Udruženje za zaštitu prava potrošača "Prosperitet" iz Novog Sada objavilo je snimak održanog Okruglog stola na temu "Telekomunikacioni problemi potrošača".
U okviru Programa “Unapređeni mehanizmi u službi zaštite potrošača”, koje je podržano od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, Udruženje za zaštitu prava potrošača “Prosperitet” iz Novog Sada je održalo online okrugli sto 25.09.2023. na veoma važnu temu: “Telekomunikacioni problemi potrošača”.
Ovaj značajan događaj imao je za cilj širenje znanja i deljenje najboljih praksi u oblasti zaštite potrošača u sektoru telekomunikacija. Takođe, istaknut je značaj podizanja svesti potrošača o njihovim pravima i obavezama trgovaca u ovoj oblasti. Još važnije, okrugli sto je doprineo unapređenju komunikacije i saradnje između ključnih aktera, uključujući potrošačke organizacije, trgovce, resorna ministarstva, inspekcijske organe, i naravno, samih potrošača.
Na ovom značajnom skupu prisustvovali su predstavnici Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, Ministarstva informisanja i telekomunikacija, RATEL-a, Inspekcije za elektronske komunikacije, kolege iz potrošačkih organizacija, kao i operatori telekomunikacionih usluga.
U nešto više od dva sata, vodili smo dubok i konstruktivan razgovor o novom Zakonu o elektronskim komunikacijama, kao i budućim izmenama Zakona o zaštiti potrošača. Cilj ovih razgovora bio je jasan – poboljšanje prava korisnika usluga (potrošača), identifikacija konkretnih problema s kojima se potrošači suočavaju, te razmatranje mogućih načina njihovog rešavanja. Diskutovali smo i o nepoštenoj poslovnoj praksi, kao i o nepostojanju zakonskih rešenja za specifične probleme, kao što je raskid ugovora usled promenjenih okolnosti.
Nema komentara