskida ugovora morate ispoštovati otkazni rok 30 dana, odnosno usluge koristiti 30 dana od trenutka podnošenja zahteva.

Raskid je moguće realizovati najkasnije do 30.04.2021. godine, odnosno do trenutka stupanja na snagu nove cene.

0
❤️
0
👍
0
😲
0
😢
0
😠
0

1 komentar

Korisnik
Od kada sam ja korisnik usluga SBB-a oni su svakog Februara povećavati cenu usluga, što je po meni čist bezobrazno, i ako se ne varam to sve pravdaju održavanjem. Ali po meni imaju ok ponudu