Foto: TeleSrbija
Izuzetno sam ponosan što mogu da saopštim da je TeleSrbija dočekao svoj treći rođendan, i dalje na poziciji vodećeg telco news portala u Srbiji i regionu.
Redakcija je odlučila da TeleSrbija svoj rođendan slavi na dan prvog objavljenog teksta, 18. februara, kada smo 2021. godine pisali o intervjuu - sada odlazećeg - direktora A1 Srbija.
U proteklih godinu dana imali smo izvanredan rast, i mnoštvo lepih događaja i postignuća!
Pre svega, nešto nakon drugog rođendana, u martu 2023. godine, registrovani smo kao elektronski medij u skladu sa Zakonom o elektronskim medijima. Ovo je uzdiglo portal TeleSrbija na jedan ozbiljan i odgovoran nivo, te i naziv „medij” sada sa sobom nosi veliku odgovornost koju smo preuzeli na sebe.
Istovremeno, pustili smo revolucionarni novi alat, Dekriptor config fajlova modema, koji Vam omogućava da dekriptujete config backup iz Vašeg modema ili rutera, sa podrškom za najpopularnije ONT-ove, rutere i modeme proizvođača ZTE i Nokia.
Pokrenuli smo ozbiljnu diskusiju oko zloupotreba VAS servisa, i DCB metodologije naplate, o čemu se vodi detaljan inspekcijski postupak kod Ministarstva informisanja i telekomunikacija, a o čemu su pisali i nas citirali i drugi ugledni mediji.
Dodali smo emoji reakcije na portal, i time povećali engagement sa posetiocima, i KPI-jeve interakcija i uticaja na korisnike.
U aprilu smo otvorili Patreon nalog i omogućili pristup web portalu bez reklama, već od 1,00 USD mesečno.
U navedenom periodu smo dobili čast da naš najveći operator, Telekoma Srbija, postane sponzor sadržaja na portalu, zbog čega je otvorena sekcija MTS Kutak.
Preko leta, bili smo na EXIT-u, i merili smo brzine sve tri mobilne mreže tokom četiri dana festivala, a titulu najbrže mreže odneo je A1 Srbija.
Kako je usvojen novi Zakon o elektronskim komunikacijama, odmah smo krenuli sa radom na podnošenju prigovora na kršenje odredbi ZEK-a, o čemu smo pisali ovde i ovde.
U navedenom periodu podnosili smo prekršajne prijave protiv operatora koji su kršili, ili i dalje krše ZEK, o čemu smo redovno izveštavali naše čitaoce.
Od Ministarstva informisanja i telekomunikacija dobili smo značajno tumačenje o obavezi operatora da korisnike obaveste o bilo kojim i svim promenama uslova ili sadržaja pružanih usluga neposredno na trajnom nosaču podataka, što web sajt operatora NIJE, o čemu smo pisali ovde. Ujedno, RATEL nam je potvrdio da je ukidanje i jednog TV kanala dovoljan osnov za raskid ugovora, o čemu smo pisali ovde.
Pustili smo novi sistem za komentarisanje na portalu, i omogućili threaded komentare za lakše praćenje toka diskusije, čime smo pokušali da dodatno olakšamo interakciju sa čitaocima.
Na jesen smo pustili alat PROBLEMI I PREKIDI, koji korisnicima omogućava da provere da li postoje prijave smetnji iz crowdsourced baze podataka, na njihovoj lokaciji za njihovog konkretnog operatora.
Zaustavili smo protivzakonite višegodišnje ugovore operatora SatTrakt, u skladu sa novim ZEK.
Započeli smo proces implementacije jedinstvenog online savetovališta za korisnike IKT usluga, koji ćemo okončati do kraja meseca, nakon čega će posetiocima postati dostupna jedinstvena bogata baza znanja sa informacijama i odgovorima na većinu pitanja koja mogu imati kao korisnici Internet, TV ili telefonskih usluga, a istovremeno mogu započeti besplatno savetovanje putem web forme ili mejla kako bi dobili personalizovani savet i pomoć.
Ekskluzivno smo objavili finansijske rezultate United Grupe za finansijsku 2023. godinu, pre svih, i postavili smo neizmenjene PDF-ove briefing materijala i prezentacije sa kompanijskog poziva za investitore.
Za kraj, juče smo objavili ekskluzivan intervju sa direktorom Telekoma Srbija, Vladimirom Lučićem. Gospodin Lučić pokazao je značaj medija TeleSrbija odlukom da sa nama obavi ekskluzivan intervjju i našim čitaocima saopšti nove, ekskluzivne informacije o inovacijama koje očekuju korisnike Telekoma.
Neizmerno sam ponosan na rast portala, na reakcije javnosti, što čitalaca što stručne javnosti. U proteklih godinu dana, napisali smo 369 tekstova, što je više tekstova tokom 2023. godine nego u dve godine pre toga zbirno.
U prethodnih godinu dana, imali smo preko 5 miliona poseta, što je izvanredan rezultat, na koji sam jako i duboko ponosan.
Postali smo poznati široj javnosti, kao medij kojem se može verovati, i koji donosi tačne i precizne informacije prvi ili među prvima.
Za te potrebe izgradili smo mnoštvo internih alata i procedura, kako bismo bili u mogućnosti da uvek ispratimo dešavanja na najbolji mogući način, i da informacije donesemo čitaocima.
U proteklih godinu dana, kao portal smo znatno porasli, povećali svoj uticaj i proširili dijapazon publike. Izuzetno sam ponosan i srećan na rad portala, redakcije i saradnika.
Hvala Vam na podršci, lepim komentarima i kritikama. Svaki komentar, mejl, dopis, čak i ako na njega ne odgovorimo, pročitamo, i pažljivo razmatramo, kako bismo našim sadržajem mogli da se prilagodimo interesovanjima i željama čitalaca.
Nositi titulu najvećeg telco news portala u Srbiji, i vodećeg u regionu, nije nimalo mala stvar. Sa time dolazi velika odgovornost, i veliki uticaj.
Mogu da obećam da nećemo izneveriti poverenje naših čitaoca i saradnika, i da ćemo u narednih godinu dana postati još veći, još uticajniji, i još stručniji.
Hvala Vam za ove divne 3 godine, i živeli!
Foto: Milan Kragujević
2 komentara