SES - Dosegnite do publike svuda - Neuporediv evropski domet od preko 170 miliona domaćinstava

Kragujević: SBB pokušava da me ućutka, zovu me i prete mi!

Zašto me SBB-ov direktor zove na telefon i preti mi ukidanjem usluga? Da li ovom operatoru pristoje ovakve tehnike zastrašivanja korisnika?
Kragujević: SBB pokušava da me ućutka, zovu me i prete mi!

Foto: montaža, privatna arhiva M.K., Vecteezy, Pexels, SBB

KOLUMNU PIŠE

MILAN KRAGUJEVIĆ — Stručnjak za tržište telekomunikacija, IKT novinar, ljubitelj računara i umrežavanja, IT inženjer, urednik i osnivač portala TeleSrbija.

Zašto me SBB-ov direktor zove na telefon i preti mi ukidanjem usluga? Da li ovom operatoru pristoje ovakve tehnike zastrašivanja korisnika?

Nije tajna da SBB ima monopol u pogledu širokopojasnog pristupa Internetu brzine veće od 50 Mb/s u Kostolcu. 

Zbog navedenih okolnosti, primoran sam da budem korisnik njihovih usluga Interneta i televizije. 

O problemima sa SBB-ovom infrastrukturom u Kostolcu, i - još bitnije - o krajnje neprofesionalnom, hostilnom i neproduktivnom odnosu koji je SBB-ova služba u Požarevcu zauzela u komunikaciji sa mnom - sam već pisao ovde, u decembru 2022. godine.

Poslata mi je anketa putem SMS-a, gde sam SBB ocenio sa lošom ocenom, nakon čega me je kontaktirala Jelena iz sektora za korisničko zadovoljstvo. 

Jeleni sam objasnio celokupnu problematiku prethodne 3 godine, sa velikim akcentom na krajnje nekorektno ponašanje tehničara iz Požarevca, kao i njihovih nadređenih, posebno u pogledu negiranja mojih reklamacija i lažiranja podataka i izveštaja.

Jelena je podnela novu reklamaciju, i rekla da će se obratiti svojim kolegama iz tehnike u Beogradu kako bi sagledali situaciju i proverili šta sve može da se uradi kako bi se poboljšao kvalitet mreže na konkretnom čvorištu i kraku na koji sam ja spojen u Kostolcu.

U međuvremenu, došao je tehničar, proverio pasivnu opremu u stanu, utvrdio da sve radi, zamerio mi što imam MikroTik rutere i switcheve kao i što imam Telekomov VDSL modem. 

Inače, VDSL kod Telekoma sam uzeo jer sam primoran da imam dve konekcije kako bih - kada SBB ima prekid - mogao da nastavim da radim.

Nakon toga mi se javila i Jelena, koja je potvrdila navode tehničara, da je “to - to” za sada, odnosno da ništa drugo ne može da se uradi, i uputila me je da pošaljem pismo SBB-u sa žalbom.

Inače, da podsetim, u prethodne 3 godine sam imao nekoliko neprijatnih razgovora sa koordinatorom sektora za izgradnju i održavanje mreže u Požarevcu, Ivanom Gomiršekom.

Nakon što sam objavio tekst o situaciji u kojoj se našao Ivan Tatić, sa svog privatnog broja pozvao me je izvesni Dejan. Kasnije sam saznao da je to Dejan Tatić, direktor Požarevačkog ogranka SBB-a.

Dejan se predstavio da radi u SBB-u u Požarevcu, i tokom razgovora koji je trajao 44 minuta, pokušao je da me navede da ne podnosim reklamacije na kvalitet usluge.

Počevši sa pitanjem “šta nije u redu”, ubrzo je priznao da je prethodne 3 godine postojao šum na čvorištu, svakodnevni prekidi u radu usluge, što je Ivan Gomiršek negirao kod ranijih reklamacija.

Dejan je brzo promenio priču sa pokušaja da me ubeđuje da problemi ne postoje na to da su postojali ali su sada rešeni, da sam ja prijavio smetnju za nešto što se desilo pre mesec dana - i ako ja nisam prijavio smetnju već je smetnju otvorila Jelena iz CX tima.

Nakon prepirke oko toga, Dejan je počeo da mi preti. 

Konkretno, u SBB-u koristim TQA paket za zaposlene u United Grupi, koji mi je “ostao” nakon prekida radnog odnosa sa UG. Uredno sam obavestio SBB da mi je “ostao” paket, na šta mi je odgovoreno da će me nadređeni kontaktirati oko terminacije, što se nije desilo već 6 meseci. 

Dejan sada koristi činjenicu da ja imam TQA paket za pretnju da će mi usluga biti terminisana jer više nisam zaposlen u UG, a sve u cilju da ućutka moje eventualne dalje reklamacije.

Ne znam zašto me Dejan Tatić, direktor SBB-ovog sektora u Požarevcu, zove sa svog privatnog broja, da mi preti, i da se raspravlja sa mnom oko reklamacije, ali uzimajući u obzir dosadašnje ponašanje ekipe iz Požarevca kada je u pitanju rasvetljavanje njihove nesposobnosti, mogu samo da pretpostavim da je u pitanju pokušaj da se ućutka kritika i sačuva zadnjica.

Ne tolerišem nikakve pokušaje zastrašivanja, niti trpim terorisanje od bilo koga, pa ni od SBB-a ni njihovih zaposlenih u Požarevcu. 

Sa svojim navodima sam se nakon razgovora pismeno obratio SBB-u putem zvaničnih kanala komunikacije, sa zahtevom za formalno izvinjenje, a ovaj tekst pišem, na svojoj platformi, jer želim da obelodanim šokantno ponašanje zaposlenih ove multinacionalne telekomunikacione kompanije, i da ohrabrim druge da ne trpe ovakvo terorisanje, već da se izbore za svoja prava.

0
❤️
0
👍
3
😲
1
😢
7
😠
1

2 komentara

Djole
Vi generalizujete ponašanje SBB-a kao kompanije a iz vašeg teksta sam stekao utisak da se Jelena ponela veoma profesionalno i da je loše ponašanje kompanije samo na lokalnom nivou. Dodatno, to što se zaposleni u Požarevcu boje za svoje "zadnjice" dodatno pojačava moj utisak da je SBB-u stalo do korisničkog iskustva i će zaposleni u Požarevcu, ukoliko problemi postoje, biti sankcionisani.
Aleksandar
Fin tekst, samo bi bilo lepo da se objasni za sve sa čitaoce šta je to "TQA paket" i zašto niste javno tražili da Vam se ukine pošto je to tako po propisima?