Foto: EON
U prethodna dva dana javio se ogroman broj korisnika, prvenstveno na društvenim mrežama, koji su razočarani i isfrustrirani jer više ne mogu da gledaju United Media kanale preko EON aplikacije na mrežama drugih operatora.
Dosta korisnika shvatilo je iznenadni prestanak rada United Media kanala preko mreža drugih operatora kao novu promenu od strane SBB-a, odnosno kao menjanje uslova.
Međutim, kao što i SBB svoje korisnike podseća već godinama, korisnici koji EON uslugu dobijaju "na poklon" u okviru SBB-ovih paketa "u mreži" (dakle, paketi na koaksijalnoj infrastrukturi koji sadrže televiziju, Internet i eventualno fiksni telefon) nemaju pravo da sve kanale gledaju na mreži drugog operatora, već da će biti dostupno do 70% kanala iz paketa.
Korisnici koji žele da imaju pristup svim kanalima iz paketa, moraju odvojeno da ugovore uslugu "EON van mreže".
Ovo ograničenje je definisano u članu 3. "Način korišćenja EON servisa od strane Pretplatnika i ograničenja", EON Uslova korišćenja, i postoji od kako je SBB uveo EON uslugu.
Ograničenje Pretplatnicima u pogledu gledanja programskih sadržaja – broja kanala, postoji kada Pretplatnik gleda programski sadržaj putem EON servisa preko mreže drugog ISP operatora (i to do 70% kanala u zavisnosti kog ISP operatora koristi), izuzev Pretplatnika koji je ugovorio korišćenje servisa van mreže SBB-a, odnosno Total TV pretplatnika.
Dakle, u ovom konkretnom slučaju se ne radi o novim izmenana već je SBB odnosno United Cloud samo dodao nove opsege IP adresa drugih operatora na bloklistu, čime su sprečili da određeni korisnici "prolaze kroz pukotine" i da gledaju United Media kanale sa nalozima "u mreži" preko Interneta drugih operatora.
EON Uslove korišćenja pročitajte ovde. (arhivirano)
Navedeni Uslovi korišćenja su sastavni deo Ugovora, saopšteno na samom obrascu svakog ugovora SBB-a.
1 komentar